mrsurin Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 Fixat till en ny maträtt, det blev persiljepannbiffar, lök, egengjord potatismos och en hopvispad sås. Nu finns middagar i 5 dar. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 Varit till ICA och satt in lite svenska kontanter som frugan vill förvandla till THB senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Varit till ICA och satt in lite svenska kontanter som frugan vill förvandla till THB senare. Ingen som tittade snett på dig, förutom frugan då 😉 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 On 2023-06-14 at 20:33, skrev FF: Inte tusan behöver du ett hus till, du som bor i ett så fint hus. FF Skatteplanering! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 On 2023-06-17 at 07:53, skrev ellim63: Då har jag jobbat för första gången sedan september 2021, utsikten tröttnar jag aldrig på! 💕🇸🇪 Är ryggfan bättre nu? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 1 timme sedan, skrev audirs2: Är ryggfan bättre nu? Något bättre, hoppas på att kunna jobba ett par år till och sen pensionera mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 5 timmar sedan, skrev Enis: Ingen som tittade snett på dig, förutom frugan då 😉 Enis Det var bara pensionärer där idag och de vet ju alla att pengar kom idag. Då tar man ju ut alla slantar för att kontrollräkna och sen sätter man in en del igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Var på Jula och handlade när jag tyckte mig se ett bekant ansikte utanför Biltema. Kaffesugen såg han dessutom ut att vara så jag erbjöd kaffe hemma på farmen. Lite trångt på byggarbetsplatsen men lite kaffe gick att få ner. Tack för besöket @Fritz med familj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 6 minuter sedan, skrev rolba: Var på Jula och handlade när jag tyckte mig se ett bekant ansikte utanför Biltema. Kaffesugen såg han dessutom ut att vara så jag erbjöd kaffe hemma på farmen. Lite trångt på byggarbetsplatsen men lite kaffe gick att få ner. Tack för besöket @Fritz med familj. Vilken otrolig slump 😉 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: Vilken otrolig slump 😉 Enis Herrens vägar äro outgrundliga. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 10 timmar sedan, skrev rolba: Var på Jula och handlade när jag tyckte mig se ett bekant ansikte utanför Biltema. Kaffesugen såg han dessutom ut att vara så jag erbjöd kaffe hemma på farmen. Lite trångt på byggarbetsplatsen men lite kaffe gick att få ner. Tack för besöket @Fritz med familj. Tack själv ! Vi kom oss hem till slut men jäklar vilken tid det tog. Är helt slut så jag orkar inte ens med en virre utan nu är det "shower go to bed, do dät" som gäller. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 22, 2023 Dela Inlagd Juni 22, 2023 14 timmar sedan, skrev Fritz: Tack själv ! Vi kom oss hem till slut men jäklar vilken tid det tog. Är helt slut så jag orkar inte ens med en virre utan nu är det "shower go to bed, do dät" som gäller. Gott att höra att ni tagit er hem. Gissar att frun redan tagit en spaningsrunda i svamp och bärmarkerna. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 22, 2023 Dela Inlagd Juni 22, 2023 2 timmar sedan, skrev rolba: Gissar att frun redan tagit en spaningsrunda i svamp och bärmarkerna. Såg en bild på facebook nyss att någon hittat årets första gula kantareller /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 22, 2023 Dela Inlagd Juni 22, 2023 10 minuter sedan, skrev Enis: Såg en bild på facebook nyss att någon hittat årets första gula kantareller /Enis Då är det färdigtdruckit för dig då fram tills november 😁🤣 ( Kunde inte låta bli ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 22, 2023 Dela Inlagd Juni 22, 2023 6 timmar sedan, skrev Enis: Såg en bild på facebook nyss att någon hittat årets första gula kantareller /Enis Hyssssssh. Låter allvarligt. Enda goda den här torkan fört med sig är nog att svampen är sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 I dag är det midsommarafton , ha en riktigt bra helg. Vi är snart där i snön men först åker vi på en liten tripp och efter det lite mys på bryggan med nåt eldvatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 4 minuter sedan, skrev Boa52: I dag är det midsommarafton , ha en riktigt bra helg. Vi är snart där i snön men först åker vi på en liten tripp och efter det lite mys på bryggan med nåt eldvatten Glad midsommar på er. Skitkul att du fått in lite bilder. Fortsätt så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 Glad midsommar,, Idag blir det en improviserad midsommarlunch,, Plaaraa, ris och laokao,, å så en bild på frugan o havet C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 2 timmar sedan, skrev rolba: Glad midsommar på er. Skitkul att du fått in lite bilder. Fortsätt så. Jag är avstängd på mycket här, forumchefen tycker inte om att man har andra åsikter utan ska följa med strömmen, Så Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 Glad midsommar Boa52. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 14 minuter sedan, skrev Boa52: Jag är avstängd på mycket här, forumchefen tycker inte om att man har andra åsikter utan ska följa med strömmen, Så Huva Några bilder från oss i korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 Någon bild från det riktiga Thailand 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 1 timme sedan, skrev Boa52: Jag är avstängd på mycket här, forumchefen tycker inte om att man har andra åsikter utan ska följa med strömmen, Så Huva Tror att du är lite dramaqvinn nu. Du kan skriva ganska mycket för att vara avstängd? Höj dig lite nu, eller börjar du bli sörlänning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 En förutsättning för att leka Små Grodorna är att det finns en lyftkran tillgänglig som kan få mig upp på rätt köl igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 23, 2023 Dela Inlagd Juni 23, 2023 3 timmar sedan, skrev jlh66: Tror att du är lite dramaqvinn nu. Du kan skriva ganska mycket för att vara avstängd? Höj dig lite nu, eller börjar du bli sörlänning? Ha ha Det var nästan en förolämpling, sörlänning, huva. Inte avstängd men kan inte svara i vissa trådar. När jag blir avstängd vet jag det men inte när jag inte kan svara på nån tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu