måne Inlagd Maj 27 Dela Inlagd Maj 27 10 timmar sedan, skrev rolba: Vattnat mina krukväxter. Hade totalt glömt bort dem men vad gör ett par veckor till när de får stå i 8 månader utan omvårdnad. Fick 2 kaktusar utav ett par brudar när jag fyllde 30 och de står sig än. Ja, kaktusarna alltså, brudarna är det nog sämre med. 😉 Det var en riktig blomsterprakt du har 4 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 Hong Kong 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 6 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 6 ,Idag var vi till en handelsträdgård utanför Kristinehamn och handlade oss fattiga.... 🤣 Sen åkte vi in till Kristinehamn för att äta lunch och det blev restaurang Oliveriet som fick äran att servera oss... Jag, frugan och favoritdottern slog till på carbonara och Timothy fick in en pasta med ragu på charkuterier, grädde, mozzarella och parmesan... Alla utom jag tog lite sött efteråt... Väl hemma blev det lite trädgårdsarbete, jag bytte ut ett par decimeter gammal jord i urnorna mot kogödsel och frugan planterade vackra blomster däri! ❤️ 🇸🇪 Efter dagens slit njöt vi färska räkor och vitt vin på uteplatsen i kvällssolen.... Underbart! 🙏💕 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 Idag har jag assisterat en dykinstruktör och bland annan agerat drunknings offer. Det är alltid intressant att vara med på dessa utbildningar för man friskar upp sitt eget minne och det kan vara dags om det ska bli dykning igen. 5 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 Umgåtts med ett gäng racingnördar på Tierp Arena. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Tisdag kl 09:58 Dela Inlagd Tisdag kl 09:58 förberett en pizza enis 4 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Onsdag kl 18:08 Dela Inlagd Onsdag kl 18:08 Fick hem några kubik gjutgrus så nu är det slut med godagar. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Onsdag kl 21:34 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 21:34 Frugan har ju alltid sagt att hon har otur i spel och jag har ju kontrat med hon har i alla fall tur i kärlek.. 💕 Nu visar sig att hon har tur i båda, drygt 13000 tusen på Euro Jackpot åsså mig som grädde på moset. 😉 Frugan har ju aldrig varit snål på det viset, självklart bjöd hon på en läskande glass i det fina vädret när hon fick reda på vinsten! ❤️ 16 1 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Torsdag kl 18:28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 18:28 Mamma på konferens, pappa kör lastbil då fick farfar göra en insats Farfar vi vill ha mellis 10 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Fredag kl 22:51 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 22:51 Frugan har planterat dagens inköp.... visst är det underbart vackert med blomster! ❤️🇸🇪 I rabatten är det sommarrudbeckia planterat och liljor sedan sen tidigare... I lådan ut mot gatan planterade frugan blomsterportlack.. Åsså två större "krukor" nedanför trappan och två till med gott o blandat uppe utanför uterummet... verkar som att frugan börjar bli nöjd, i alla fall nästan..🤔😉 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Igår kl. 20:24 Dela Inlagd Igår kl. 20:24 21 timmar sedan, skrev ellim63: Frugan har planterat dagens inköp.... visst är det underbart vackert med blomster! ❤️🇸🇪 I rabatten är det sommarrudbeckia planterat och liljor sedan sen tidigare... I lådan ut mot gatan planterade frugan blomsterportlack.. Åsså två större "krukor" nedanför trappan och två till med gott o blandat uppe utanför uterummet... verkar som att frugan börjar bli nöjd, i alla fall nästan..🤔😉 Jag är lite imponerad av att din fru är intresserad av att plantera vackra blomster, min fd sambo skulle bara odla det som man kunde äta och växte det inte som hon ville eller gav för lite frukt/bär ett par år så åkte macheten fram och växterna var ett minne blott. 2 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Igår kl. 21:38 Dela Inlagd Igår kl. 21:38 Frugan har alltid sagt att träd och buskar som inte har frukt eller bär är onödiga....🤣 Fast hon älskar blommor (så även jag) så det vill vi ha i trädgården! 🙏❤️🇸🇪 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Igår kl. 22:23 Dela Inlagd Igår kl. 22:23 enis 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 22:28 Dela Inlagd Igår kl. 22:28 4 minuter sedan, skrev Enis: enis Hon ser lömsk ut. 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu