rolba Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 8 timmar sedan, skrev Enis: Var på jakt efter denna hittade inte så det blev denna nyhet istället fyfaan surkräm satan vad det förstör chips Noll chipsrövar av fem möjliga enis Sourcream & onion är rätt ok tycker jag. Vad vill du ha på löken då? Cream pie? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Fortsätter konferera[emoji4][emoji961][emoji41]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Blivit stalkad av en MPR-medlem på arbetet. Det var @Mankan, han är ju trevlig så det gjorde ingenting. / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Hjälpt en thailändska att fixa pass. Nu blir det mer konkurrens om kantarellerna i sommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Snyggat till andehusen.... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 3 timmar sedan, skrev Enis: Blivit stalkad av en MPR-medlem på arbetet. Det var @Mankan, han är ju trevlig så det gjorde ingenting. / Enis Japp tiggde åt mig extra personlig IT support och Enis ställde upp som en gentleman. Beställning får ske på måndag hann inte med det idag. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 Lunchat i Sanfransisco nära The Bridge...😉 The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 25, 2020 Dela Inlagd Januari 25, 2020 Hängt med ugglorna utanför Cha Am. Riktigt skönt med sjöbrisen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 27, 2020 Dela Inlagd Januari 27, 2020 (ändrad) Sista firar dagen av kinesnyår .... VID_20200127_183436.mp4 VID_20200127_183436.mp4 Ändrades Januari 27, 2020 av Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 27, 2020 Dela Inlagd Januari 27, 2020 Skutsat katten på träningsläger tagit fram resväskorna kl 10 kommer taxin i morgon så nu vet jag var jag är i 3 veckor, eller inte Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 27, 2020 Dela Inlagd Januari 27, 2020 25 minuter sedan, skrev husse: Skutsat katten på träningsläger tagit fram resväskorna kl 10 kommer taxin i morgon så nu vet jag var jag är i 3 veckor, eller inte Spenderar trav vinsten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 28, 2020 Dela Inlagd Januari 28, 2020 Precis checkat in på årets snålval. Chansade rejält vid floden i Bkk och tog ett guest house (New siam 2). Är förvånansvärt bra rum. Och från ballen har vi nästan flodutsikt(genom gränden, andra sidan gatan, och andra sidan huset på andra sidan gatan....)😎 Mer stålar till mat&dryck (sug på den 5-stjärneglassare....😉) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 28, 2020 Dela Inlagd Januari 28, 2020 Mitt mycket gamla Atm-kort funkade ju inte igår. Så det blev en snabb vända in på banken och fixa nytt kort. Har visst med att varje kort måste ha ett s.k data-chip. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 Leverans av ett st nymålad sopsug modell större! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 Har beställt en ganska dyr klädhängare idag. Hoppas att den kommer till användning C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 31, 2020 Dela Inlagd Januari 31, 2020 Stadsvandring i Brügge Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 1, 2020 Dela Inlagd Februari 1, 2020 On 2020-01-28 at 18:03, skrev thomas001: Mitt mycket gamla Atm-kort funkade ju inte igår. Så det blev en snabb vända in på banken och fixa nytt kort. Har visst med att varje kort måste ha ett s.k data-chip. Råkade ut för samma på SCB. Så blev det att signera en bunt papper/kopior så såg dom till att SCB-Easy appen funkade som den skulle. Haft konto hos dom sen 1988 som sen ändrades till netbank och alltid fått bra service 👍 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 Har gett upp galenskaperna i Fiskebyn för ett tag. Har idag checkat in i djungeln. Skönt att höra fåglar och geckos istället för motosais, bussar och kass barmusik på högsta volym. Men vi får väl se hur lång tid det tar innan man längtar tillbaka😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 Tror jag fått magsår... MigrationsvÄrket gör allt för att djävlas med de som faktiskt betalar in pengar till statskassan... Dagen började halvkasst med sjuka barn, men blev strax helkass. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 3, 2020 Dela Inlagd Februari 3, 2020 1 timme sedan, skrev Tommy: Tror jag fått magsår... MigrationsvÄrket gör allt för att djävlas med de som faktiskt betalar in pengar till statskassan... Dagen började halvkasst med sjuka barn, men blev strax helkass. MVH fattades väl någon 50 öring eller nått alt att hen jobbade för mycket.... ut med hen direkt utan att passera gå... Migrationsverket: vi gör bara vad politiker bestämt /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 4, 2020 Dela Inlagd Februari 4, 2020 On 2020-01-27 at 23:35, skrev Issanbonde: Spenderar trav vinsten? Den gick inte att omsätta till foder åt kräket Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 4, 2020 Mitt feta lekamen satte mig ner och gjorde en "trumcover" idag............. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Det är väl inte riktigt säsong ännu...men idag blev det nya sandaler och jag är beredd att möta våren If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 On 2020-02-04 at 20:45, skrev Kötthandlarn: Mitt feta lekamen satte mig ner och gjorde en "trumcover" idag............. No more pizza! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Bränt 2100 på flyg. Orkar inte chansa på pelartricket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu