Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 24, 2023 Oljeservice. Funderar ibland på att skaffa en liten tankbil. 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 24, 2023 10 nya idag 🤑 Kaffe och godis hör till 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 24, 2023 Dela Inlagd November 24, 2023 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: 10 nya idag 🤑 Kaffe och godis hör till Borde nog veta, men är det kylteknik du lär ut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 24, 2023 Dela Inlagd November 24, 2023 Ja han är iskall 4 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 24, 2023 Dela Inlagd November 24, 2023 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: 10 nya idag 🤑 Kaffe och godis hör till Hur många blir kuggade? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 24, 2023 Dela Inlagd November 24, 2023 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Naam jai: Borde nog veta, men är det kylteknik du lär ut? Ja det är utbilding för certifiering av kyltekninker. Jag är examinator åt Incert på det praktiska provet. Denna vecka var det folk från Skellefteå, Umeå, Eskilstuna och Uppsala. Även en kvinna vilket är sällsynt, en fd sjuksköterska som klarade alla prov 🙂 Ändrades November 24, 2023 av Kenneth4618 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 24, 2023 Dela Inlagd November 24, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Hur många blir kuggade? Brukar inte vara så många men idag 3 av 10 på praktiska provet, varav 2 kom från utbildning hos Movant. Det var 4 därifrån och ingen av dem klarade det teoretiska provet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 25, 2023 Eftersom jag är ett föredöme så ser jag och mitt ex till att det alltid brinner ett ljus hos barnet som även är far till barnbarnet 😉 17 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 25, 2023 Dela Inlagd November 25, 2023 18 timmar sedan, skrev rolba: Hur många blir kuggade? Inga blir det, det e därför han e så rik!😝 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 25, 2023 2 timmar sedan, skrev audirs2: Inga blir det, det e därför han e så rik!😝 Näe, det är frun som ger mig ett pengaträd lite då och då 😉 10 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd November 25, 2023 Dela Inlagd November 25, 2023 3 timmar sedan, skrev audirs2: Inga blir det, det e därför han e så rik!😝 Det är alltid några per kurs som blir kuggade, för att bli godkända måste de göra om provet och betala en gång till. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd November 25, 2023 Dela Inlagd November 25, 2023 Försökte ta mig fram på beachroad i Pattaya för att hitta någon stans att sitta och kolla in fyrverkerierna. I år har någon nog misslyckats med organiseringen. Gick inte att komma varken söderut eller norrut, alla människor bara stod helt stilla. Efter en långsam promenad mellan alla som satt sig på stranden kom jag ner till vattnet och lyckades gå söderut och komma upp vid Mike Shopping mall. Där var det inte lika tjockt. Varit ner på detta två år i rad men det här var katastrof... Så nu blev det Soi Buakhao istället. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 25, 2023 Dela Inlagd November 25, 2023 34 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Det är alltid några per kurs som blir kuggade, för att bli godkända måste de göra om provet och betala en gång till. Där har du rejält fel, som vanligt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd November 25, 2023 Dela Inlagd November 25, 2023 (ändrad) Har tillsammans med mina partners haft en kortare pressträff, och tillsammans med investerare käkat hotdogs, japp skitgott. Och sakta men säkert börjar nu sakerna rulla, video för Asiatiska marknaden samt för mina tidigare kontakter är nu ute i sk. teaserform, inte på min privata YouTube utan en annan 🫠 men här från mig och trevlig Kväll. Ändrades November 25, 2023 av Vaxet older version 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 25, 2023 Dela Inlagd November 25, 2023 18 minuter sedan, skrev Vaxet older version: Har tillsammans med mina partners haft en kortare pressträff, och tillsammans med investerare käkat hotdogs, japp skitgott. Och sakta men säkert börjar nu sakerna rulla, video för Asiatiska marknaden samt för mina tidigare kontakter är nu ute i sk. teaserform, trevlig Kväll.. YouCamVideo_20231125_181908.mp4 65.75 MB · 0 downloads Vad hade du för nick förut, tror jag vet men du vet bättre 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd November 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 25, 2023 Bouef bourguignon 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd November 25, 2023 Dela Inlagd November 25, 2023 50 minuter sedan, skrev Boa52: Vad hade du för nick förut, tror jag vet men du vet bättre Ja du Boa jag vet inte om jag vill avslöja det då jag gärna är anonym🥴, eller njae den tiden är passerad "typ" . Så Boa52, jag var tidigare nästan som du om du tog bort 52, ja fundera på den och trevlig Lördag Boa🙏. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 25, 2023 Dela Inlagd November 25, 2023 1 timme sedan, skrev Vaxet older version: Ja du Boa jag vet inte om jag vill avslöja det då jag gärna är anonym🥴, eller njae den tiden är passerad "typ" . Så Boa52, jag var tidigare nästan som du om du tog bort 52, ja fundera på den och trevlig Lördag Boa🙏. Jössenamn nu har du rört om det ordentligt 😁 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 27, 2023 Dela Inlagd November 27, 2023 Pratade med tandvården kl 8 och fick tid kl 10.50. Stor rep av en tand som gick sönder igår så det blev dyrt. Kostade drygt 2000kr.....Suck! 4 2 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 27, 2023 Dela Inlagd November 27, 2023 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Pratade med tandvården kl 8 och fick tid kl 10.50. Stor rep av en tand som gick sönder igår så det blev dyrt. Kostade drygt 2000kr.....Suck! Allt är ju relativt, men ändå ganska överkomligt. Känner folk som fått 5-siffriga besked utan förvarning.... Najs att få tid snabbt👍 Ändrades November 27, 2023 av frogfish 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 28, 2023 Dela Inlagd November 28, 2023 Tog sin tid men nu är allt ivägskickat till ambassaden. Första lediga tid 13 december för besök. Vill iväg till immigrationen innan jul och fixa förlängningen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 29, 2023 Dela Inlagd November 29, 2023 Läser på Fejjan att IKEA öppnar en butik mitt inne Bangkok nu på fredag 1:a december i köpcentret Emsphere på Sukhumvit. Bra för en del som inte har bil att kunna åka dit kommunalt och handla dels i Sverige butiken och dels möbler som sedan levereras från stora varuhusen utanför stan. 3 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd November 29, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 29, 2023 Idag blev jag firad lite i efterskott av mina jobbarkompisar, jag fyllde ju jämt för ett tag sen! ❤️ Åsså bjöds det på smörgåstårta.. fantastiskt gott och trevligt! 🙏💕 28 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 30, 2023 Dela Inlagd November 30, 2023 9 timmar sedan, skrev ellim63: Idag blev jag firad lite i efterskott av mina jobbarkompisar, jag fyllde ju jämt för ett tag sen! ❤️ Snacka om fullmatad med godsaker 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd November 30, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 30, 2023 (ändrad) Ändrades November 30, 2023 av goli006 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu