kolla min fot Inlagd Augusti 25, 2024 Dela Inlagd Augusti 25, 2024 1 timme sedan, skrev Boa52: Ni är lite flera som bor söder och många kan inte ta hand om sej själv, ingen buss, tåg hur ska jag nu komma fram.Vi norrläningar måste ordna sånt själva, man måste kunna tänka och ordna saker själv 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
larsin Inlagd Augusti 25, 2024 Dela Inlagd Augusti 25, 2024 20 timmar sedan, skrev audirs2: Nu blir man sjöman igen. På Gålö? Eventuellt besöka Gålö den 22/9. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 25, 2024 Dela Inlagd Augusti 25, 2024 2 timmar sedan, skrev Boa52: Vi norrläningar måste ordna sånt själva, man måste kunna tänka och ordna saker själv Du som varken kan raka dig eller gå till Coop själv 😂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 25, 2024 Dela Inlagd Augusti 25, 2024 1 timme sedan, skrev larsin: På Gålö? Eventuellt besöka Gålö den 22/9. Den 7/9 är det Edip! En dag i paradiset! Välkommen då med! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nicholas Inlagd Augusti 27, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 27, 2024 Köpte 6 liter lingon av en lokal thai-tant. Gjorde rårörda lingon av rubbet Äntligen kan man lyfta sig lite från detta moras av undermålig föda. Säkrat möjligheten till följande: Köttbullar, pressgurka, rårörda lingon. Stekt strömmingen, hemgjord potatismos, rårörda lingon. 2 exempel på livets nödtorft. 8 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 28, 2024 Dela Inlagd Augusti 28, 2024 På väg mot Chiang mai. Tror denna bild kan ge Nicholas utlösning. 1 9 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 28, 2024 Dela Inlagd Augusti 28, 2024 3 timmar sedan, skrev Mankan: På väg mot Chiang mai. Tror denna bild kan ge Nicholas utlösning. Alltid trevligt med Commuters. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 28, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 28, 2024 Varit på månadsmöte med Handelsklubben. Studiebesök hos sjöräddningssällskapet och överlämnade en liten donation. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 30, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 30, 2024 (ändrad) Under dagens tidiga morgonpromenad så låg det en man och sov i framstupa sidoläge i ett villaområde där inget bös brukar hålla till. Han var påklädd förutom strumpor och skor. Ringde 112, de bad mig försöka få kontakt med honom, han var svårväckt och man fick inget vettig ur honom. Inväntade ambulansen sedan promenerade jag vidare. /Enis Ändrades Augusti 30, 2024 av Enis 17 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 30, 2024 Dela Inlagd Augusti 30, 2024 56 minuter sedan, skrev Enis: Under dagens tidiga morgonpromenad så låg det en man och sov i framstupa sidoläge i ett villaområde där inget bös brukar hålla till. Han var påklädd förutom strumpor och skor. Ringde 112, de bad mig försöka få kontakt med honom, han var svårväckt och man fick inget vettig ur honom. Inväntade ambulansen sedan promenerade jag vidare. /Enis Fint gjort, de flesta hade inte brytt sig 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 30, 2024 Dela Inlagd Augusti 30, 2024 On 2024-08-28 at 23:04, skrev rolba: Varit på månadsmöte med Handelsklubben. Studiebesök hos sjöräddningssällskapet och överlämnade en liten donation. Blir imponerad av hur tamparna ligger! Mvh besättningen på T26 T 28!😏 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Augusti 30, 2024 Dela Inlagd Augusti 30, 2024 Fick frågan vad jag bidrar med och svaret är lätt. Jag sysslar med musik på heltid så här en länk till en ny sång. På Thai och Engelska. bidraget må gillas eller ej, men detta är vad jag kan, och det känns bra efter år av bilvax 🤪😁🙏https://www.facebook.com/share/r/tpYnskcp19Gpi8fm/?mibextid=NqTh7c 7 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 30, 2024 Dela Inlagd Augusti 30, 2024 1 timme sedan, skrev Vaxet older version: Fick frågan vad jag bidrar med och svaret är lätt. Jag sysslar med musik på heltid så här en länk till en ny sång. På Thai och Engelska. bidraget må gillas eller ej, men detta är vad jag kan, och det känns bra efter år av bilvax 🤪😁🙏https://www.facebook.com/share/r/tpYnskcp19Gpi8fm/?mibextid=NqTh7c Fantastiskt Bidrag... Vad har du bidragit med själv Som Inte handlar om Dig Själv? Förstår du frågan eller behöver den översättas till Engelska eller Thai? 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 30, 2024 Dela Inlagd Augusti 30, 2024 1st Jordfelsbrytare utlöst. 1 kyl +18C 1 frys +8C Inte kyl och frys i köket, så tog en alltför lång stund att inse detta. Problemet är att jag har ingen aning om varför. Pyssligt, blir till att mäta upp det, nåt som jag gärna hade sluppit. Usch. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd Augusti 30, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 30, 2024 (ändrad) 1 timme sedan, skrev kolla min fot: Fantastiskt Bidrag... Vad har du bidragit med själv Som Inte handlar om Dig Själv? Förstår du frågan eller behöver den översättas till Engelska eller Thai? Ämnar inte ha något mer med dig att höra, men du om du blir oanonym så hörs vi, men det vågar du inte... Jag skriver, producerar och spelar in musik, och det har dessutom med Thailand att göra, har du och dina inlägg det?. Hmm, om jag skruvat i en bilverkstad och postat en bild på bilen jag fixat, polerat och lackskyddat, hade det handlat om mig eller bilen? Och musik är inte om mig utan skriven för andra, hela iden med musik, böcker, filmer och tja du kan säkert hitta något mer. Så posta du lite gamla stulna, men forfarande sarkastiska foton som är dina bidrag och trevlig helg. Ändrades Augusti 30, 2024 av Vaxet older version 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 30, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 30, 2024 1 timme sedan, skrev kolla min fot: Fantastiskt Bidrag... Vad har du bidragit med själv Som Inte handlar om Dig Själv? Förstår du frågan eller behöver den översättas till Engelska eller Thai? är det någon på detta fora som bidragit med något som inte handlar om en själv förutom att prata skit om andra medlemmar? enis 7 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 30, 2024 Dela Inlagd Augusti 30, 2024 Hit ska frun i kväll och vill bli hämtad 01:00 det är ju torget som gäller i morgon 😀 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 30, 2024 Dela Inlagd Augusti 30, 2024 4 timmar sedan, skrev Enis: är det någon på detta fora som bidragit med något som inte handlar om en själv förutom att prata skit om andra medlemmar? enis Väldigt många men du kanske har skygglappar på 24/7? Värdelös musik finns det tyvärr allt för mycket av. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 30, 2024 Dela Inlagd Augusti 30, 2024 7 timmar sedan, skrev Vaxet older version: Fick frågan vad jag bidrar med och svaret är lätt. Jag sysslar med musik på heltid så här en länk till en ny sång. På Thai och Engelska. bidraget må gillas eller ej, men detta är vad jag kan, och det känns bra efter år av bilvax 🤪😁🙏https://www.facebook.com/share/r/tpYnskcp19Gpi8fm/?mibextid=NqTh7c Du vet ALLT! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 31, 2024 Dela Inlagd Augusti 31, 2024 Bokat en kortresa över julen. Inte Palma denna gång utan ett mer juligt ställe 🎅🤶 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 31, 2024 Dela Inlagd Augusti 31, 2024 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Bokat en kortresa över julen. Inte Palma denna gång utan ett mer juligt ställe 🎅🤶 Rovaniemi! 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Augusti 31, 2024 Dela Inlagd Augusti 31, 2024 22 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Bokat en kortresa över julen. Inte Palma denna gång utan ett mer juligt ställe 🎅🤶 Julita? 1 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 31, 2024 Dela Inlagd Augusti 31, 2024 19 minuter sedan, skrev MickeN: Rovaniemi! Blir mer söderut, julmarknaden i Wien. Då kan man få i sig en julschnitzel 🙂 7 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 31, 2024 Dela Inlagd Augusti 31, 2024 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Blir mer söderut, julmarknaden i Wien. Då kan man få i sig en julschnitzel 🙂 Fård fan hänga på, frugan är redan bokad för jul helgen, jobbe jobbe!😜 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 31, 2024 Dela Inlagd Augusti 31, 2024 (ändrad) 33 minuter sedan, skrev audirs2: Fård fan hänga på, frugan är redan bokad för jul helgen, jobbe jobbe!😜 Blir många lediga dagar julveckan för frun 🙂 Ändrades Augusti 31, 2024 av Kenneth4618 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu