Detta inlägg gillas... M33 Inlagd Maj 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 1 Tagit en tur till soi Nana, fast i Chinatown. Bra drinkar 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 On 2025-04-07 at 20:46, skrev Mankan: I går blev det nya belägg fram. I Sverige är det ju värt att göra det själv. På de flesta bilar jag bytt har det alltid den udda storleken 7 mm insex för att få loss glidpinnen. På denna var det dock större. Antagligen för att det är större skivor och bromsok än en vanlig sedan. Nu funkade det med 10 mm men det kändes om om det egentligen skulle vara varit en 11 mm insexhylsa. Om du har 500 hp motorn så räcker det inte med bromsar bara, du måste ha bromskärm åxå! 🤠 On 2025-04-07 at 20:46, skrev Mankan: I går blev det nya belägg fram. I Sverige är det ju värt att göra det själv. På de flesta bilar jag bytt har det alltid den udda storleken 7 mm insex för att få loss glidpinnen. På denna var det dock större. Antagligen för att det är större skivor och bromsok än en vanlig sedan. Nu funkade det med 10 mm men det kändes om om det egentligen skulle vara varit en 11 mm insexhylsa. Om du har 500 hp motorn så räcker det inte med bromsar bara, du måste ha bromskärm åxå! 🤠 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... M33 Inlagd Maj 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 1 Åkt massor av Bolt-bike alldeles för fort, och druckit massor av drinkar. Blev nog 7-8 barer ikväll, so far 20 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 1 Dela Inlagd Maj 1 52 minuter sedan, skrev M33: Åkt massor av Bolt-bike alldeles för fort, och druckit massor av drinkar. Blev nog 7-8 barer ikväll, so far Jag tycker i alla fall att det inte är nåt synd om dig....🤣👍🍾 2 3 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 2 Dela Inlagd Maj 2 Var en tur till Makro. Nu hade de fyllt upp hyllorna igen så en japan kommer att få följa med mig till Sverige. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Maj 5 Dela Inlagd Maj 5 (ändrad) I ren iver lyckades jag posta i fel tråd. Men har idag gjort linsbyte på mina gamla ögon. Fantastiskt resultat men jävligt dyrt. Kan nu kasta mina förbannade läsglas åt fanders. Ni som funderar på detta gör det vilket lyft. Ändrades Maj 5 av Nineteen68 7 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 6 Dela Inlagd Maj 6 10 timmar sedan, skrev Nineteen68: I ren iver lyckades jag posta i fel tråd. Men har idag gjort linsbyte på mina gamla ögon. Fantastiskt resultat men jävligt dyrt. Kan nu kasta mina förbannade läsglas åt fanders. Ni som funderar på detta gör det vilket lyft. How much kostar det då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Maj 6 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 6 Visat min avsky. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 6 Dela Inlagd Maj 6 1 timme sedan, skrev 65Selander: Visat min avsky. Är du med 29, ånde på Veterandagen? Jag går femte året nu! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... biker Inlagd Fredag kl 21:10 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 21:10 Det är för jävligt, plötsligt har 6 månader försvunnit lika fort som en avlöning. Så dags att samla ihop lite prylar och packa väskan. Men förhoppningsvis går nästa 6 månader lika fort, och då blir det ny resa. Min Triumph var i stort behov av en tvätt. Samma sak med min gamla Cannondale Men lite positiva noteringar, jag har i många år haft väl högt blodtryck, samt även övervikt. Så här har det sett ut under många år, Inte bra, men har aldrig medicinerat för detta. Under detta halvåret har jag cyklat mycket, precis som alla andra år. 6120 km. Men dessutom ändrat lite kosthållning. Mycket mera grönsaker än tidigare, lite mindre ris, pasta och nudlar. Fortfarande konstant högt ölintag. Har blivit av med 22 Kg. Utan någon större ansträngning. Nu ser det ut så här, betydligt bättre. Har konstaterat att det kräver väldigt lite uppoffring, för att förändra. mvh biker 20 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Lördag kl 03:05 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 03:05 Födelsedagsparty igår. Nybliven 40-åring Tårtan kom väldigt sent så de flesta gästerna hade redan lämnat Sen blev jag utmanad på biljard av den här 22-åringen. Billigaste gratismaten på länge i PP bar 18 1 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Lördag kl 07:05 Dela Inlagd Lördag kl 07:05 3 timmar sedan, skrev rolba: Födelsedagsparty igår. Nybliven 40-åring Tårtan kom väldigt sent så de flesta gästerna hade redan lämnat Sen blev jag utmanad på biljard av den här 22-åringen. Billigaste gratismaten på länge i PP bar Fråga dom: who want to marry falang handsome man?😅 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Lördag kl 07:29 Dela Inlagd Lördag kl 07:29 22 minuter sedan, skrev audirs2: Fråga dom: who want to marry falang handsome man?😅 Handsome man är det bara pak wan som använder. Ska man få dom intresserade är det rich man som gäller 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Lördag kl 19:28 Dela Inlagd Lördag kl 19:28 16 timmar sedan, skrev rolba: Födelsedagsparty igår. Nybliven 40-åring Tårtan kom väldigt sent så de flesta gästerna hade redan lämnat Sen blev jag utmanad på biljard av den här 22-åringen. Billigaste gratismaten på länge i PP bar 4 drinkar till en snäcka, oj oj. Kärlek. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 01:06 Dela Inlagd Söndag kl 01:06 5 timmar sedan, skrev Nicholas: 4 drinkar till en snäcka, oj oj. Kärlek. Det är hon värd. Men en av dem lät jag henne vinna på biljarden 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... M33 Inlagd Söndag kl 04:24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 04:24 Flugit ANA med Star Wars livery 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan Tja dags släppa lite fd svensk offshore historia till skroten i Turkiet. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bajen Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan Den har jag bott på för många år sen.Hörde rykten om att den skulle till Sleipner B men det blev tydligen skroten istället. Mvh bajen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu