Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Onsdag kl 16:27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 16:27 Fick i alla fall ihop till notan trots ett par damvatten på notan. 12 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd 20 timmar sedan Detta inlägg gillas... Dela Inlagd 20 timmar sedan Timo och favoritdottern tillbringade julafton hos hans mor med hennes goda mat och sötsaker! Och idag på juldagen hämtade dom upp mig i doteras nya sportvolvo, både fin och bekväm för transport till morsan... Jag brukar fixa med jultallrikar fast i år var jag tydligen för sent ute... så jag fick panik och inte blev det bättre när favoritdottern sa att jag självklart skulle jag fixat det förra veckan.. Hursomhelst till slut lyckades jag beställa julmaten på Lucullus Storgatan där jag fick prata med en underbart serviceminded tjej som hette Josefin som skulle meka till våra tallrikar på Julaftons eftermiddag och vi hämtade dom på juldagen... När jag sen hämtade maten tyckte jag att det var på tok för billigt och såg ut att vara väldigt lite men när vi kom till mor så såg vi att att (lådorna) var fyllda med det mesta som är gott på julen, det enda som saknades var Janssons och det sa Josefin så det handlade ungdomarna innan.. Väl hos mor åt vi gott och hade en riktigt fin eftermiddag/kväll å sen blev jag hemskjutsad innan dom åkte hem till sitt! ❤️🙏 Nu höll jag på att glömma den fantastiskt vackra julgruppen som ungdomarna köpte till morsan.så annorlunda och så fin ❤️ En väldigt annorlunda Jul för mig i och med att frugan var i Thailand och jag var ensam på julafton (dotera frågade ett gäng gånger om det var okej och tyckte att det var synd om mig) enda skillnaden var att jag inte hade frugan i soffan bredvid snarkandes...å det var ju bara skönt när jag tittade på en svensk film...🙏🤔🤣😉 Stort tack Cajsa, Timo och Mor för en väldigt annorlunda men ändå en så fin Jul, Tack snälla! 🙏💕🧑🎄 17 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... mrsurin Inlagd 13 timmar sedan Detta inlägg gillas... Dela Inlagd 13 timmar sedan Efter att thailändare fått köra min gräsklippare och klippa gräset runt mitt hus när jag var i Sverige var det dax att köpa en ny, så går det när thaiare får använda saker, var till 3 ställen i Surin för att hitta en vanlig klassisk bensin klippare. 11 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd 9 timmar sedan Dela Inlagd 9 timmar sedan (ändrad) 3 timmar sedan, skrev mrsurin: Efter att thailändare fått köra min gräsklippare och klippa gräset runt mitt hus när jag var i Sverige var det dax att köpa en ny, så går det när thaiare får använda saker, var till 3 ställen i Surin för att hitta en vanlig klassisk bensin klippare. Klippo, kommun 4a, i Lampang Aldrig hanterad av thai, funkar således ännu. Den är cirka 30år. I Sverige kör jag el-klippare, ryobi. Roboten tar det mesta. Ändrades 9 timmar sedan av Nicholas 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd 9 timmar sedan Dela Inlagd 9 timmar sedan (ändrad) Om detta vattenpass kunde tala. Decennier av byggande. Idag lite mer byggande. Kök , överskåp. Ändrades 9 timmar sedan av Nicholas 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan Pytt i panna i Pattis 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu