Boa52 Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 10 minuter sedan, skrev kolla min fot: Har jag skrivit "skit om folk" som inte förtjänar det? Var och när, enligt dig? Är det du som bestämmer vem som förtjänar vad. Som jag ser det är de flesta som skriver här av nån andledning Först skriva skit om nån sen blir ni, blir kränkta om dom inte håller med 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 25 minuter sedan, skrev Boa52: Det där vet du inget om jag känner inte dej, du känner inte mej ellr hur ändå skriver du skit om folk Ytterligare ett riktigt lågvattenmärke av den hjärndöda idioten från norr 🤬 Det är ju du som skriver skit om folk du inte känner 2 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 Precis nyss, skrev Boa52: Är det du som bestämmer vem som förtjänar vad. Som jag ser det är de flesta som skriver här av nån andledning Först skriva skit om nån sen blir ni, blir kränkta om dom inte håller med Det är inte jag som äger forumet, det är inte jag som eventuellt moderar forumet. Som vanligt har du noll koll på det mesta. Sörlänningar gör Allt bättre än nävergrötsintagere. Möjligtvis inte feminin snöröjning i Hufvudstaden, där lär ni alltid vara bäst, skotern ska ut ifrån veboa... 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 13, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 13, 2024 1 timme sedan, skrev Boa52: Vad jag vet eller gossar säger om dej, du är en snäll gubbe men händer det inte lite för mycket dumheter nu är det för mycke dricka eller vad är det, endast du vet 1 timme sedan, skrev Boa52: Är det du som bestämmer vem som förtjänar vad. Som jag ser det är de flesta som skriver här av nån andledning Först skriva skit om nån sen blir ni, blir kränkta om dom inte håller med 6 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 4 timmar sedan, skrev Nicholas: Obygden. Passerade precis där! Finns ett tryckeri i närheten som trycker bla marina kepsar! En ny T28 bidde det! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 13, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 13, 2024 2 timmar sedan, skrev Boa52: Vad jag vet eller gossar säger om dej, du är en snäll gubbe men händer det inte lite för mycket dumheter nu är det för mycke dricka eller vad är det, endast du vet Vill du att jag ska be om ursäkt när jag delar en snutt av mitt liv....IDIOT! 9 1 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 28 minuter sedan, skrev ellim63: Vill du att jag ska be om ursäkt när jag delar en snutt av mitt liv....IDIOT! Nä varför ska du det men jag var inte otrevlig, eller hur. Sen har jag aldrig kallat nån idiot på forumet men det verkar vara praxis för några 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 1 minut sedan, skrev Boa52: Nä varför ska du det men jag var inte otrevlig, eller hur. Sen har jag aldrig kallat nån idiot på forumet men det verkar vara praxis för några Att kalla dig för idiot är ju tyvärr sant 😏 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 2 timmar sedan, skrev kolla min fot: Det är inte jag som äger forumet, det är inte jag som eventuellt moderar forumet. Som vanligt har du noll koll på det mesta. Sörlänningar gör Allt bättre än nävergrötsintagere. Möjligtvis inte feminin snöröjning i Hufvudstaden, där lär ni alltid vara bäst, skotern ska ut ifrån veboa... Det ser man hur lite du vet om snöröjning, snöskoter men ni sörlänningar blir stötta, kränkta även om det är ett skämt. ni är som småpojka 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 1 minut sedan, skrev Boa52: Det ser man hur lite du vet om snöröjning, snöskoter men ni sörlänningar blir stötta, kränkta även om det är ett skämt. ni är som småpojka Av vilken anledning skulle jag behöva kunskaper ang. snöröjning och snöskoter? Menar du att det behövs i Thailand? Det du håller på att publicera menar du är skämt? Logga ut och förbli utloggad 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 2 minuter sedan, skrev kolla min fot: Av vilken anledning skulle jag behöva kunskaper ang. snöröjning och snöskoter? Menar du att det behövs i Thailand? Det du håller på att publicera menar du är skämt? Logga ut och förbli utloggad Du skrev om snöröjning och snöskoter för 2 tim sen kom du inte ihåg det, Du är väl inte i Thai nu eller hur 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 5 minuter sedan, skrev Boa52: Du skrev om snöröjning och snöskoter för 2 tim sen kom du inte ihåg det, Du är väl inte i Thai nu eller hur Jag skrev: "Möjligtvis inte feminin snöröjning i Hufvudstaden, där lär ni alltid vara bäst, skotern ska ut ifrån veboa..." Du skrev: "Vet inte var jag skriver detta man nu går jag på sängen, ha det bra" Det är alltid Bra med självinsikt.... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Boa52: Det ser man hur lite du vet om snöröjning, snöskoter men ni sörlänningar blir stötta, kränkta även om det är ett skämt. ni är som småpojka Nu vet jag rätt mycket om detta men varför i helvete ska sörlänningar ta till sig den kunskapen Ändrades September 13, 2024 av Mankan 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 14, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 14, 2024 Inte idag men igår.. Efter att ha gjort ärenden, hämtat frugan och handlat helgens mat på Maxi blev det som HSB sagt... Gofika med en whisky som jag blivit rekommenderad, lagrad på amerikanska ekfat och sen sherryfat.. helt otroligt gott tillsammans med kaffe och en Waffeln från Holland!💕 19 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 15, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 15, 2024 Igår dårå... Finsoffan sandpapprad och inoljad, får se om det behövs lite mer olja idag. Från jobb ute var det ännu mer jobb inne, nyupptagna potatisen ska få gotta till sig i ugnen och så ett litet paket från Robertssons...🤔 20 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 15, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 15, 2024 Helt otippat hamnade man på en fotbollsmatch idag. Ja, vad gör man inte för barn och barnbarn. 14 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 20, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 20, 2024 (ändrad) Besökt den nya biogafen i Uppsala. Där finns en bar med mat och dryck och i två salonger kan man beställa mat, öl, vin med mera medans man ser på film. Detta finns garanterat inte i Shangri-La Tavelsjö 😄 Ändrades September 20, 2024 av Kenneth4618 18 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 23, 2024 Dela Inlagd September 23, 2024 Kom ifatt 5 brudar på hemvägen. Höll på att missa infarten till gården. 5 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 23, 2024 Dela Inlagd September 23, 2024 (ändrad) 1 timme sedan, skrev rolba: Kom ifatt 5 brudar på hemvägen. Höll på att missa infarten till gården. Ja där vart det nära K"""""a igen!🤠 Ändrades September 23, 2024 av audirs2 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 24, 2024 Dela Inlagd September 24, 2024 8 timmar sedan, skrev audirs2: Ja där vart det nära K"""""a igen!🤠 Bara skådebröd. 😇 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 24, 2024 Dela Inlagd September 24, 2024 4 timmar sedan, skrev rolba: Bara skådebröd. 😇 Sätt på rom ba!🤠 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 25, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 25, 2024 Servat upp den gamle Iconen. Nytt batteri vartannat år i den. 490 Baht. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 25, 2024 Dela Inlagd September 25, 2024 Till Amsterdam. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 25, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 25, 2024 (ändrad) Hämtat en låda på posten Beställde igår förmiddag, ibland går det snabbt även för Postnord 😀 Ändrades September 25, 2024 av Kenneth4618 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 25, 2024 Dela Inlagd September 25, 2024 2 timmar sedan, skrev rolba: Servat upp den gamle Iconen. Nytt batteri vartannat år i den. 490 Baht. Är det elstart om inte behöver du inte byta batteri, batteri i thai klarar inte 1 år om den inte används 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu