Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Februari 11, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 11, 2025 Gjorde som Thomas och bytte till ledlampor Ändrade inte regnummer utan behöll det gamla 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nicholas Inlagd Februari 11, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 11, 2025 1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning: Blivit förbannad på folk som kör utan baklysen i tät dimma. Det är spännande när en stor buss står vid en hållplats med halva fordonet ute i körbanan och inte en lampa tänd bak. Ännu ett av EUs vansinniga påfund. EU tog bort stänkskydd bak, så nu har vi en helt ny industri som byter vindrutor. Car-glas, Ryds, etc etc. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tommy Inlagd Februari 11, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 11, 2025 Fått en hel restaurang att hålla en tyst minut kl 12 idag. Det kändes viktigt... MVH 10 2 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 11, 2025 Dela Inlagd Februari 11, 2025 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Gjorde som Thomas och bytte till ledlampor Ändrade inte regnummer utan behöll det gamla Vad e det för märke? Har googlat men hittar inget!! Säkert någon värsta lyxbilen asså, polarn!😝😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 11, 2025 Dela Inlagd Februari 11, 2025 6 timmar sedan, skrev audirs2: Vad e det för märke? Har googlat men hittar inget!! Säkert någon värsta lyxbilen asså, polarn!😝😆 Philips och Osram Sök på lamptyp, Volvon hade H7 och HB3 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 11, 2025 Dela Inlagd Februari 11, 2025 Sprang på mprmedlem Waxo igår på MR.DIY 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 11, 2025 Dela Inlagd Februari 11, 2025 37 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Sprang på mprmedlem Waxo igår på MR.DIY 🙂 He he, då har du väl blivit inbjuden på pizza, Hörde att han byggt ny ugn 🤣- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 12, 2025 Dela Inlagd Februari 12, 2025 1 timme sedan, skrev wavis: He he, då har du väl blivit inbjuden på pizza, Hörde att han byggt ny ugn 🤣- Ja och även en liten hydda där han kan studera och fota himmlavalvet 🙂 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd Februari 12, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 12, 2025 Nu börjar det likna något med gästhuset. Har fått dit fönster och ytterdörr. Snart är det bara dörrar inne, toautrustning och möbler som saknas. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 12, 2025 Dela Inlagd Februari 12, 2025 1 timme sedan, skrev Wangthong: Nu börjar det likna något med gästhuset. Har fått dit fönster och ytterdörr. Snart är det bara dörrar inne, toautrustning och möbler som saknas. Vi har också ett gästhus. Skönt att ha. Har du aircon i det när det blir klart. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 12, 2025 Dela Inlagd Februari 12, 2025 1 timme sedan, skrev Wangthong: Nu börjar det likna något med gästhuset. Har fått dit fönster och ytterdörr. Snart är det bara dörrar inne, toautrustning och möbler som saknas. Coolt! Har du lust så ta gärna några fler bilder i annan vinkel, och några inifrån. Ser najs ut👍 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd Februari 12, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 12, 2025 2 timmar sedan, skrev Peolito: Vi har också ett gästhus. Skönt att ha. Har du aircon i det när det blir klart. Vi har dragit fram ström till sovrummet för att sätta in en AC där. Blir nog inte förrän i höst. Vi åker hem om en dryg månad. innan det blir på tok för varmt. Det andra rummet får klara sig utan. Vi gjorde en stor uteplats för att det svalkar ganska bra ute. Uteplatsen ligger i skugga i princip hela dagen. Jag och frugan tycker det är så skönt att sitta där ute i lugn och ro. Stora huset ligger vid stora vägen, en djäkla trafik hela dagarna. Går inte prata med folk eller i telefon utan att skrika. Det här huset ligger 200-250m bakom det huset. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 12, 2025 Dela Inlagd Februari 12, 2025 3 minuter sedan, skrev uptoyou: Snyggt. Hur många kvm är det på totalt? Ca. 32 m2 inne. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd Februari 12, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 12, 2025 2 timmar sedan, skrev frogfish: Coolt! Har du lust så ta gärna några fler bilder i annan vinkel, och några inifrån. Ser najs ut👍 Har dåligt med frächa bilder. Det har hänt så mycket sedan jag tog dom att det får bli bilder inifrån imorgon. Här är en äldre bild från en annan vinkel, och en från lite längre avstånd. 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd Februari 13, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 13, 2025 On 2025-02-12 at 10:01, skrev frogfish: Coolt! Har du lust så ta gärna några fler bilder i annan vinkel, och några inifrån. Ser najs ut👍 Ser stökigt ut men här kommer lite innifrån. 18 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 14, 2025 Dela Inlagd Februari 14, 2025 On 2025-02-11 at 13:05, skrev Nicholas: EU tog bort stänkskydd bak, så nu har vi en helt ny industri som byter vindrutor. Car-glas, Ryds, etc etc. Det drabbar mest rövsniffarna. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 14, 2025 Dela Inlagd Februari 14, 2025 Idag så blev det en mega undersökning på sjukhus och min sjukskrivning går ut på söndag så jag frågade läkaren om det är ok att dra igång att jobba på måndag då samtliga värden hade förbättrats ordentligt inklusive vikten och fick svaret att detta kunde vara en tillfällig förbättring så en månad till och om förbättringen håller i sej så kanske att det kan vara ok med halvtid då. Jag frågade om de visste vad som jag har drabbats av och fick svaret att det letar de fortfarande efter så två månader och de har fortfarande tydligen ingen aning. 7 2 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 14, 2025 Dela Inlagd Februari 14, 2025 27 minuter sedan, skrev UglyFarang: Idag så blev det en mega undersökning på sjukhus och min sjukskrivning går ut på söndag så jag frågade läkaren om det är ok att dra igång att jobba på måndag då samtliga värden hade förbättrats ordentligt inklusive vikten och fick svaret att detta kunde vara en tillfällig förbättring så en månad till och om förbättringen håller i sej så kanske att det kan vara ok med halvtid då. Jag frågade om de visste vad som jag har drabbats av och fick svaret att det letar de fortfarande efter så två månader och de har fortfarande tydligen ingen aning. Hoppas på bättring för dig! 🙏💕 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 14, 2025 Dela Inlagd Februari 14, 2025 (ändrad) 44 minuter sedan, skrev ellim63: Hoppas på bättring för dig! 🙏💕 Stort tack, allt blir bättre nu och jag har gett mej ut på dagliga promenader runt 2km senaste veckan, min vårdare nästan skrek högt när jag talade om det men jag fick med henne ut i skogen med blodtrycksmätare och pulsoximeter så att hon kunde kolla mina värden under rundan och det var ingen fara på taket alls så jag kan evt entlediga henne om några veckor. Ändrades Februari 14, 2025 av UglyFarang 4 2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 14, 2025 Dela Inlagd Februari 14, 2025 Blivit hyfsat rak...... Fattar inte ni som gnäller på sverige när ni bor i militärjunta. Snygga damer å pisswasser, räcker inte till 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 15, 2025 Dela Inlagd Februari 15, 2025 4 timmar sedan, skrev UglyFarang: Det drabbar mest rövsniffarna. Om du ska köra på E4/ Essingeleden tror du du kan ligga med 100 meter lucka i alla.lägen. Aldrig utföra en omkörning. Dummaste jag hört på länge. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 15, 2025 Dela Inlagd Februari 15, 2025 6 timmar sedan, skrev UglyFarang: Det drabbar mest rövsniffarna. Jag brukar få stenskott när jag ska köra om eller får möte. Försöker alltid att hålla hastigheten (så jag inte ska tappa körkortet). 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 15, 2025 Dela Inlagd Februari 15, 2025 Bytt mera vattendetaljer i hus #2. Just vatten saker typ kranar, dusch slang etc. Så fruktansvärt dålig kvalité, och oerhört svårt hitta vettig kvalité. Misstänker att det går via lazada, men säljs väldans massa skräp/kopior där med. Varje år går typ 3 kranar, 1 dusch slang och 1 vattenvärmare sönder. Sista vattenvärmaren gecko ödlor kliver in orsakar kortslutning på kretskort, i övrigt felfri, sopkorgen. Då menar jag hushålls sopor, för nåt annat finns inte, går skrönor om olika personer som köper diverse skrot, men det händer aldrig att nån egentligen vet när, var hur. Så, den gummi tutta som ska täta runt elledningar, viktig att montera annars kryper herr gecko in där och du får punga ut nya 4000B på en värmare, och borra nya hål, är ju inte på tal om att enas om en hålbild. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 15, 2025 Dela Inlagd Februari 15, 2025 1 timme sedan, skrev Nicholas: Bytt mera vattendetaljer i hus #2. Just vatten saker typ kranar, dusch slang etc. Så fruktansvärt dålig kvalité, och oerhört svårt hitta vettig kvalité. Misstänker att det går via lazada, men säljs väldans massa skräp/kopior där med. Varje år går typ 3 kranar, 1 dusch slang och 1 vattenvärmare sönder. Sista vattenvärmaren gecko ödlor kliver in orsakar kortslutning på kretskort, i övrigt felfri, sopkorgen. Då menar jag hushålls sopor, för nåt annat finns inte, går skrönor om olika personer som köper diverse skrot, men det händer aldrig att nån egentligen vet när, var hur. Så, den gummi tutta som ska täta runt elledningar, viktig att montera annars kryper herr gecko in där och du får punga ut nya 4000B på en värmare, och borra nya hål, är ju inte på tal om att enas om en hålbild. Läckande kranar blir det varje gång, bytt 3 st denna vecka. Däremot vattenvärmarn funkar fortfarande efter 16 år 🙂 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 15, 2025 Dela Inlagd Februari 15, 2025 8 timmar sedan, skrev Nicholas: Om du ska köra på E4/ Essingeleden tror du du kan ligga med 100 meter lucka i alla.lägen. Aldrig utföra en omkörning. Dummaste jag hört på länge. Drabbar mest skrev jag! Sverige är mer än nollåttaområdet! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu