Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 15, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 15, 2024 Efter en stärkande frukost åkte jag hem till lilla frun 🫠 14 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juli 16, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 16, 2024 Tankat upp 10,8m³ IPA 98%. Rekommenderas ej till grogg. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Juli 16, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 16, 2024 Julen kom tidigt i år. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Juli 16, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 16, 2024 Tittat på när frugan rensar blåbär. Fattar bara inte varför man behöver krångla till det genom att balansera på altanräcket. Men det är ju jag. 13 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 17, 2024 Dela Inlagd Juli 17, 2024 Köpt några fler kan va bra att ha redskap. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juli 17, 2024 Dela Inlagd Juli 17, 2024 On 2024-07-15 at 12:45, skrev Nilsson68: Slappat! Ser trevligt ut, var är detta ställe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Juli 17, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 17, 2024 Ett litet utekök och eftersom jag inte är nån ingenjör, så tar jag i lite med material. 😂 Mest för stabilitet. Imorgon är nog golvet lagt. Hoppas jag. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd Juli 17, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 17, 2024 (ändrad) Herr Katt, bob Cat fick ny färg! Ca 60 timmar jobb bidde det! Ändrades Juli 17, 2024 av audirs2 16 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Juli 18, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 18, 2024 Lite mera gjort... Kapning och utlägg klart. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 18, 2024 Dela Inlagd Juli 18, 2024 Fått min slagskruvdragare hemlevererat av EarlyBird. Väcker inte förtroende. Enl spec är den på 220 Nm. Polarens eldriven har ca 400 Nm och den var stark som fan. Nå, kanske klarar den två ggr däckskifte per år. 5 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 18, 2024 Dela Inlagd Juli 18, 2024 4 minuter sedan, skrev Amigo: Fått min slagskruvdragare hemlevererat av EarlyBird. Väcker inte förtroende. Enl spec är den på 220 Nm. Polarens eldriven har ca 400 Nm och den var stark som fan. Nå, kanske klarar den två ggr däckskifte per år. Slår vad om att den är tillverkad på Saab i Sverige!🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 18, 2024 Dela Inlagd Juli 18, 2024 6 minuter sedan, skrev audirs2: Slår vad om att den är tillverkad på Saab i Sverige!🤣 Made in P.R.C 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Juli 18, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 18, 2024 Färdigsvetsat och två golvskivor sedan tidigare lagda. Thaiwatsadu skulle ha levererat resten i morse, men de verkar ha kört vilse. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 18, 2024 Dela Inlagd Juli 18, 2024 1 timme sedan, skrev Surin P3: Färdigsvetsat och två golvskivor sedan tidigare lagda. Thaiwatsadu skulle ha levererat resten i morse, men de verkar ha kört vilse. Japp, riktiga svetsare kör med pinne!🤠 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 18, 2024 Dela Inlagd Juli 18, 2024 1 timme sedan, skrev audirs2: Japp, riktiga svetsare kör med pinne!🤠 och i Thailand kör de flesta med pinne. I grannskapet vi bor i Thailand finns 4-5 pinnsvetsar men ingen riktig svetsare. Fast vad är kriterierna för en riktig svetsare. Ifall kriterierna för en riktig svetsare är att de har svetsglasögon kan möjligtvis en av svetsarna i grannskapet räknas. Han har i varje fall svetsglasögon som liknar solglasögon, svetsskärmar har jag bara sett på ett mindre antal ställen i Thailand. Jag skulle då klassa P3 som riktig svetsare utefter svetsskärmen på bilden. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 18, 2024 Dela Inlagd Juli 18, 2024 1 timme sedan, skrev audirs2: Japp, riktiga svetsare kör med pinne!🤠 Jag körde med både och... Gillar att hobbysvetsa, det är riktigt roligt. Ibland pinne, ibland MIG, ibland TIG. Beror på situationen. Ja, du vet såklart... 😊 Började med TIG för ca sex sju år sen, förutom pinne på grävmaskin för över 30 år sen. Det var inte det lättaste att börja med TIG har jag förstått nu. 😂 Men det är den mest intressanta och fina metoden, tycker jag. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Juli 18, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 18, 2024 (ändrad) Här sitter en dam och arbetar klockan 02 am, det är förmodligen inget ob tillägg för henne. Ändrades Juli 18, 2024 av kolla min fot 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 19, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 19, 2024 Kört frun till Kungsträdgården. Än så länge ganska lugnt där 🙂 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Juli 19, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 19, 2024 Golvet lagt. Smidigt med dessa golvskivor... 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Juli 19, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 19, 2024 (ändrad) Skönt att ta sig en lutare på jobbet Ändrades Juli 19, 2024 av kolla min fot * 12 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 21, 2024 Dela Inlagd Juli 21, 2024 On 2024-07-18 at 08:31, skrev Amigo: Fått min slagskruvdragare hemlevererat av EarlyBird. Väcker inte förtroende. Enl spec är den på 220 Nm. Polarens eldriven har ca 400 Nm och den var stark som fan. Nå, kanske klarar den två ggr däckskifte per år. Åkte till Jula och bytte den klena skruvdragaren till en kraftigare mutterknack. Fan, samma pris men man fick även nytt batteri på 4 Ah och laddare i paketet. Känns mycket professionalare än 220 Nm:s. Det var skillnad på sökresultat om man skrev skruvdragare o mutterdragare. 350 Nm 4 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 21, 2024 Dela Inlagd Juli 21, 2024 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Amigo: Åkte till Jula och bytte den klena skruvdragaren till en kraftigare mutterknack. Fan, samma pris men man fick även nytt batteri på 4 Ah och laddare i paketet. Känns mycket professionalare än 220 Nm:s. Det var skillnad på sökresultat om man skrev skruvdragare o mutterdragare. 350 Nm Nu kan du va med i nått F1 team och dra hjulbult!😉 Ändrades Juli 21, 2024 av audirs2 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 21, 2024 Dela Inlagd Juli 21, 2024 4 minuter sedan, skrev audirs2: Nu kan du va med i nått F1 team och dra hjulbult!😉 Det är det som jag eftersträvar.. 2 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 21, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 21, 2024 Trädgårdsarbete.. Klippte bort blommor på både vanlig basilika och thaibasilika, tror att vi är självförsörjande på basilika ett tag framöver...💕🇸🇪 Å i växthuset växer det på bra, mycket chili på de sex sorter vi planterat! ❤️ Inte bra när squashplantan blir bortglömd nån dag,,, lite stor för att jag ska använda den i köket men frugan ska tillaga den med fläskkött och röd chilipasta! 😋 Nu börjar det komma thaigurka så blev att meka till snabbsaltad gurka i plastpåse... första gången i år, underbart gott! 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22, 2024 Dela Inlagd Juli 22, 2024 On 2024-01-12 at 06:02, skrev Vaxet older version: Poffa Ja från och med igår i alla fall Enilgt uppgift på annat fora Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu