Kötthandlarn Inlagd December 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd December 10, 2019 (ändrad) Guuuudars va gött.......... Det här var ingen dålig investering.......... Känns som den betalade sig redan första dagen........ Ändrades December 10, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 Vaknade lätt bakis, tog en kaffe i kylan (26 grader) på balkongen. Skjutsade damen till körkortsmyndigheten i Phuket town. Klart på mindre än 2 timmar trots en hiskelig kö. Servat biken efter det. Läst av vattenmätaren. Fixat och ätit brunch hemma. Nu på soffan och kollar på drifting och klockan är inte ens tolv än. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 Vet inte om det är rätt tråd men vill andå skriva lite. Ni vet att jag har problem med min Becktrevs i höst, svårt att gå, lite bättre nu och ska ta kortison sprutor till veckan, Nog med gnäll. Jag beställde en Luftvärmepump Och av en som växte upp när jag bodde i förra byn, inköpspris fick jag sen kom två vänner och monterade den inte nog med det, det kom en kompis elektriker och koppla in allt. Såna vänner får man inte på krogen eller Stenbord Det är helt riktiga vänner inte en krona ville nån ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 2 minuter sedan, skrev Boa52: Vet inte om det är rätt tråd men vill andå skriva lite. Ni vet att jag har problem med min Becktrevs i höst, svårt att gå, lite bättre nu och ska ta kortison sprutor till veckan, Nog med gnäll. Jag beställde en Luftvärmepump Och av en som växte upp när jag bodde i förra byn, inköpspris fick jag sen kom två vänner och monterade den inte nog med det, det kom en kompis elektriker och koppla in allt. Såna vänner får man inte på krogen eller Stenbord Det är helt riktiga vänner inte en krona ville nån ha Passar en snålvarg som handen i handsken alltså. Grattis till nåt gratis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 2 minuter sedan, skrev Khonis: Passar en snålvarg som handen i handsken alltså. Grattis till nåt gratis! Tycker du att man är en snålvarg för att man har vänner som vill hjälpa en så gör vi på landet. Du har nog alldrig varit med om det med din inställning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 On 2019-12-08 at 08:16, skrev clion: Kommit på mina nummer Det är ju ett helt helvette ibland med alla lösen ord och inlogggsnr för oss cenila 70 + En är ju med på tåget så gott det går men fusklappar får man ju ha i plånboken och hemma .inlogg för e post 3 st har jag outlock och 2 gmail Facet ett och säkert nåt mer Bank kortet för utag i atm 1 st Sen när jag ska logga in på datan 1st+1till Sen är det ju poppis med Mobilt Bankid Och där är det också 1 men där kör jag med mina 4 sista i persnr och det är ju smidigt om man vill in direkt på bussen eller liknande 🤔 Så mobilt Bankid kör jag till 90 % nu Nu glömde j🙄ag lappjäveln hemma med inlogg på datan och ATM en Och nu har det sketets sig Har tagit mig en lutare efter dagens slit och vaknade och komm på numren tror jag rusade upp och skrev ner dem 🤐 Och vet ju att banken skickar nya efter 3 försök Så skiter det sig får jag ringa vårsn Tommy som får åka hem efter 3 4 dar och kolla posten (Tur hans kock hyr lägenheten i andra hand nu ) Det här blev nästan en BTT storry bara ya eller va ho hette eller hans darling (ordet kommer fråns hans bar berättelser) sen har vi Berit hon passar inte in på nått sätt svensk och tråkig enl nammnet ho gillar nog Bingo lotta och virka 😂 Visst, No ploplems! Jag kan ju be kockfan ta med sej all post till thaihouse nån dag, men det kommer att kosta... ...3 burkar chang original när du kommer hem 😉 MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 En rolig grej , bråket mellan TV 4 och Com Hem har blivit bra för mej, Har boxer men har antenn så TV 4 inga problem Tv 12 försvann men sä what, fick en massa andra kanaler som jag kan titta på om jag vill. Vinnare blir nog jag. Låt dom leka om deras avtal jag bara skrattar, dummerjönnsar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 Har just sagt hej då till en vän, tillika forummedlem, som kom förbi på lite käk. Mycket trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 22 timmar sedan, skrev Tommy: Visst, No ploplems! Jag kan ju be kockfan ta med sej all post till thaihouse nån dag, men det kommer att kosta... ...3 burkar chang original när du kommer hem 😉 MVH Du har pm mvh clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 23 timmar sedan, skrev Tommy: Visst, No ploplems! Jag kan ju be kockfan ta med sej all post till thaihouse nån dag, men det kommer att kosta... ...3 burkar chang original när du kommer hem 😉 MVH Kockfan?!?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 2 minuter sedan, skrev Issanbonde: Kockfan?!?! Han e bra, men vet inte vad han skall göra med all post som ramlar in. Hoppas Clion har allt på autogiro! Har förresten hittat en ny lägenhet åt Eat på promenadavstånd från Thaihouse, efter att Clirre kommer hem igen! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 1 timme sedan, skrev Tommy: Han e bra, men vet inte vad han skall göra med all post som ramlar in. Hoppas Clion har allt på autogiro! Har förresten hittat en ny lägenhet åt Eat på promenadavstånd från Thaihouse, efter att Clirre kommer hem igen! MVH Kanon!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 (ändrad) Sagt hejdå till veckans praktikanter, från niondeklass, de har bara varit i Sverige i 2 år och pratar riktigt bra svenska! Trevliga och arbetsamma tjejer, tvillingar dessutom! Och En av de nya kockarna "kockfan" från ovan! MVH Ändrades December 13, 2019 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 2 timmar sedan, skrev Issanbonde: Kockfan?!?! Sjöslang, inget ont i det, snarare tvärtom👍 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Åkt lite fattigmans-business Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 4 minuter sedan, skrev L64: Åkt lite fattigmans-business Vilket lyx. Hade chansen att sträcka ut benen som du när jag flög för många år sedan. Flygplanet var nog mindre än halvfullt 😃 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 1 timme sedan, skrev Matilda: Vilket lyx. Hade chansen att sträcka ut benen som du när jag flög för många år sedan. Flygplanet var nog mindre än halvfullt 😃 . Andra delen ARN-Doha-BKK ner med Qatar för ett par veckor sedan hade vi var sitt 4-säte att slagga på. var inte ens halvfullt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Andra delen ARN-Doha-BKK ner med Qatar för ett par veckor sedan hade vi var sitt 4-säte att slagga på. var inte ens halvfullt Skulle man inte kunna uttrycka det som att på DOH-BKK... istället, vore väl både enklare och mer lättförstått? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 8 minuter sedan, skrev Tallviking: Andra delen ARN-Doha-BKK ner med Qatar för ett par veckor sedan hade vi var sitt 4-säte att slagga på. var inte ens halvfullt Det är lite lyxigt 😃. Har själv aldrig råd att resa med business class. Man får hoppas att sätena bredvid är tomma Flög du med B787? Har för mig att de endast trafikerar med dem till Sverige 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 12 minuter sedan, skrev Tallviking: Andra delen ARN-Doha-BKK ner med Qatar för ett par veckor sedan hade vi var sitt 4-säte att slagga på. var inte ens halvfullt Flög Got-doha-Bkk i mars tror jag det var, hade en hel rad för mig själv mellan Gbg o doha o även doha Gbg. Men mellan doha o Bkk var det knökfullt samma Bkk till doha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 7 minuter sedan, skrev Matilda: Det är lite lyxigt 😃. Har själv aldrig råd att resa med business class. Man får hoppas att sätena bredvid är tomma Flög du med B787? Har för mig att de endast trafikerar med dem till Sverige 😃 Jag flög i ekonomi. Det var en B777:a den sträckan. ARN-Doha var en A350 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Just det, blandar ju ihop A350 och B787, haha. 😂. "Hur var det nu???? B787 var taggig bak på motorn" Haha Var nästan på gång att boka en resa till London och sen till Phuket via Singapore för att få prova på en A380. Min familj satte stop för det. Det var kanske tur det. Där hade det kanske funnits fria säten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 31 minuter sedan, skrev Matilda: A350 Har en "Eye mask" manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Precis nyss, skrev Bibben: Har en "Eye mask" Snyggt! 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Bytt lite vattenrör Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu