Jump to content
IGNORERAD

Vad har ni gjort idag?

Kötthandlarn

Recommended Posts

4 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Gjorde som Thomas och bytte till ledlampor

20250211_084030.jpg.cf6cf98ec15d0d55e29bb11ec30bf8e7.jpg

20250211_093150.jpg.4ae444e81e47f98baf56b717129c5d2e.jpg

Ändrade inte regnummer utan behöll det gamla

Screenshot_20250211_093556_Google.jpg.87463d969657dfd9e8f8158dce331840.jpg

Vad e det för märke? Har googlat men hittar inget!! Säkert någon värsta lyxbilen asså, polarn!😝😆

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev audirs2:

Vad e det för märke? Har googlat men hittar inget!! Säkert någon värsta lyxbilen asså, polarn!😝😆

Philips och Osram 

Sök på lamptyp, Volvon hade H7 och HB3

• Ge karma 2

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Sprang på mprmedlem Waxo igår på MR.DIY 🙂

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Sprang på mprmedlem Waxo igår på MR.DIY 🙂

He he, då har du väl blivit inbjuden på pizza, Hörde att han byggt ny ugn 🤣-

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev wavis:

He he, då har du väl blivit inbjuden på pizza, Hörde att han byggt ny ugn 🤣-

Ja och även en liten hydda där han kan studera och fota himmlavalvet 🙂

• Ge karma 1

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Wangthong:

Nu börjar det likna något med gästhuset. Har fått dit fönster och ytterdörr. Snart är det bara dörrar inne, toautrustning och möbler som saknas.

1000005622.jpg.9e06337b1aa3398f771ea5f3128bd690.jpg

Vi har också ett gästhus. Skönt att ha. Har du aircon i det när det blir klart.

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Wangthong:

Nu börjar det likna något med gästhuset. Har fått dit fönster och ytterdörr. Snart är det bara dörrar inne, toautrustning och möbler som saknas.

1000005622.jpg.9e06337b1aa3398f771ea5f3128bd690.jpg

Coolt!

Har du lust så ta gärna några fler bilder i annan vinkel, och några inifrån. Ser najs ut👍

• Ge karma 3
Dela på andra sajter

On 2025-02-11 at 13:05, skrev Nicholas:

EU tog bort stänkskydd bak, så nu har vi en helt ny industri som byter vindrutor. 

Car-glas, Ryds, etc etc.

Det drabbar mest rövsniffarna.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Idag så blev det en mega undersökning på sjukhus och min sjukskrivning går ut på söndag så jag frågade läkaren om det är ok att dra igång att jobba på måndag då samtliga värden hade förbättrats ordentligt inklusive vikten och fick svaret att detta kunde vara en tillfällig förbättring så en månad till och om förbättringen håller i sej så kanske att det kan vara ok med halvtid då.

Jag frågade om de visste vad som jag har drabbats av och fick svaret att det letar de fortfarande efter så två månader och de har fortfarande tydligen ingen aning.

• Ge karma 7
  • Ojojoj 2
  • Hmm? 1

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev UglyFarang:

Idag så blev det en mega undersökning på sjukhus och min sjukskrivning går ut på söndag så jag frågade läkaren om det är ok att dra igång att jobba på måndag då samtliga värden hade förbättrats ordentligt inklusive vikten och fick svaret att detta kunde vara en tillfällig förbättring så en månad till och om förbättringen håller i sej så kanske att det kan vara ok med halvtid då.

Jag frågade om de visste vad som jag har drabbats av och fick svaret att det letar de fortfarande efter så två månader och de har fortfarande tydligen ingen aning.

Hoppas på bättring för dig! 🙏💕

• Hjärta 2
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev ellim63:

Hoppas på bättring för dig! 🙏💕

Stort tack, allt blir bättre nu och jag har gett mej ut på dagliga promenader runt 2km senaste veckan, min vårdare nästan skrek högt när jag talade om det men jag fick med henne ut i skogen med blodtrycksmätare och pulsoximeter så att hon kunde kolla mina värden under rundan och det var ingen fara på taket alls så jag kan evt entlediga henne om några veckor.

Ändrades av UglyFarang
  • Ge karma 4
  • Hjärta 2

Dela på andra sajter

Blivit hyfsat rak......

Fattar inte ni som gnäller på sverige när ni bor i militärjunta.

Snygga damer å pisswasser, räcker inte till

• Pannslag 2
  • Bullseye 1
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev UglyFarang:

Om du ska köra på E4/ Essingeleden tror du du kan ligga med 100 meter lucka i alla.lägen.

Aldrig utföra en omkörning. 

Dummaste jag hört på länge.

• Ge karma 4
  • Haha 1
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev UglyFarang:

Jag brukar få stenskott när jag ska köra om eller får möte. Försöker alltid att hålla hastigheten (så jag inte ska tappa körkortet).  

• Ge karma 2
Dela på andra sajter

Bytt mera vattendetaljer i hus #2.

Just vatten saker typ kranar,  dusch slang etc.

Så fruktansvärt dålig kvalité,  och oerhört svårt hitta vettig kvalité. 

Misstänker att det går via lazada, men säljs väldans massa skräp/kopior där med.

Varje år går typ 3 kranar, 1 dusch slang och 1 vattenvärmare sönder. 

Sista vattenvärmaren gecko ödlor kliver in orsakar kortslutning på kretskort,  i övrigt felfri,  sopkorgen.

Då menar jag hushålls sopor, för nåt annat finns inte, går skrönor om olika personer som köper diverse skrot,  men det händer aldrig att nån egentligen vet när, var hur. 

Så, den gummi tutta som ska täta runt elledningar, viktig att montera annars kryper herr gecko in där och du får punga ut nya 4000B på en värmare,  och borra nya hål,  är ju inte på tal om att enas om en hålbild.

• Ge karma 5
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nicholas:

Bytt mera vattendetaljer i hus #2.

Just vatten saker typ kranar,  dusch slang etc.

Så fruktansvärt dålig kvalité,  och oerhört svårt hitta vettig kvalité. 

Misstänker att det går via lazada, men säljs väldans massa skräp/kopior där med.

Varje år går typ 3 kranar, 1 dusch slang och 1 vattenvärmare sönder. 

Sista vattenvärmaren gecko ödlor kliver in orsakar kortslutning på kretskort,  i övrigt felfri,  sopkorgen.

Då menar jag hushålls sopor, för nåt annat finns inte, går skrönor om olika personer som köper diverse skrot,  men det händer aldrig att nån egentligen vet när, var hur. 

Så, den gummi tutta som ska täta runt elledningar, viktig att montera annars kryper herr gecko in där och du får punga ut nya 4000B på en värmare,  och borra nya hål,  är ju inte på tal om att enas om en hålbild.

Läckande kranar blir det varje gång, bytt 3 st denna vecka. Däremot vattenvärmarn funkar fortfarande efter 16 år 🙂

• Ge karma 4

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Nicholas:

Om du ska köra på E4/ Essingeleden tror du du kan ligga med 100 meter lucka i alla.lägen.

Aldrig utföra en omkörning. 

Dummaste jag hört på länge.

Drabbar mest skrev jag!

Sverige är mer än nollåttaområdet!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...