ThaiTommy Inlagd Fredag kl 17:10 Dela Inlagd Fredag kl 17:10 Wish adem col down Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Söndag kl 13:46 Dela Inlagd Söndag kl 13:46 (ändrad) Blytungt i norrping. Tyvärr måste jag meddela att deras horribla dialekt är nästan borta. 70talet ett minne blott. Ändrades Söndag kl 13:47 av Nicholas 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Söndag kl 13:54 Dela Inlagd Söndag kl 13:54 Numera är det Rosengård/Tensta/Angered -dialekt som gäller i hela Sverige 😞 1 1 3 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Måndag kl 20:03 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Måndag kl 20:03 Nu är det färdigplanterat i rabatterna...På första bilden är det dahlior! I den andra har jag ingen aning men hoppas på att det blir vackert! På sista bilden är det sommarrudbeckia och jätteverbena! ❤️🇸🇪 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 18:05 Dela Inlagd Igår kl. 18:05 Varit på kurs. Arbetsgivaren tycker att jag kan ha nytta av "Heta arbeten" Nåja, betalt för en dag för att ta en kopp kaffe och svara på några frågor. Helt bortkastat i mina ögon. 😇 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd 11 timmar sedan Dela Inlagd 11 timmar sedan Vad hade kaffet för temperatur? enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 11 timmar sedan Dela Inlagd 11 timmar sedan 14 minuter sedan, skrev Enis: Vad hade kaffet för temperatur? enis Definitivt hett. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu