rolba Inlagd Oktober 23, 2024 Dela Inlagd Oktober 23, 2024 8 timmar sedan, skrev Enis: All barjakt verkar tillslut ge lite utdelning.... inte ens "one arm uggly" 😁 Är ju nästan så man skulle ta sig en tur till arlanda och vidare ut i världen. Enis Välkommen till det riktiga Thailand. Frun ska väl besöka släkten då kan du vila upp dig här. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... svampen Inlagd Oktober 28, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 28, 2024 Tempel Besök 2 år sen Somjins mamma gick bort 🕊️ 15 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... svampen Inlagd Oktober 29, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 29, 2024 Ut från hotellet till morgonmarknaden inköp av lite färsk frukt till lunchen Papaya Mango mm Yummy 😛 17 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 2, 2024 Dela Inlagd November 2, 2024 Köpte en liten grej för 140 spänn på nätet och monterade den på bilen och då blev det så här istället för så här 🫠 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 2, 2024 Hann med ett par suddiga innan den tråkiga hockeymatchen @Enis 15 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 2, 2024 Dela Inlagd November 2, 2024 Precis nyss, skrev rolba: Hann med ett par suddiga innan den tråkiga hockeymatchen @Enis Kollar hellre på det första sporten än den andra 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Boa52 Inlagd November 2, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 2, 2024 I dag har jag tänt ljus på öppenspisen för min mamma och pappa även lilebror långt bort Stensele, Storuman 20 mil bort så man får sätta sej ute och tänka 11 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 2, 2024 Dela Inlagd November 2, 2024 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Köpte en liten grej för 140 spänn på nätet och monterade den på bilen och då blev det så här istället för så här 🫠 Vad e det där för bil?😵😉 Säkert en Sääb! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 3, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 3, 2024 Ägarinnan skickade en lite bättre bild på den suddiga personalen tidigare i veckan. Alla tre brudarna i övre raden är nya för denna vecka. Min favorit saknas på bilden. @Enis 11 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 3, 2024 Dela Inlagd November 3, 2024 3 timmar sedan, skrev rolba: Ägarinnan skickade en lite bättre bild på den suddiga personalen tidigare i veckan. Alla tre brudarna i övre raden är nya för denna vecka. Min favorit saknas på bilden. @Enis Är det hon längst ut till vänster som inte är tjej? Det blir svårare och svårare att se skillnad på tjej och icke tjej. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3, 2024 Dela Inlagd November 3, 2024 23 minuter sedan, skrev Wangthong: Är det hon längst ut till vänster som inte är tjej? Det blir svårare och svårare att se skillnad på tjej och icke tjej. Yes, och hörs nästan inte på rösten heller. Men axelbred som en värsta elitsimmare/simmerska. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 4, 2024 Dela Inlagd November 4, 2024 Årliga ansökan om att få stanna i detta land ett år till... Så här kul är det... 6 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 4, 2024 Dela Inlagd November 4, 2024 3 timmar sedan, skrev Surin P3: Årliga ansökan om att få stanna i detta land ett år till... Så här kul är det... Hur många år blir det? 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 4, 2024 Dela Inlagd November 4, 2024 6 timmar sedan, skrev audirs2: Hur många år blir det? Kan bli 10 denna gång. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 5, 2024 Dela Inlagd November 5, 2024 23 timmar sedan, skrev Surin P3: Årliga ansökan om att få stanna i detta land ett år till... Så här kul är det... kikar även jag på mina fötter på Thailändsk jord och konstaterar att den vänstra foten ser fortfarande inte bra ut efter den kraftiga stukningen/vrickningen för tre veckor sedan. enis 5 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 5, 2024 Dela Inlagd November 5, 2024 44 minuter sedan, skrev Enis: kikar även jag på mina fötter på Thailändsk jord och konstaterar att den vänstra foten ser fortfarande inte bra ut efter den kraftiga stukningen/vrickningen för tre veckor sedan. enis Ett par veckor i fotriktiga flipflop så är det lika illa med båda fötterna. 😉 2 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 5, 2024 Dela Inlagd November 5, 2024 Fick ett uppdrag av frugan som gick alldeles för snabbt så jag åkte på ett till. Fick skrubba en vägg som var fläckig. Har sett när frugan städar och vattnet i hinken brukar bli brunfärgat men jag måste gjort något fel. 4 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 5, 2024 Dela Inlagd November 5, 2024 5 minuter sedan, skrev rolba: Fick ett uppdrag av frugan som gick alldeles för snabbt så jag åkte på ett till. Fick skrubba en vägg som var fläckig. Har sett när frugan städar och vattnet i hinken brukar bli brunfärgat men jag måste gjort något fel. kanske för att hon skrubbar dass och du skrubbade sovrumsväggen. Tänd ingen UV-lampa bara enis 2 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 6, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 6, 2024 Blev ett par suddiga ikväll. Hur gick det för dig, @Enis? 17 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 6, 2024 Dela Inlagd November 6, 2024 42 minuter sedan, skrev rolba: Blev ett par suddiga ikväll. Hur gick det för dig, @Enis? Borden ser sjukt små ut. Brudarna ska ju behöva ligga på borden för att skjuta. Ta snooker bord så det blir show. 6 x 12 ft 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 en kort morgonpromenad för att testa några appar fanns inte flipp flopps att välja i skoutmaningen dock. enis 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 Konstaterar att här ute i ingenting så har de mycket kulinariska kunskaper och vet exakt hur mat skall tillagas #äggate @rolba (Din fru får dock godkänt tror jag för har inte sett henne misshandla äggen totalt) enis 6 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 2 timmar sedan, skrev Enis: @rolba (Din fru får dock godkänt tror jag för har inte sett henne misshandla äggen totalt) enis Det finns två problem med hennes äggghanteting. 1. Använder aldrig klocka. 2. Kokar alltid en full kastrull och efter ett par dagar i kylskåpet börjar äggrönan att framträda. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev rolba: Det finns två problem med hennes äggghanteting. 1. Använder aldrig klocka. 2. Kokar alltid en full kastrull och efter ett par dagar i kylskåpet börjar äggrönan att framträda. Har äntligen fått frugan att koka ägg som de ska vara, men det tog 20 år 🙂 Ändrades November 7, 2024 av Kenneth4618 2 3 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 7, 2024 Dela Inlagd November 7, 2024 22 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har äntligen fått frugan att koka ägg som de ska vara, men det tog 20 år 🙂 När hon kokar i Sverige blir det alltid bra för då används äggkokaren. Dock rymmer den 7 ägg så det kan ju bli några som får övernatta i kylen ett tag. Hade tidigare en som bara rymde 4 ägg. Det var bättre för det mesta. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu