Mankan Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 Slit och släp. Vintersulor på igår och tvätt idag. 9 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Har äntligen fått frugan att koka ägg som de ska vara, men det tog 20 år 🙂 Varför kokade du inte äggen själv utan bara gnälla på din fru. vad jag läst och förstår jobbar hon mycket men du kan inte ens koka ägg själv. ja herre gud 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 23 minuter sedan, skrev Boa52: Varför kokade du inte äggen själv utan bara gnälla på din fru. vad jag läst och förstår jobbar hon mycket men du kan inte ens koka ägg själv. ja herre gud Kan du visa var jag skrev att jag inte kokar ägg själv, jag skrev att jag lärt frun att koka ägg. Ditt jävla hjärndöda stolpskott. Du är inne i surintråden och gör dig dum också, logga ut för gott så vi slipper dina korkade inlägg 🤬 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Kan du visa var jag skrev att jag inte kokar ägg själv, jag skrev att jag lärt frun att koka ägg. Ditt jävla hjärndöda stolpskott. Du är inne i surintråden och gör dig dum också, logga ut för gott så vi slipper dina korkade inlägg 🤬 Varför ska du lära henne efter 20 år att koka ägg om du kan det själv. Du förnedrar din fru 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 2 minuter sedan, skrev Boa52: Varför ska du lära henne efter 20 år att koka ägg om du kan det själv. Du förnedrar din fru Du är nog den mest korkade individen som går I ett par skor på denna jord. 🤪🤪🤪 2 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Du är nog den mest korkade individen som går I ett par skor på denna jord. 🤪🤪🤪 Är inte du det som påstår att din fru inte lärt sej koka ägg i 20 år, vem är ett stolpskott då 1 1 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 33 minuter sedan, skrev Boa52: Varför ska du lära henne efter 20 år att koka ägg om du kan det själv. Du förnedrar din fru Tydligen är det fult att lära sig något i tavelsöbygden. Att du klarade den förnedringen som började med grundskola och sedan gymnasium. Rätt många år av förnedring du tydligen fick. Tur att det finns folk som uppskattar att lära sig nya saker. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 43 minuter sedan, skrev Boa52: Du förnedrar din fru Hur är det själv då? Du värmde maten din fru gjort åt dig och fick hon både klippa och raka dig efter jobbet. Byter hon blöjan också? Du är som en 3 åring som inte klarar sig själv tydligen 🫠 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Hur är det själv då? Du värmde maten din fru gjort åt dig och fick hon både klippa och raka dig efter jobbet. Byter hon blöjan också? Du är som en 3 åring som inte klarar sig själv tydligen 🫠 Jag behövde inte vänta 20 år hon kunde det före jag träffa henne även att koka ägg 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 17 minuter sedan, skrev Wangthong: Tydligen är det fult att lära sig något i tavelsöbygden. Att du klarade den förnedringen som började med grundskola och sedan gymnasium. Rätt många år av förnedring du tydligen fick. Tur att det finns folk som uppskattar att lära sig nya saker. Det handlade väl inte om Tavelsjö, han förnedrar sin fru med att skriva. Hon har inte lärt sej koka ägg på 20 år. Då funderar man varför har han inte lärt henne det om han kan 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 1 minut sedan, skrev Boa52: Det handlade väl inte om Tavelsjö, han förnedrar sin fru med att skriva. Hon har inte lärt sej koka ägg på 20 år. Då funderar man varför har han inte lärt henne det om han kan Vad är värst? Att skoja om att sin egna fru inte kan koka ägg jämfört med att anklaga andras fruar för att stjäla pengar efter deras död. 3 3 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev Boa52: Det handlade väl inte om Tavelsjö, han förnedrar sin fru med att skriva. Hon har inte lärt sej koka ägg på 20 år. Då funderar man varför har han inte lärt henne det om han kan Hade du haft några som helst hjärnceller kvar hade du kanske fattat att det var ett skämt För övrigt kokar jag mina ägg och även rakar mig själv Ändrades November 7, 2024 av Kenneth4618 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 Precis nyss, skrev Mankan: Vad är värst? Att skoja om att sin egna fru inte kan koka ägg jämfört med att anklaga andras fruar för att stjäla pengar efter deras död. Ja du tyvärr vet jag två thidamer som gjort det och tre som lurat falanger på pengar , en på dj mycke pengar 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Hade du haft några som helst hjärnceller kvar hade du kanske fattat att det var ett skämt När det gäller dina inlägg ibland behöver man ingen hjärna man ser igenom vad du skriver ändå 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 2 minuter sedan, skrev Boa52: När det gäller dina inlägg ibland behöver man ingen hjärna man ser igenom vad du skriver ändå Alla utom du då 🤣 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 5 minuter sedan, skrev Boa52: Ja du tyvärr vet jag två thidamer som gjort det och tre som lurat falanger på pengar , en på dj mycke pengar Ja men då så, då ger det ju dig rätten att anklaga alla andra fruar för att stjäla. 3 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 Precis nyss, skrev Mankan: Ja men då så, då ger det ju dig rätten att anklaga alla andra fruar för att stjäla. Med den skillnaden att alla thaifruar gör det utom Boa's. 🤔 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 8, 2024 Dela Inlagd November 8, 2024 9 timmar sedan, skrev Boa52: Det handlade väl inte om Tavelsjö, han förnedrar sin fru med att skriva. Hon har inte lärt sej koka ägg på 20 år. Då funderar man varför har han inte lärt henne det om han kan Prioritet Boa, prioritet. En del prioriterar att förstöra andras trådar, en del prioriterar att göra det trevligt. En del prioriterar att koka ägg, en del prioriterar att laga näringsriktig mat. Har hon inte lärt sig koka ägg på 20 år kan det ha mängder av orsaker. Mest troligt är väl att det inte har varit prioriterat. Men du hugger på en orsak. Varför? - är det för att du är allvetande? - är det för att du går in för att förstöra? - är det för att du inte vet bättre? - är det för att så skulle du ha gjort? välj en eller flera av orsakerna 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 8, 2024 Dela Inlagd November 8, 2024 11 timmar sedan, skrev Boa52: Varför kokade du inte äggen själv utan bara gnälla på din fru. vad jag läst och förstår jobbar hon mycket men du kan inte ens koka ägg själv. ja herre gud Vad gör Du, när din Diskmaskin strejkar? 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 8, 2024 Dela Inlagd November 8, 2024 10 timmar sedan, skrev Boa52: Varför ska du lära henne efter 20 år att koka ägg om du kan det själv. Du förnedrar din fru Svara på Frågan "Kan du visa var jag skrev att jag inte kokar ägg själv" Du Boa,förnedrar dig själv men det verkar du Aldrig begripa själv... 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 8, 2024 Dela Inlagd November 8, 2024 kollar in första veckans ( va👹 har ju inte gått en vecka än) lik hämtas upp. enis 7 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Luke the Drifter Inlagd November 8, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 8, 2024 (ändrad) Jag har ännu inte hunnit med att göra så mycket idag så jag lägger istället in en bild från igår. Då jag var ute med moppen senast så kände jag att det var för lågt lufttryck i däcken så jag bestämde mig för att åka förbi en moppeverkstad för att be dem pumpa i lite mer luft. Medan en av mekarna gjorde det så snokade jag runt lite i verkstaden och hittade en kis som hade åkt på ett rejält jobb. Oh, my Buddha! Det där är nog något mer komplicerat än att fylla på luft i däcken! Ändrades November 8, 2024 av Luke the Drifter 17 1 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 8, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 8, 2024 Kollar bildbanken från igår. Är ju ändå bara ca ett halvt dygn sedan. Poolkväll på BeeBees. Vätskebalansen under kontroll. Stilstudie på min lagkamrat men för kvällen motspelerska. Det kan vara svårt att se henne i ögonen ibland. 23 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 8, 2024 Dela Inlagd November 8, 2024 7 timmar sedan, skrev rolba: Kollar bildbanken från igår. Är ju ändå bara ca ett halvt dygn sedan. Poolkväll på BeeBees. Vätskebalansen under kontroll. Stilstudie på min lagkamrat men för kvällen motspelerska. Det kan vara svårt att se henne i ögonen ibland. dubbla skäl kan man säga, eller kanske rent av trippla ( att det är svårt att se henne i ögonen ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 8, 2024 Dela Inlagd November 8, 2024 54 minuter sedan, skrev Nicholas: dubbla skäl kan man säga, eller kanske rent av trippla ( att det är svårt att se henne i ögonen ) Det är tur att man inte är enögd för då hade blicken flackat fram och åter hela tiden 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu