ellim63 Inlagd September 19 Dela Inlagd September 19 3 timmar sedan, skrev Rillex: I väntan på min ärtsoppa cirka 4-5 timmar tänkte jag att jag käkar något. Var nere på Lidl i Liljeholmen och där köpte jag en riktigt god senap som dom har när det är finska veckor. Bara passa på. Men när jag var där fick jag syn på pizza ja du då finsk pizza. Tänkte finsk pizza det måsta vara grejen. Jauheliiha-pizza tänkte det skulle passa under matlagningen med ett par öl eller 3. Pizzan preppades också med chilli, banan (sorry @ellim63 ) och cheddar ost. Men du vilken besvikelse det var typ oblat med något inte vet jag fyllning. Pizzans hemland är fortfarande Sverige 🍺🇸🇪 sorry 🇮🇹 Banan nä nu jävlar..😡🤣 1 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 21 Trådstartare Dela Inlagd September 21 Slappat på Red Lion i Majorna med en trevlig öl samt grym musik i hörlurarna🙏. 7 2 1 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd September 28 Dela Inlagd September 28 (ändrad) Troligtvis en av den värsta Karl-johan i år... Ett par mil söder om Stockholm... Ändrades September 28 av Nineteen68 8 2 1 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 13 Dela Inlagd Oktober 13 passerat denna byggnad två gånger enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu