Jump to content
IGNORERAD

Vad har ni gjort idag?

Kötthandlarn

Recommended Posts

4 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Har äntligen fått frugan att koka ägg som de ska vara, men det tog 20 år 🙂

Varför kokade du inte äggen själv utan bara gnälla på din fru. vad jag läst och förstår

jobbar hon mycket men du kan inte ens koka ägg själv. ja herre gud

• Minus 2
  • Haha 4
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Boa52:

Varför kokade du inte äggen själv utan bara gnälla på din fru. vad jag läst och förstår

Kan du visa var jag skrev att jag inte kokar ägg själv, jag skrev att jag lärt frun att koka ägg.

Ditt jävla hjärndöda stolpskott. 

Du är inne i surintråden och gör dig dum också, logga ut för gott så vi slipper dina korkade inlägg 🤬

• Ge karma 2

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Kan du visa var jag skrev att jag inte kokar ägg själv, jag skrev att jag lärt frun att koka ägg.

Ditt jävla hjärndöda stolpskott. 

Du är inne i surintråden och gör dig dum också, logga ut för gott så vi slipper dina korkade inlägg 🤬

Varför ska du lära henne efter 20 år att koka ägg om du kan det själv. Du förnedrar din fru

• Minus 3
  • Haha 2
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Varför ska du lära henne efter 20 år att koka ägg om du kan det själv. Du förnedrar din fru

Du är nog den mest korkade individen som går I ett par skor på denna jord.  🤪🤪🤪

• Ge karma 2
  • Haha 1

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Du är nog den mest korkade individen som går I ett par skor på denna jord.  🤪🤪🤪

Är inte du det som påstår att din fru inte lärt sej koka ägg i 20 år, vem är ett stolpskott då

• Ge karma 1
  • Minus 1
  • Snurrigt 1
  • Haha 3
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Boa52:

Tydligen är det fult att lära sig något i tavelsöbygden. Att du klarade den förnedringen som började med grundskola och sedan gymnasium. Rätt många år av förnedring du tydligen fick. Tur att det finns folk som uppskattar att lära sig nya saker.

• Ge karma 4
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev Boa52:

Du förnedrar din fru

Hur är det själv då? Du värmde maten din fru gjort åt dig och fick hon både klippa och raka dig efter jobbet. Byter hon blöjan också?

Du är som en 3 åring som inte klarar sig själv tydligen 🫠

• Ge karma 1

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Hur är det själv då? Du värmde maten din fru gjort åt dig och fick hon både klippa och raka dig efter jobbet. Byter hon blöjan också?

Du är som en 3 åring som inte klarar sig själv tydligen 🫠

Jag behövde inte vänta 20 år hon kunde det före jag träffa henne även att koka ägg

• Minus 1
  • Haha 2
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Wangthong:

Tydligen är det fult att lära sig något i tavelsöbygden. Att du klarade den förnedringen som började med grundskola och sedan gymnasium. Rätt många år av förnedring du tydligen fick. Tur att det finns folk som uppskattar att lära sig nya saker.

Det handlade väl inte om Tavelsjö, han förnedrar sin fru med att skriva. Hon har inte lärt sej

koka ägg på 20 år. Då funderar man varför har han inte lärt henne det om han kan

• Minus 2
  • Ojojoj 1
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Det handlade väl inte om Tavelsjö, han förnedrar sin fru med att skriva. Hon har inte lärt sej

koka ägg på 20 år. Då funderar man varför har han inte lärt henne det om han kan

Vad är värst? Att skoja om att sin egna fru inte kan koka ägg  jämfört med att anklaga andras fruar för att stjäla pengar efter deras död. 

• Ge karma 3
  • Bullseye 3

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Boa52:

Hade du haft några som helst hjärnceller kvar hade du kanske fattat att det var ett skämt

För övrigt kokar jag mina ägg och även rakar mig själv 

Ändrades av Kenneth4618
  • Ge karma 2

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Mankan:

Vad är värst? Att skoja om att sin egna fru inte kan koka ägg  jämfört med att anklaga andras fruar för att stjäla pengar efter deras död. 

Ja du tyvärr vet jag två thidamer som gjort det och tre som lurat falanger på pengar ,

en på dj mycke pengar

• Ge karma 1
  • Minus 4
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

Hade du haft några som helst hjärnceller kvar hade du kanske fattat att det var ett skämt

När det gäller dina inlägg ibland behöver man ingen hjärna man ser igenom vad du

skriver ändå

• Minus 1
  • Haha 3
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

När det gäller dina inlägg ibland behöver man ingen hjärna man ser igenom vad du

skriver ändå

Alla utom du då 🤣

• Ge karma 1

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

Ja du tyvärr vet jag två thidamer som gjort det och tre som lurat falanger på pengar ,

en på dj mycke pengar

Ja men då så, då ger det ju dig rätten att anklaga alla andra fruar för att stjäla. 

• Ge karma 3

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Mankan:

Ja men då så, då ger det ju dig rätten att anklaga alla andra fruar för att stjäla. 

Med den skillnaden att alla thaifruar gör det utom Boa's. 🤔

• Ge karma 3

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Boa52:

Prioritet Boa, prioritet. En del prioriterar att förstöra andras trådar, en del prioriterar att göra det trevligt. En del prioriterar att koka ägg, en del prioriterar att laga näringsriktig mat.

Har hon inte lärt sig koka ägg på 20 år kan det ha mängder av orsaker. Mest troligt är väl att det inte har varit prioriterat. Men du hugger på en orsak.

Varför?

- är det för att du är allvetande?

- är det för att du går in för att förstöra?

- är det för att du inte vet bättre?

- är det för att så skulle du ha gjort?

välj en eller flera av orsakerna

• Ge karma 3
  • Bullseye 1
  • Haha 1
Dela på andra sajter

kolla min fot
11 timmar sedan, skrev Boa52:

Vad gör Du, när din Diskmaskin strejkar?

img_1_1729980051441.jpg

• Ge karma 1
  • Bullseye 3
Dela på andra sajter

kolla min fot
10 timmar sedan, skrev Boa52:

Svara på Frågan "Kan du visa var jag skrev att jag inte kokar ägg själv"

Du Boa,förnedrar dig själv men det verkar du Aldrig begripa själv...

image.png.9c5614345676e088801960560a6c888d.png

• Ge karma 3
Dela på andra sajter

IMG_3754.jpeg.d593317c644de7caac8abd75f2bb895e.jpeg

kollar in första veckans ( va👹 har ju inte gått en vecka än) lik hämtas upp.

enis

• Ge karma 7
  • Cheers 1

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev rolba:

Kollar bildbanken från igår. Är ju ändå bara ca ett halvt dygn sedan.

Poolkväll på BeeBees.

Vätskebalansen under kontroll.

20241107_202221.jpg.ed24295995fc80e821d5297a0906bca1.jpg

Stilstudie på min lagkamrat men för kvällen motspelerska.

20241107_222741.jpg.1ca3754f41596e8bf30491f2fb87580c.jpg

Det kan vara svårt att se henne i ögonen ibland.

20241107_221121.jpg.0feaeac5afecb7e071328bf29cadb1b6.jpg

dubbla skäl kan man säga, eller kanske rent av trippla ( att det är svårt att se henne i ögonen )

Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev Nicholas:

dubbla skäl kan man säga, eller kanske rent av trippla ( att det är svårt att se henne i ögonen )

Det är tur att man inte är enögd för då hade blicken flackat fram och åter hela tiden

• Ge karma 1
  • Haha 4
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...