Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2023 Dela Inlagd Augusti 14, 2023 Precis nyss, skrev Odin: Åkte in till en lägenhet idag som måste vara klar i slutet på nästa vecka, tänkte försöka jobba lite lätt (jag skulle ju vara ensam där). Stod å glodde i 5 minuter, sen gick jag ut å låste dörren. Fy h-e allt är jobbigt just nu, fixar inte att jobba med feber längre... Krya på dig👍 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 14, 2023 Dela Inlagd Augusti 14, 2023 3 timmar sedan, skrev Odin: Åkte in till en lägenhet idag som måste vara klar i slutet på nästa vecka, tänkte försöka jobba lite lätt (jag skulle ju vara ensam där). Stod å glodde i 5 minuter, sen gick jag ut å låste dörren. Fy h-e allt är jobbigt just nu, fixar inte att jobba med feber längre... I vår ålder ska man vila vid feber,annars kommer surt efter(från en expert på att vila) 4 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 17, 2023 19 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2023 Dela Inlagd Augusti 18, 2023 gissa hastighetsgränsen på denna kostig enis 5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 18, 2023 Dela Inlagd Augusti 18, 2023 1 minut sedan, skrev Enis: gissa hastighetsgränsen på denna kostig enis Fri fart 😁 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 18, 2023 Dela Inlagd Augusti 18, 2023 20 timmar sedan, skrev Enis: Bra foto från bilen, duktig gubbe 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 18, 2023 Dela Inlagd Augusti 18, 2023 17 minuter sedan, skrev Boa52: Bra foto från bilen, duktig gubbe Har du vaknat på Fel sida, idag igen? 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2023 Dela Inlagd Augusti 18, 2023 24 minuter sedan, skrev goli006: Fri fart 😁 hahah stod 70 på skylten körde man mer än 50 så hade man varit ute bland tallarna enis 1 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 18, 2023 Dela Inlagd Augusti 18, 2023 58 minuter sedan, skrev Enis: hahah stod 70 på skylten körde man mer än 50 så hade man varit ute bland tallarna enis Säg det till någon finsk rallyförare då hade dom fnyst och sagt kärringfart!😂 6 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 18, 2023 Dela Inlagd Augusti 18, 2023 2 timmar sedan, skrev kolla min fot: Har du vaknat på Fel sida, idag igen? Nä men gubbarna kliver inte ur bilen när damerna plockar svamp, bär har du inte sett det dom tar foton genom rutan på bilen mera orkar dom inte 2 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 18, 2023 Dela Inlagd Augusti 18, 2023 1 minut sedan, skrev Boa52: Nä men gubbarna kliver inte ur bilen när damerna plockar svamp, bär har du inte sett det dom tar foton genom rutan på bilen mera orkar dom inte Verkligen? Har du själv varit med på någon av dessa svamp och bär plockar turer? 4 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 19, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 19, 2023 Handlat förnödenheter. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 21, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 21, 2023 Inte idag men Igår blev jag uppvaktad lite i efterskott av snälla vänner och favoritdottern med pojkvän! ❤️🙏❤️ 30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 21, 2023 Dela Inlagd Augusti 21, 2023 Glömde bort att det är måndag idag så jag började gjuta. Kom dock på mig så det blev bara en platta. 9 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 21, 2023 Dela Inlagd Augusti 21, 2023 letat efter @apknug och @Boa52 enis 2 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 21, 2023 Dela Inlagd Augusti 21, 2023 4 minuter sedan, skrev Enis: letat efter @apknug och @Boa52 enis Ä dä såndäringa sitta inne i bilen skugga eller ä bilden tocken processad i ett AI program? 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 21, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 21, 2023 Ett möte på Bromma Hotell. Intressant, trevligt och god mat med mera. 14 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 21, 2023 Dela Inlagd Augusti 21, 2023 56 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ett möte på Bromma Hotell. Intressant, trevligt och god mat med mera. Bara höjdare som har tillgång till såna ställen!😂 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 22, 2023 Dela Inlagd Augusti 22, 2023 Tur att man hann ut och vattna betongen innan regnet kom. 😎 4 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 22, 2023 Dela Inlagd Augusti 22, 2023 On 2023-08-18 at 19:23, skrev audirs2: Säg det till någon finsk rallyförare då hade dom fnyst och sagt kärringfart!😂 Nää Särringfart 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 22, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2023 21 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ett möte på Bromma Hotell. Intressant, trevligt och god mat med mera. Senast jag var på Bromma, så såg det ut som en friggebod i avgångshallen......😆 Trevligt att det finns en liten förbättring iaf.....👍 1 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd Augusti 22, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 22, 2023 T 26an sjösatt, roligt projekt det där! Sedan dra igång Isottorna och V-åttorna, ja först startmotorn så klart! Genomgång i säkerhet på kajen och sedan ut på en provtur! Var vill du va Audi frågade dom? Pekade ned i maskinrummet och fick tummen upp! 14 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd Augusti 22, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 22, 2023 Inte bara idag, utan fler dagar tillbaka...... Man skickade ju upp pappa till akuten härom veckan men efter det så gick det snabbt utför...... Försökte göra en vårdplanering för honom för ev. hospice för det var i längden kört med hans cancer...... Sedan gick det dock så oerhört fort, så i söndags konstaterades det att han i stort sett var avliden men hjärta och lunga arbetade på men hjärnan var i princip död...... Tog några dagar till men till slut lade hjärta och lungor av tisdag 15/8, kl. 18:10...... Skulle vilja säga att jag är ledsen men jag är nog mer lättad, då det är bättre att somna in, än att leva med lidande och ångest.... Nu fick man ju inte tid för sörjande utan verkligheten sparkade en i röven och praktiska frågor skulle hanteras med en gång.... Har aldrig behövt göra detta tidigare men tillsammans med min älskade underbara bror och en fantastisk begravningsentreprenör, så börjar första steget i avskedet ta plats..... Begravningen är bokad och klar och idag bekräftade vi dödsannonsen, som kommer publiceras i Göteborgs Posten på söndag.... Är nöjd med den, då den representerar pappas liv, då han var en enkel människa och inte gillade superlativ men älskade IFK Göteborg......❤️ 🙏 36 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 22, 2023 Dela Inlagd Augusti 22, 2023 41 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Inte bara idag, utan fler dagar tillbaka...... Man skickade ju upp pappa till akuten härom veckan men efter det så gick det snabbt utför...... Försökte göra en vårdplanering för honom för ev. hospice för det var i längden kört med hans cancer...... Sedan gick det dock så oerhört fort, så i söndags konstaterades det att han i stort sett var avliden men hjärta och lunga arbetade på men hjärnan var i princip död...... Tog några dagar till men till slut lade hjärta och lungor av tisdag 15/8, kl. 18:10...... Skulle vilja säga att jag är ledsen men jag är nog mer lättad, då det är bättre att somna in, än att leva med lidande och ångest.... Nu fick man ju inte tid för sörjande utan verkligheten sparkade en i röven och praktiska frågor skulle hanteras med en gång.... Har aldrig behövt göra detta tidigare men tillsammans med min älskade underbara bror och en fantastisk begravningsentreprenör, så börjar första steget i avskedet ta plats..... Begravningen är bokad och klar och idag bekräftade vi dödsannonsen, som kommer publiceras i Göteborgs Posten på söndag.... Är nöjd med den, då den representerar pappas liv, då han var en enkel människa och inte gillade superlativ men älskade IFK Göteborg......❤️ 🙏 Beklagar sorgen 🙏 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 22, 2023 Dela Inlagd Augusti 22, 2023 2 timmar sedan, skrev audirs2: T 26an sjösatt, roligt projekt det där! Sedan dra igång Isottorna och V-åttorna, ja först startmotorn så klart! Genomgång i säkerhet på kajen och sedan ut på en provtur! Var vill du va Audi frågade dom? Pekade ned i maskinrummet och fick tummen upp! Skeppsgossarna ! Känner igen några gamla kollegor i högen. Carl-Åke Sjöberg bl.a som var DI på 10.Kkv-div när jag var DI på 13.Ptrb-div 6 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu