GreenValley Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Konstaterat att MPR-träffar kan innebära en miljökatastrof som till slut måste åtgärdas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 9, 2020 Dela Inlagd Februari 9, 2020 (ändrad) 13 timmar sedan, skrev 65Selander: Bränt 2100 på flyg. Orkar inte chansa på pelartricket. Bra pris... 😉 Ändrades Februari 9, 2020 av samet Komplettering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 9, 2020 Dela Inlagd Februari 9, 2020 6 minuter sedan, skrev samet: Bra pris... 😉 Det var nog euro. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 10, 2020 Dela Inlagd Februari 10, 2020 Deltagit i Korats minsta bokbytarmöte 2020 🙂 Tack för trevlig lunch och samtal 👍 /Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 10, 2020 Dela Inlagd Februari 10, 2020 On 2020-02-09 at 07:09, skrev samet: Bra pris... 😉 Jag som idi*t råkade trycka på Business -Flex för hemresan utan att tänka på det därav det högre priset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 10, 2020 Dela Inlagd Februari 10, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev 65Selander: Jag som idi*t råkade trycka på Business -Flex för hemresan utan att tänka på det därav det högre priset Sånt som händer...😉 Jag bokade av misstag en ekonomibiljett till Bangkok för inte alls längesedan. Turligt nog löste det sig med en uppgradering för poäng så jag slapp genomlida den resan... 😀 Ändrades Februari 10, 2020 av samet Komplettering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 10, 2020 Dela Inlagd Februari 10, 2020 On 2020-02-08 at 22:55, skrev Arnold Layne: Det är väl inte riktigt säsong ännu...men idag blev det nya sandaler och jag är beredd att möta våren Nu får du väl lägga på plattan Vandraren med Nordman😎. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 10, 2020 Dela Inlagd Februari 10, 2020 Hej Dead box.. Ha en kanonbra dag. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 10, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2020 Jag vet inte om det är fler människor än jag som fått den där upplevelsen om att när man vaknar upp på torsdag morgon och tror att det är fredag, bara för att bli jäkligt besviken när man kommer till sans och inser att det är en dag kvar att arbeta innan helgen, vilket är fruktansvärt irriterande?......... Well, idag när jag kom hem från jobbet tog jag mig en liten tupplur i soffan och när jag vaknade var jag helt övertygad om att det var fredag........ Nu kan vi snacka om irriterande när man är en hel arbetsvecka fel.........🤬 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 11, 2020 Dela Inlagd Februari 11, 2020 9 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Jag vet inte om det är fler människor än jag som fått den där upplevelsen om att när man vaknar upp på torsdag morgon och tror att det är fredag, bara för att bli jäkligt besviken när man kommer till sans och inser att det är en dag kvar att arbeta innan helgen, vilket är fruktansvärt irriterande?......... Well, idag när jag kom hem från jobbet tog jag mig en liten tupplur i soffan och när jag vaknade var jag helt övertygad om att det var fredag........ Nu kan vi snacka om irriterande när man är en hel arbetsvecka fel.........🤬 Ja du kottis. Du skulle vart med härnere nu, det är fredag hela veckan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 11, 2020 Dela Inlagd Februari 11, 2020 Bokat ett par boenden med L64 tipps Det här är ett boende i Pattaya Naklua https://abnb.me/pZx3oSpVY3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Februari 11, 2020 Dela Inlagd Februari 11, 2020 (ändrad) Vi tar bilen ner börjar med Bangsale sen Naklua sen jomtien har inte bokat det ännu men fint också Det här börjar vi med har ju set när de bygde det under mina morgon promenaderna på beachen bara Kambodjaner som byggde det tjejer och killar tog väll 1 år https://abnb.me/iooxtFKVY3 De två sista veckorna blir det åter Phosai men vi väntar på intervju tid från de jäkla migr sände in webbansöka 27 oktober 2019 och vi har ju inte fått intervu än tid än kan ju inte boka turistvisum för henne förän det är klart Ändrades Februari 11, 2020 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 11, 2020 Dela Inlagd Februari 11, 2020 2 timmar sedan, skrev clion: Vi tar bilen ner börjar med Bangsale sen Naklua sen jomtien har inte bokat det ännu men fint också Det här börjar vi med har ju set när de bygde det under mina morgon promenaderna på beachen bara Kambodjaner som byggde det tjejer och killar tog väll 1 år https://abnb.me/iooxtFKVY3 De två sista veckorna blir det åter Phosai men vi väntar på intervju tid från de jäkla migr sände in webbansöka 27 oktober 2019 och vi har ju inte fått intervu än tid än kan ju inte boka turistvisum för henne förän det är klart Då får du vänta ett bra tag till. Migra sänder ingen intervjutid, de sänder ett mail att ni skall boka intervju med ambassaden. I Bangkok är det normalt 3-4 månaders väntetid på intervju. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 11, 2020 Dela Inlagd Februari 11, 2020 19 timmar sedan, skrev samet: Jag bokade av misstag en ekonomibiljett till Bangkok för inte alls längesedan. Haha vilken mardröm 😎😎😎 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 11, 2020 Dela Inlagd Februari 11, 2020 4 timmar sedan, skrev samet: Då får du vänta ett bra tag till. Migra sänder ingen intervjutid, de sänder ett mail att ni skall boka intervju med ambassaden. I Bangkok är det normalt 3-4 månaders väntetid på intervju. Lämnade in i Okt och fick svar på ca 21 veckor.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 11, 2020 Dela Inlagd Februari 11, 2020 Lämnat bylivet , Flugit ner till Samui...O nu ska det bli en riktig stek i kväll...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 11, 2020 Dela Inlagd Februari 11, 2020 1 timme sedan, skrev wavis: Lämnat bylivet , Flugit ner till Samui...O nu ska det bli en riktig stek i kväll...... Eldorado ? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 11, 2020 Dela Inlagd Februari 11, 2020 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Eldorado ? Blir det på Lörda då de har fläskestek... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 13, 2020 Dela Inlagd Februari 13, 2020 Några bilder från långpromenaden i det fina vädret, inte ett moln på himlen! ❤️ Buddha finns överallt.. 🙏 Och nu blir det gofika.. underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 13, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 13, 2020 Förhandlingar idag igen........ Kötthandlaren kanske inte är kötthandlare så länge till även om jag alltid kommer vara det i hjärtat........ Är så trött på all skit nu, så jag vet inte hur jag skall orka längre...... Jobb, hälsa, allt sviker mig...... Det är för mycket nu...... All tid och engagemang man lagt ner under alla år med ett prickfritt arbete samt snart 30 års erfarenhet betyder tydligen inte ett skit när det skall centraliseras och man söker s.k. "synergieffekter"......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 14, 2020 Dela Inlagd Februari 14, 2020 7 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Förhandlingar idag igen........ Kötthandlaren kanske inte är kötthandlare så länge till även om jag alltid kommer vara det i hjärtat........ Är så trött på all skit nu, så jag vet inte hur jag skall orka längre...... Jobb, hälsa, allt sviker mig...... Det är för mycket nu...... All tid och engagemang man lagt ner under alla år med ett prickfritt arbete samt snart 30 års erfarenhet betyder tydligen inte ett skit när det skall centraliseras och man söker s.k. "synergieffekter"......... Styrkekramar kottis, du får bli kock på Orust eller nåt, såå jävla duktig Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 14, 2020 Dela Inlagd Februari 14, 2020 (ändrad) 25 kl 06,00 .36 i skuggan nu var emot 38 grader för 2 tim sen man är inte så arbetssugen. Bytt lite lampor på mopparna och traktor. Ska montera extra ljus på Tuktuken och traktorn tror det räcker för i dag. Svetsa på dörren får kliva upp 04,00 i morgon och göra den klar. Sen har jag bara att starta tukisen, är ju en typ membran förgasare på den säkert nån som torka sönder. Finns grejor i Bangkok som tur är. Oj glömmde vi ska på fest kl 07,00 i morgonbitti så blir nog inge svetsning, Otur för mej😌 Ändrades Februari 14, 2020 av Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 14, 2020 Dela Inlagd Februari 14, 2020 Bokade biljetter till Turkiet, åker den 25/4 till Side med Ea frugan och Jackie. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 17, 2020 Dela Inlagd Februari 17, 2020 I dag har jag inte gjort, men dom här små traktorerna har ju bara en " keps " som störtbåge nu lät jag en svetsgubbe sätta stötter fram också, även fästen för extra ljus, blev bra. Blir lite eljobb i morgon för extraljusen, bäde fram och bak Är säker på att nästa år jag kommer hit har 90 % likadant och det är bra, kepsen blir som en råttfälla om man tippar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17, 2020 Dela Inlagd Februari 17, 2020 Har prexis fyllt i en sida på Pensionsmyndigheten! Dollars börjar komma in i juni! 😎 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu