Jump to content
IGNORERAD

Vad har ni gjort idag?

Kötthandlarn

Recommended Posts

Har prexis fyllt i en sida på Pensionsmyndigheten! Dollars börjar komma in i juni! [emoji41]

Blir du deltidspensionär eller lägger du av helt.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Peolito:

Blir du deltidspensionär eller lägger du av helt.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

10 %! Jobba e roligt!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev audirs2:

10 %! Jobba e roligt!

Fan ska du öka när du blir pensionär :rotfl:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

On 2020-02-13 at 19:14, skrev Kötthandlarn:

Förhandlingar idag igen........

Kötthandlaren kanske inte är kötthandlare så länge till även om jag alltid kommer vara det i hjärtat........

Är så trött på all skit nu, så jag vet inte hur jag skall orka längre......

Jobb, hälsa, allt sviker mig......

Det är för mycket nu......

All tid och engagemang man lagt ner under alla år med ett prickfritt arbete samt snart 30 års erfarenhet betyder tydligen inte ett skit när det skall centraliseras och man söker s.k. "synergieffekter".........

Du fixar detta!

BASKER PÅ!!!

Personligen har jag haft en massa olika jobb, svarvat kullagerringar på SKF, klippt häckar och gräsmattor (hos 2 olika arbetsgivare),delat ut GP, officer i Försvarsmakten, Maskintjänstchef på en massa olika flytetyg från Bogserbåtar till Superlyxyachter, Minutläggare, Bevakningsbåtar (olika varianter), diskare på Thaihouse i Partille (plus en massa andra jobb där), 1e ingenjör på en del trista båtar (STENA RoRo) och några jobb jag inte ens orkar ta upp här.

Du är väl säljare? Du fixar ett byte av jobb, det är kanske lite jobbigt men det betyder säkert en bättre lön och nya upplevelser (att sitta fast i samma jobb, år efter år är OK, men inte utvecklande).

Att sälja nåt man gillar är enkelt, ta och gilla till exempel bilar!

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

I dag har vi gjort, skriver vi för min fru är duktig, inga målade naglar, inga tatuerde ögon bryn, inga köpe tuttar och 

inga högklackade skor. Vi har målat störtbägen och nästan dragit all el till extraljusen, 2 fram och 2 bak kommer att

bli kanon bra. Blev bara lite varmt så sparar lite till ikväll

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Boa52:

I dag har vi gjort, skriver vi för min fru är duktig, inga målade naglar, inga tatuerde ögon bryn, inga köpe tuttar och 

inga högklackade skor. Vi har målat störtbägen och nästan dragit all el till extraljusen, 2 fram och 2 bak kommer att

Lite bilder, Boa!

Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev Boa52:

Tur man inte har en sån kärring. 

Då skulle det vara svårt att hålla fingrarna borta från de goa barbrudarna.

😉😁😇

Tja, köpetuttar har inte min fru heller men de är i alla fall större än mina så vi är nöjda båda två.

Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev frogfish:

Lite bilder, Boa!

Nä blir inga bilder från mej i detta forum, har provat gick åt skogen., Är med nu tills jag kommer hem, viss tid på

morgonen och mitt på dagen när det är d-j varmt kan man läsa här. Har ingen TV bara dator och lite kan man

se på SVT men inte mycke så lite tidsfördriv blir det med MPR

Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Boa52:

blir inga bilder från mej i detta forum, har provat gick åt skogen.,

Å andra forum är du ju bannad på...

Men tror mpr överlever utan dina bilder(även mina).

Bara patetiskt att skriva, ”jag är minsann sur”, jag lägger inte ut några bilder!

Men bilder är iofs trevligt.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Nä blir inga bilder från mej i detta forum, har provat gick åt skogen., Är med nu tills jag kommer hem, viss tid på

morgonen och mitt på dagen när det är d-j varmt kan man läsa här. Har ingen TV bara dator och lite kan man

Ok. Skit gärna i att berätta om vad du gör också. Vi överlever.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Soengsang:

Å andra forum är du ju bannad på...

Men tror mpr överlever utan dina bilder(även mina).

Bara patetiskt att skriva, ”jag är minsann sur”, jag lägger inte ut några bilder!

Men bilder är iofs trevligt.

Alldrig skrivit att jag är sur ditt påhitt som vanligt

Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev frogfish:

Ok. Skit gärna i att berätta om vad du gör också. Vi överlever.

Var är dina bilder då, sen skriver jag inte bara till dej, OK

Dela på andra sajter

I dag är jag glad, mina bägge flickor är hemma här nu, en ska gifta sej den 23 hemma hos oss, WOW. 

Tukisen fungerar som jag ska köra dom runt byn med, f-n va roligt att köra den man får ståpäls och då står

min fru och väntar på att gå på sängen men efter tre runder med tukisen blev hon trött😘

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Boa52:

E hon tatuerad ?😘😅

Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev audirs2:

Har prexis fyllt i en sida på Pensionsmyndigheten! Dollars börjar komma in i juni! 😎

Tyckte inte du va så gammal på V träffen  55 omkr

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev clion:

E hon tatuerad ?😘😅

Du läser inte riktigt, varför tauering om man inte har behov att visa upp sej, naturligt snygg är det bästa

man födds inte med tautueringar eller hur

Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Boa52:

Du läser inte riktigt, varför tauering om man inte har behov att visa upp sej, naturligt snygg är det bästa

man födds inte med tautueringar eller hur

Kan inte folk få leva hur de vill och göra hur de vill utan att du ska lägga dig i och kommentera andras utseende, och komma med hjärndöda kommentarer, som kanske är rätt förnedrande mot andra och deras kära!

Som att din 15 minuters fru skulle vara bättre än någon annan med röda naglar eller tatuering, jävla skitsnack som bara visar hur korad du är innerst inne!

Personligen är jag lite konfunderad på hur någon kan vara gift med en korkskalle, det väcker vissa farhågor!

Ändrades av Soengsang

Dela på andra sajter

Fel

Ändrades av Soengsang

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Boa52:

Nä nu fattar jag inte. Du hade massor av bra bilder från byn, även en del från Sverige. De från Sverige tycker jag inte är så intressanta. De från Thailand gillar jag skarpt. Dt är det som är riktigt roligt med ett thaiforum att se bilder från den thailändska miljön. Ska dela med mig med vad vi gjorde i förrgår. 

20200216_saikokk.thumb.jpg.5b4a52c7ed2f911ddaa122c41e0bb05c.jpg

Förut fick man tag på saikokk överallt nästan. Nu är det riktigt sällan man ser någon som säljer saikokk häromkring. 

Nu stoppar jag in en till i kakhålet. Riktig njutning!!!!!!

Skulle påstå att det är en förlust att du slutar med bilder. Bilderna kan inte bli fel med. Det är det du skriver på tangentbodet som brukar gå fel.

Dela på andra sajter

5 hours ago, Boa52 said:

Hugaligen vad trist frugan låter. Köp henne ett par högklackar åtminstone. 

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Har snart läst ut en bok om BTT. 

Blev inte så många sidor idag. Har läst emellanåt när det har varit för varmt och man inte haft något annat bra för sig.  

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev clion:

Tyckte inte du va så gammal på V träffen  55 omkr

Ser yngre ut och snyggare än vad jäg är!:rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Soengsang:

Kan inte folk få leva hur de vill och göra hur de vill utan att du ska lägga dig i och kommentera andras utseende, och komma med hjärndöda kommentarer, som kanske är rätt förnedrande mot andra och deras kära!

Som att din 15 minuters fru skulle vara bättre än någon annan med röda naglar eller tatuering, jävla skitsnack som bara visar hur korad du är innerst inne!

Personligen är jag lite konfunderad på hur någon kan vara gift med en korkskalle, det väcker vissa farhågor!

Folk får göra som dom vill eller hur, jag har en åsikt du en annan inget mera med det. Kork eller barkskalle inte så

stor skillnad🤨

Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev swedenfarang:

Hugaligen vad trist frugan låter. Köp henne ett par högklackar åtminstone. 

Hänger det på högklackar om frugan är trist eller inte. Hon vill inte ha, ingen nytta med dom svåra att gå med

helst på landet och hon springer inte på krogen. Hon har följt med Thaidamer några ggr men hon gillar det inte

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...