rolba Inlagd December 26, 2019 Dela Inlagd December 26, 2019 RKollade solförmörkelsen. Äntligen tillräckligt med ljus för min kamera. Trodde jag. Sista försöket. Dubbla solglasögon framför telefonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 27, 2019 On 2019-12-26 at 17:59, skrev Kötthandlarn: Varit på Jul på Liseberg och kollat brorsdottern när hon uppträdde i isshowen baserad på Charles Dickens "En julsaga"....... Fan va duktig hon är......♥️ Lånade bilder från nätet då det var så dåligt ljus att jag inte kunde ta några bra själv...... Fick en ny bild skickad till mig idag som är tagen av samma fotograf som tagit bilderna jag lånade igår från nätet....... Denna togs tydligen igår när jag var på Liseberg och såg brorsdottern uppträda.....💗 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 Ett tag sen nu men äntligen lite tärning Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 27, 2019 Dela Inlagd December 27, 2019 Idag? Fyndat! Bra grejor.......! Allt annat är Oliiiiidligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 28, 2019 Dela Inlagd December 28, 2019 Skaffat mig en ny kompis som ligger o snarkar. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Så fina blev naglarna idag. Fast nästa gång ska jag ta en ljusare färg.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Hamnade i tyskens bar. Han hade fått en ny kyl för att den gamla gett upp. Slutade med att vi söp sönder jägermaskinen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 9 minuter sedan, skrev rolba: Hamnade i tyskens bar. Han hade fått en ny kyl för att den gamla gett upp. Slutade med att vi söp sönder jägermaskinen. @svampen e det du?? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 4, 2020 Dela Inlagd Januari 4, 2020 Assisterat Ortviken blåsigt på Hälsingekusten idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2020 Dela Inlagd Januari 15, 2020 ..... bort mig.... Tyckte tanten var konstigare än vanlig idag och jag sade väl några väl valda ord i onödan... fattade dock nada varför hon var som hon var förens lite senare på dagen det kom till minnes. Wanlops födelsedag idag inhandlade krans och gravljus men skadan var redan skedd, tysta leken med rätta på börjad och hon orkade inte ens ta sig ur bilen vid graven. inte lätt med skuldkänslor över sitt förlorade barn /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 16, 2020 Dela Inlagd Januari 16, 2020 Blivit biten i näsan av vår katt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Somwang Inlagd Januari 16, 2020 Dela Inlagd Januari 16, 2020 4 minuter sedan, skrev Surin P3: Blivit biten i näsan av vår katt. Vad gjorde du då? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 16, 2020 Dela Inlagd Januari 16, 2020 8 minuter sedan, skrev Surin P3: Blivit biten i näsan av vår katt. Hur kår tä pastun? Och är det en thaikatt eller finsk? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 17, 2020 Dela Inlagd Januari 17, 2020 On 2019-12-05 at 18:04, skrev GreenValley: Förberett sommarens resa till Irland. Your ticket application has been submitted Dear Football Fan, Your UEFA EURO 2020 ticket application has been submitted. Your application Tickets Match 21, Friday 19 June 2020, 14:00 (local time*), Dublin, Sweden vs. Play-off Winner B Category 2, 2 tickets 250.00 EUR Tickets Match 34, Wednesday 24 June 2020, 17:00 (local time*), Dublin, Sweden vs. Poland Category 2, 2 tickets 250.00 EUR Delivery costs 0.00 EUR Konstaterat att ansökan beviljades! Your application was successful! We are pleased to inform you that your application for UEFA EURO 2020™ was successful. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 Jag och @Stein eller om det var psykfallet från Skåne har matat birdies idag Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 1 timme sedan, skrev L64: Jag och @Stein eller om det var psykfallet från Skåne har matat birdies idag Psykfallet var ordet sa Bull. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 Fått hem grejer. Vad är den här till för? 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 Andrejs .... Var är du? Ok Time-out 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 Provbastat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 19, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 19, 2020 5 minuter sedan, skrev Surin P3: Provbastat. Hallåååå..... Bilder tack........😀 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Hallåååå..... Bilder tack........😀 Det här är en tråd utan bilder från mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 19, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 19, 2020 (ändrad) 27 minuter sedan, skrev Surin P3: Det här är en tråd utan bilder från mig. Tja, det här är väl min tråd men jag erkänner att jag inte kräver några bilder men skulle se det som väldigt trevligt......😁 Detta är väl din bastutråd?.......😂 Hoppas dock att bastubadet föll till belåtenhet......... Såg väldigt fint ut när man följde bygget.......👍 Men jag kan ju även ha missuppfattat ditt inlägg helt och hållet........ Man är ju inte den skarpaste kniven i besticklådan.......🤣 Vänliga hälsningar.........💙 Ändrades Januari 19, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 18 timmar sedan, skrev Nakhon: Andrejs .... Var är du? Ok Time-out 🙂 Adam Audio monitorer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 (ändrad) Det är ett gäng år sen men för mig känns det som igår, 32 år tillsammans med dig... Jäklar så fort tiden går! ❤️ Vi hade nåt fira och det gjorde vi i uterummet... Ett par bilder på min favorit och ett på undertecknad.. Hursom.. kräftskagen på smörstekt surdegsbröd som serverades tillsammans med en underbar champagne.. Tack för hittills, Tack för att vi finns! 💕 Ändrades Januari 20, 2020 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2020 Dela Inlagd Januari 22, 2020 Var på jakt efter denna hittade inte så det blev denna nyhet istället fyfaan surkräm satan vad det förstör chips Noll chipsrövar av fem möjliga enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu