Detta inlägg gillas... mrsurin Inlagd Januari 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 23 Kört sängliggande svärmor 6 mil till sjukhuset i Surin, när jag väntade på gatan köpte jag några lotter av en tjej, på väggen bakom henne en borttagen elmätare och i brevlådan 5 obetalda elräkningar. På vägen tillbaka till Sangkha hade 2 motorcyklar krockat, mötte ambulansen efter 2 km 16 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... mrsurin Inlagd Januari 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 23 När jag ändå var i Surin passade jag på att köpa ätbart bröd på Big C. Frugan köpte några borstar på gatan. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 3 timmar sedan, skrev mrsurin: köpte jag några lotter Definitionen av några verkar vara ganska olika... för mig hade det kanske varit 3-4 stycken 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev mrsurin: När jag ändå var i Surin passade jag på att köpa ätbart bröd på Big C. Frugan köpte några borstar på gatan. Precis som ni, så handlar jag bröd på BigC. Åkte in till Korat igår, till en av de större BigC. Hade lite flax. De hade just märkt om ett gäng limpor till 50%, de gör så när de bedömer att dagens bröd ej blir sålt. Så 7 limpor för 61baht/styck, istället för 122baht. De hamnar i frysen direkt, sedan i brödrosten efter behov. Sånt gillar en smålänning. 😎 Ändrades Januari 23 av biker 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 nu gjorde jag fort å fel... Skulle flytta bilen ngt med traktorn för slakteribilen kommer i veckan hämtar 3 tjurar ty den var ivägen. ser ngn vad jag gjorde fel?🤣 2 1 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 6 timmar sedan, skrev Oskarudon: nu gjorde jag fort å fel... Skulle flytta bilen ngt med traktorn för slakteribilen kommer i veckan hämtar 3 tjurar ty den var ivägen. ser ngn vad jag gjorde fel?🤣 sicket drag enis 3 1 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 Inte idag men tidigare i veckan - ett besök i Bang Na. Det var inge vidare... Det tråkiga är att hela anrättningen enkelt kunde höjas till en helt annan nivå med lite grädde och smör...😉 9 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... mrsurin Inlagd Januari 24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 24 Köpt en glödlampa för 35 B till bakljuset på svågerns sons motorcykel, hur vågar så många här på landsbygden köra i kolsvarta natten utan bakljus, igår natt dog en kille som körde motorcykel på natten utan bakljus i grannbyn, bilföraren såg inte motorcykeln. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... mrsurin Inlagd Onsdag kl 10:55 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 10:55 Lagat min motorcykel som konstigt nog var trasig med alla möjliga fel när jag kom till huset efter 9 månader i Sverige, nu är den ok att köra. 14 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... mrsurin Inlagd Onsdag kl 10:56 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 10:56 Svågern har gjort 21 säckar med träkol. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... mrsurin Inlagd Onsdag kl 13:30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 13:30 Varit till Surin idag ett ärende, stannade till vid Thaiwatsadu och köpte ett sopkärl, sen stopp för att köpa kaffe och grönt te samt en varm smörgås på 7-11. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Onsdag kl 14:09 Dela Inlagd Onsdag kl 14:09 Knegat, programmerat en massa. Åter ett jobbar skov, kan sitta i någon månad eller så. Slutet av Mars senast är jag tillbaks i Thailand. Misstänker jag behöver visum så dom inte lackar ur på fler än 2 besök per år. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Torsdag kl 14:42 Dela Inlagd Torsdag kl 14:42 On 2026-01-28 at 14:30, skrev mrsurin: Varit till Surin idag ett ärende, stannade till vid Thaiwatsadu och köpte ett sopkärl, sen stopp för att köpa kaffe och grönt te samt en varm smörgås på 7-11. Inte sett till Göteborgarn denna resa ? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Fredag kl 22:37 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 22:37 Frugan kom tillbaka från Hlndersmässan och fick in ett gott glas rött vin från Italien.. Åsså botaniserade vi i deras meny och frugan kom fram till att hon skulle slå till på deras högrevschilli som för övrigt var kanongod! 💕 Och till mig blev det Carros lasagne å det var första gången i livet som jag åt lasagne på restaurang som inte behövde lite tabasco uppepå...å det är ett bra betyg! 😋 Vi avslutade kvällen med med varsin Irish coffee å sen var det dags att åka hem till jämmer och elände igen... Fast det blev inte elände direkt.. en överbliven belgisk julöl och en spansk äpple cider som inte var i min smak fick bli tack och godnatt, Natti natti sov gott! 🥱 ❤️❤️❤️ 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Igår kl. 12:17 Dela Inlagd Igår kl. 12:17 En av våra snälla hundar bet mig lite igår kväll i armen så det blev lite blodvite, 8 år sen jag tog 4 sprutor mot rabies, säkrast att gå till sjukhuset och få några sprutor. 7 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu