Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 24, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 24, 2024 Testat Thai Rual internet Ok fart taskigt projekterat och installerat dock I utkanten av byn så endast ett fåtal kan nyttja det varje dag. Är en samlingsplats vid div aktiviteter. enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 24, 2024 Dela Inlagd November 24, 2024 12 timmar sedan, skrev Enis: Testat Thai Rual internet Ok fart taskigt projekterat och installerat dock I utkanten av byn så endast ett fåtal kan nyttja det varje dag. Är en samlingsplats vid div aktiviteter. enis Vad är detta? Sponsrat internet från byhövdingen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 24, 2024 Dela Inlagd November 24, 2024 24 minuter sedan, skrev Nicholas: Vad är detta? Sponsrat internet från byhövdingen? https://netpracharat.com/Netpracharat_EN/one-page/ https://www.telecomreviewasia.com/news/featured-articles/4053-progress-of-Thailand-s-village-broadband-internet-initiative/ https://www.unescap.org/sites/default/files/Village Broadband Internet Project (Net Pracharat)%2C MDES Thailand.pdf enis 4 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 26, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 26, 2024 kikat på Sawankhaloke Street art. Några kvarter kort gata med lite olika motiv från artister i från Asien, ett projekt från 2019 Finns lite konst i obygden @dtbkk / Enis 17 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 27, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 27, 2024 sett en Farang enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd November 27, 2024 Dela Inlagd November 27, 2024 On 2024-11-26 at 13:58, skrev Enis: kikat på Sawankhaloke Street art. Några kvarter kort gata med lite olika motiv från artister i från Asien, ett projekt från 2019 Finns lite konst i obygden @dtbkk / Enis Nice 1 Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 27, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 27, 2024 Spelat lite barbiljard. 15 2 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 27, 2024 Dela Inlagd November 27, 2024 1 minut sedan, skrev rolba: Spelat lite barbiljard. Där skulle jag nog missat iaf att sänka åttan 😂 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 28, 2024 Dela Inlagd November 28, 2024 9 timmar sedan, skrev goli006: Där skulle jag nog missat iaf att sänka åttan 😂 Den slank faktisk in på något vis. 🥰 2 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 28, 2024 Dela Inlagd November 28, 2024 I Thung saliam idag 👮♂️🚨🚓 enis 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 28, 2024 Dela Inlagd November 28, 2024 29 minuter sedan, skrev Enis: I Thung saliam idag 👮♂️🚨🚓 enis Du har väl IKK? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 28, 2024 Dela Inlagd November 28, 2024 10 minuter sedan, skrev rolba: Du har väl IKK? jupp enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 28, 2024 Dela Inlagd November 28, 2024 (ändrad) Gjort sonen Tony glad Hittat gamla papper så han kan bli inskriven i husboken nästa gång han och hans mamma är på besök. Å sedan få id-kort och Pass förhoppningsvis om inget strular enis Ändrades November 28, 2024 av Enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 29, 2024 Dela Inlagd November 29, 2024 Bejakat min kvinnliga sida enis 8 1 1 5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 29, 2024 Dela Inlagd November 29, 2024 (ändrad) Körde lite förvärmning i Roxanne bar innan vi drog till Bronson's Ändrades November 29, 2024 av rolba 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 29, 2024 Dela Inlagd November 29, 2024 Jäkla rolba som jämt ska ha det som är längst ner i islådan. 5 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 2, 2024 Dela Inlagd December 2, 2024 får nog stanna någon dag till, de grävde precis upp vägen enis 6 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 2, 2024 Dela Inlagd December 2, 2024 1 minut sedan, skrev Enis: får nog stanna någon dag till, de grävde precis upp vägen enis Ta en månad till så slipper du julstöket. 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 2, 2024 Dela Inlagd December 2, 2024 får vänta lite verkar 20 min minst försenad enis 4 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd December 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 2, 2024 åkt upp för de stora suckarnas trapp enis 12 1 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 2, 2024 Dela Inlagd December 2, 2024 5 timmar sedan, skrev Enis: åkt upp för de stora suckarnas trapp enis Raskt hem till snöbukten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2024 Dela Inlagd December 3, 2024 Gjort mitt sista spam inlägg på ett bra tag 🤣 stafetpinnnen åter @rolba som kan sprida inlägg till höger och vänster 🤪 enis 2 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 4, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 4, 2024 Hade totalt glömt bort att jag var bjuden på Sexys födelsedagsfest på Candy bar idag så jag fick göra ett snabbstopp på hemvägen. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd December 5, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 5, 2024 Tvingad upp i otan för att fotografera munkar på stort tiggarstråk. För att visa hänsyn och inte tråka ut er för mycket visar jag bara en bild. 11 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 12, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 12, 2024 Idag kom mina älskade tjejer hem igen och en julklapp hade dom med sig! 💕 Åsså kom favoritdotterns Timothy och hämtade henne när han slutade sitt jobb! ❤️ Jag och frugan var för lata för att laga mat så det blev en hämtpizza från La gondola.. fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött vin från Italien! Visst är det lite konstigt att när man inte har kontroll över situationen som nu när frugan och dotera åker själva är jag rädd för allt dom gör 800 mil ifrån mig går åt skogen.. men nästan alltid går ju faktiskt allting bra, En fundering bara! 🤔 24 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu