Nicholas Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 On 2025-06-04 at 11:24, skrev Enis: steker ägg och konstaterar att ännu en stekpanna är sönderkörd av frugan #lifewithathaiwife enis järnpanna är det enda min fru får hantera. problemet löst. vill inte hålla på och köpa PFAS hela tiden. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 skulle hjälpa stuggrannen med båt motor igår tog isär allt i mokekyler igår kväll i fyllan. Idag gick de sådär🤣 Men i fyllan vart vi🤣 Han får nog köpa en ny snurra de gick åt hvete!😉 1 1 9 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 Idag har jag just släppt en ny låt med fru som text författare och sångerska.🙏🎶 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 (ändrad) Och för Er alla på detta forum som knallar runt med hörlurar, ja och lyssnar på musik.🤔😁🎶🫵. För er spellista ; Ändrades Juni 7 av Vaxet older version 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 Med solen i ögonen 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 8 Frugan har pysslat och planterat, nu växer det så det knakar! 🙏❤️ 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Tisdag kl 10:43 Dela Inlagd Tisdag kl 10:43 Idag har jag upptäckt att det finns en Mad Max film före den jag trodde var ettan. Från 1979... Vilken film alltså. 😁 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Tisdag kl 15:55 Dela Inlagd Tisdag kl 15:55 (ändrad) Hur många har sett den första Max Max filmen som är före apokalypsen och där Max är en trafikpolis? Fortfarande fascinerad... 😂 Ändrades Tisdag kl 15:56 av Surin P3 2 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Onsdag kl 10:44 Dela Inlagd Onsdag kl 10:44 (ändrad) Inte undra på att jag inte sett första Mad Max filmen, den var bannlyst i Sverige ända fram till 2005. Ändrades Onsdag kl 10:44 av Surin P3 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Onsdag kl 12:39 Dela Inlagd Onsdag kl 12:39 1 timme sedan, skrev Surin P3: Inte undra på att jag inte sett första Mad Max filmen, den var bannlyst i Sverige ända fram till 2005. Som film nörd såg man ju till att få tag på en VHS i från utanför Sverige, såg den definitivt på 80-talet Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Onsdag kl 13:49 Dela Inlagd Onsdag kl 13:49 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Enis: Som film nörd såg man ju till att få tag på en VHS i från utanför Sverige, såg den definitivt på 80-talet Enis Gissade att du sett den. Jag kan tyvärr inte ge den mer än 1.5/5 i dagsläget... Inte alls bra, men hade jag sett den på 80-talet på fulVHS så hade jag säkert gett den lite högre betyg. Bannlysningen är lite udda... 2 och 3 godkändes, men inte ettan...? Ändrades Onsdag kl 13:57 av Surin P3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Onsdag kl 14:28 Dela Inlagd Onsdag kl 14:28 38 minuter sedan, skrev Surin P3: Gissade att du sett den. Jag kan tyvärr inte ge den mer än 1.5/5 i dagsläget... Inte alls bra, men hade jag sett den på 80-talet på fulVHS så hade jag säkert gett den lite högre betyg. Bannlysningen är lite udda... 2 och 3 godkändes, men inte ettan...? Filmcencuren var knäpp på den tiden å nu släpps vilket skit som helst igenom 🙂 Enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Onsdag kl 15:01 Dela Inlagd Onsdag kl 15:01 4 timmar sedan, skrev Surin P3: Inte undra på att jag inte sett första Mad Max filmen, den var bannlyst i Sverige ända fram till 2005. Det vete fan? jag såg den på video på det glada 80-talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Morgan Johansson Inlagd Onsdag kl 15:03 Dela Inlagd Onsdag kl 15:03 1 timme sedan, skrev Surin P3: Gissade att du sett den. Jag kan tyvärr inte ge den mer än 1.5/5 i dagsläget... Inte alls bra, men hade jag sett den på 80-talet på fulVHS så hade jag säkert gett den lite högre betyg. Bannlysningen är lite udda... 2 och 3 godkändes, men inte ettan...? 29 minuter sedan, skrev Enis: Filmcencuren var knäpp på den tiden å nu släpps vilket skit som helst igenom 🙂 Enis Filmcensuren på videofilmer var frivillig. Inga problem att hyra Motorsågsmassakern, The Tool box murderer, Boogey Man, samtliga kannibalfilmer, Ferrox, Holocaust etc samt naturligtvis Mad Max. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Onsdag kl 16:24 Dela Inlagd Onsdag kl 16:24 Eftersom jag är ökänt gnällig och konfrontativ... Mad Max, 1979. MC gäng mördar och tillför kaos före någon slags apokalyps. Tror inte många sett den. Eller har jag helt fel? Mad Max - The Road Warrior, 1981. Den har nog de flesta sett och jag trodde detta var originalet. Apokalyptisk kaos. Mad Max - Beyond Thunderdome, 1985. Tina Turner är med och gör legendarisk film. Sen räcker det im detta ifrån mig... 😂 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Onsdag kl 20:28 Dela Inlagd Onsdag kl 20:28 4 timmar sedan, skrev Surin P3: Eftersom jag är ökänt gnällig och konfrontativ... Mad Max, 1979. MC gäng mördar och tillför kaos före någon slags apokalyps. Tror inte många sett den. Eller har jag helt fel? Mad Max - The Road Warrior, 1981. Den har nog de flesta sett och jag trodde detta var originalet. Apokalyptisk kaos. Mad Max - Beyond Thunderdome, 1985. Tina Turner är med och gör legendarisk film. Sen räcker det im detta ifrån mig... 😂 Tina Turner kan både vissla och tralla! 🙏 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Torsdag kl 13:53 Dela Inlagd Torsdag kl 13:53 (ändrad) 21 timmar sedan, skrev Surin P3: Eftersom jag är ökänt gnällig och konfrontativ... Mad Max, 1979. MC gäng mördar och tillför kaos före någon slags apokalyps. Tror inte många sett den. Eller har jag helt fel? Mad Max - The Road Warrior, 1981. Den har nog de flesta sett och jag trodde detta var originalet. Apokalyptisk kaos. Mad Max - Beyond Thunderdome, 1985. Tina Turner är med och gör legendarisk film. Sen räcker det im detta ifrån mig... 😂 "The last of the V8 Interceptors" var hans bil i den första, tror det är samma bil, fast moddad i den andra. Jag ger den första 3 av 5 i betyg. MVH Ändrades Torsdag kl 13:57 av Tommy 2 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd Igår kl. 15:41 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 15:41 När man är ute och levererar, så får man ibland riktiga skitkörningar🤬. Oftast är de andra riktigt bra men sedan sedan finns det vissa som är alldeles, alldeles underbara🙏😀. Idag, Stenungsund och Uddevalla😍😍😍...... 14 1 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiTommy Inlagd Igår kl. 17:10 Dela Inlagd Igår kl. 17:10 Wish adem col down Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu