Aray Na Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan 12 minutes ago, Rillex said: Ändå var du där och hovrade märkligt…. 🌈😘🌈😘🌈😘 Givetvis! Vet du vad det är för (var nuförtiden) likhet mellan JAS 39 Gripen och Jonas Gardell? Möjligtvis märkligt i din värld... 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
schmar Inlagd 4 timmar sedan Dela Inlagd 4 timmar sedan (ändrad) After Beach på Tylösand !! Ändrades 4 timmar sedan av schmar 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd 4 timmar sedan Dela Inlagd 4 timmar sedan 1 timme sedan, skrev Aray Na: Givetvis! Vet du vad det är för (var nuförtiden) likhet mellan JAS 39 Gripen och Jonas Gardell? Möjligtvis märkligt i din värld... Likheten med en Jas39 Gripen och en av alla språkrör bra eller dåliga. Har jag faktiskt inte susning vad det handlar om. I min värld är vi reko mot allt och alla. Att du är lite haltande i dina åsikter har jag inge problem med. Du får helt enkelt tycka vad du vill. Men för din egen del skulle jag om jag vad som dig inte närma mig ett sådant arrangemang om jag inte var lite smygis och intresserad… det sista var bara en liten personlig åsikt.. Kör på vet ja 🌈😘🌈😘 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd 4 timmar sedan Dela Inlagd 4 timmar sedan 3 minutes ago, Rillex said: Likheten med en Jas39 Gripen och en av alla språkrör bra eller dåliga. Har jag faktiskt inte susning vad det handlar om. I min värld är vi reko mot allt och alla. Att du är lite haltande i dina åsikter har jag inge problem med. Du får helt enkelt tycka vad du vill. Men för din egen del skulle jag om jag vad som dig inte närma mig ett sådant arrangemang om jag inte var lite smygis och intresserad… det sista var bara en liten personlig åsikt.. Kör på vet ja 🌈😘🌈😘 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan 6 minuter sedan, skrev Rillex: Likheten med en Jas39 Gripen och en av alla språkrör bra eller dåliga. Har jag faktiskt inte susning vad det handlar om. I min värld är vi reko mot allt och alla. Att du är lite haltande i dina åsikter har jag inge problem med. Du får helt enkelt tycka vad du vill. Men för din egen del skulle jag om jag vad som dig inte närma mig ett sådant arrangemang om jag inte var lite smygis och intresserad… det sista var bara en liten personlig åsikt.. Kör på vet ja 🌈😘🌈😘 Helt rätt, Jag brukar gå "förbi" och sätta min läggning på prov då och då och det finns ingen garderob där so far. Öl och bra musik brukar det vara dock. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Bägge tog Mark där bak (angående Jas och Gardell) Jag råkade inte närma mig, jag satt utanför hotellet där jag spenderat natten (utan sällskap och Pride/regnbågs attiraljer) när hen ifråga, satte sig mittöver där jag redan suttit i ca tio minuter. Du får du väl tro att mitt syfte var "närma mig ett sådant arrangemang" om det får dig att må bättre. Jag visste inte om att spektaklet skulle äga rum innan jag anlände till Malmö. "lite smygis och intresserad… 🌈😘🌈😘" Coolt, att du tror dig vara benägen att veta vad och hur saker hände... Det är ju gulligt att du ser dig själv som Reko... 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Slit och släp.... Fast nu kom frugan med en väska gott och blandat! 🙏❤️🇸🇪 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan 2 minuter sedan, skrev Aray Na: Bägge tog Mark där bak (angående Jas och Gardell) Jag råkade inte närma mig, jag satt utanför hotellet där jag spenderat natten (utan sällskap och Pride/regnbågs attiraljer) när hen ifråga, satte sig mittöver där jag redan suttit i ca tio minuter. Du får du väl tro att mitt syfte var "närma mig ett sådant arrangemang" om det får dig att må bättre. Jag visste inte om att spektaklet skulle äga rum innan jag anlände till Malmö. "lite smygis och intresserad… 🌈😘🌈😘" Coolt, att du tror dig vara benägen att veta vad och hur saker hände... Det är ju gulligt att du ser dig själv som Reko... Den där med Mark var ju skitskoj. 🤣🥱 Tur att du satt vid hotellet och kunde smygfota ”hen” det var säkert en överfull transa eller så. Du fick du med hela historien varför hen satt där 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan 2 minutes ago, Rillex said: Den där med Mark var ju skitskoj. 🤣🥱 Tur att du satt vid hotellet och kunde smygfota ”hen” det var säkert en överfull transa eller så. Du fick du med hela historien varför hen satt där 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Nej men du har ju redan målat upp hela scenariot på ett väldigt tydligt sätt. Varför tror du att någon skulle ifrågasätta vad du anser? Transa tror jag inte att det var (jag frågade inte) om du tittar på bilden så ser du en vit plastkorg till höger om hens ben, med den gick personen runt i området och tiggde pengar till en bussbiljett (oklart till vilken destination då jag inte var så reko och lämnade något som kunde stärka hens ekonomi) Dessutom hade jag noll intresse till varför hen satte sig just där. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Oj.. tydligen en kraftigare variant som har en korg med mynt/pengar i. Kanske en ”hej hej” flata rent av men väl väldigt väl närd. Men du vi släpper det här nu för vi kommer liksom ingenstans. Bilden i sig vart inget klick fiske och allt var helt i sin ordning. Du fick säga att det var någon parad som var och det ställde till huvudvärk för dig. Är vi överens? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd 2 timmar sedan Dela Inlagd 2 timmar sedan 4 minutes ago, Rillex said: Oj.. tydligen en kraftigare variant som har en korg med mynt/pengar i. Kanske en ”hej hej” flata rent av men väl väldigt väl närd. Men du vi släpper det här nu för vi kommer liksom ingenstans. Bilden i sig vart inget klick fiske och allt var helt i sin ordning. Du fick säga att det var någon parad som var och det ställde till huvudvärk för dig. Är vi överens? Huvudvärk? Angående vad? Eventuellt så ser du att det jag publicerade inte handlade om att lägga något speciellt fokus på personen ifråga. "Det pågår tydligen en festival för regnbågsfärgade stolta individer i lilla Bagdad (Malmöe) Hoppas man slipper att se Svenska polisanställda i uniform paradera om man skulle ha oturen att komma i närheten av detta jippo..." Lilla Bagdad, det är ju inte heller helt PK att uttrycka sig som jag gjorde på mitt svajiga sätt. Din qutote: "Ändå var du där och hovrade märkligt…. 🌈😘🌈😘🌈😘" Dock ska jag ha i åtanke framöver att inte försöka att trigga fram något som drar igång eventuella tankar som kan störa någon annan, som sagt jag ska försöka... Mvh: Inte det minsta smygis och totalt Ointresserad… 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd 2 timmar sedan Dela Inlagd 2 timmar sedan 10 minuter sedan, skrev Aray Na: Huvudvärk? Angående vad? Eventuellt så ser du att det jag publicerade inte handlade om att lägga något speciellt fokus på personen ifråga. "Det pågår tydligen en festival för regnbågsfärgade stolta individer i lilla Bagdad (Malmöe) Hoppas man slipper att se Svenska polisanställda i uniform paradera om man skulle ha oturen att komma i närheten av detta jippo..." Lilla Bagdad, det är ju inte heller helt PK att uttrycka sig som jag gjorde på mitt svajiga sätt. Din qutote: "Ändå var du där och hovrade märkligt…. 🌈😘🌈😘🌈😘" Dock ska jag ha i åtanke framöver att inte försöka att trigga fram något som drar igång eventuella tankar som kan störa någon annan, som sagt jag ska försöka... Mvh: Inte det minsta smygis och totalt Ointresserad… Ok dina åsikter… Lilla Bagdad, Homosexuella, poliser som paraderar i detta jippo… Men hur ska du ha det? Vad är det värsta på en skala? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd 1 timme sedan Dela Inlagd 1 timme sedan 3 minutes ago, Rillex said: Ok dina åsikter… Lilla Bagdad, Homosexuella, poliser som paraderar i detta jippo… Men hur ska du ha det? Vad är det värsta på en skala? Hur jag ska ha det? Vem drog igång detta? Till att börja med så är det inte tillåtet att blåljus personal deltar uniformerade i Prideparader nuförtiden. Du kan läsa super snuten Dan Eliassons artikel (notera dom två sista meningarna ifrån snubben som spelat in superdängan https://polistidningen.se/2016/09/ideell-kraft-sjunger-pa-sista-versen/ Inget av ovanstående du efterfrågar är det Värsta, dock så har jag inget intresse av att rangordna det du undrar över. Att pådyvla barn något som dom själva inte valt anser jag vara vidrigt (barn kan ju som du nog vet inte välja sina föräldrar) https://www.mynewsdesk.com/se/stockholm_pride/pressreleases/stockholm-pride-presenterar-pride-kids-mariette-hansson-och-vengaboys-392550 https://storasyster.org/aktuellt/stockholm-prideparad-2024/ En annan festival: https://www.facebook.com/reel/2473256616759337 (Man kan tycka och tänka vad man vill angående Vinge och SD) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd 1 timme sedan Dela Inlagd 1 timme sedan (ändrad) 57 minuter sedan, skrev Aray Na: Hur jag ska ha det? Vem drog igång detta? Till att börja med så är det inte tillåtet att blåljus personal deltar uniformerade i Prideparader nuförtiden. Du kan läsa super snuten Dan Eliassons artikel (notera dom två sista meningarna ifrån snubben som spelat in superdängan https://polistidningen.se/2016/09/ideell-kraft-sjunger-pa-sista-versen/ Inget av ovanstående du efterfrågar är det Värsta, dock så har jag inget intresse av att rangordna det du undrar över. Att pådyvla barn något som dom själva inte valt anser jag vara vidrigt (barn kan ju som du nog vet inte välja sina föräldrar) https://www.mynewsdesk.com/se/stockholm_pride/pressreleases/stockholm-pride-presenterar-pride-kids-mariette-hansson-och-vengaboys-392550 https://storasyster.org/aktuellt/stockholm-prideparad-2024/ En annan festival: https://www.facebook.com/reel/2473256616759337 (Man kan tycka och tänka vad man vill angående Vinge och SD) Att polisen inte får ha på sig uniform det vet jag redan. Sen att det skulle vara ett så stort glädjeämne fattar jag inte. Varför då de inte var tjänst och lediga precis som du var då detta skrevs och kunna ha på sig vad du önskade. Kanske loggan med dit företag eller varsomhelst. Sen att pådyvla någon någonting är fel vari sett det är. Sen att bara läsa och ta till sig ett område det är inte bättre det. Men skitsamma du är den du är…… Ändrades 50 minuter sedan av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu