audirs2 Inlagd April 14, 2023 Dela Inlagd April 14, 2023 1 minut sedan, skrev rolba: Tittat lite på ett projekt som Kurwa snickeri håller på med, @audirs2 Direkt snabba är de inte så de har redan förlorat en kund utanför. Nu blev det bättre fart på dem. Ska jobba hela helgen utan övertidsersättning. Aha, grillat till helgen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 15, 2023 Dela Inlagd April 15, 2023 Årets första besök i svampskogen. Dåligt med svamp så badmöjligheterna undersöktes istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 15, 2023 Dela Inlagd April 15, 2023 22 minuter sedan, skrev rolba: Årets första besök i svampskogen. Dåligt med svamp så badmöjligheterna undersöktes istället. hur var det med (sur)mört? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 15, 2023 Dela Inlagd April 15, 2023 6 timmar sedan, skrev Enis: hur var det med (sur)mört? enis Inte en enda. Såg endast en rejäl abborre som vilade i en hölja. Men såg en skylt att det är fiskeförbud fram till sista maj så än finns chansen till fina fångster. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 15, 2023 Dela Inlagd April 15, 2023 Undervisat frugan i avfrostningsteknik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 16, 2023 Dela Inlagd April 16, 2023 Sådär! Då var Sörmlandsleden etapp 10 avklarad med några öl i Järna efter en dag i skogen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 Fadern körde lastbil modern hade sin första arbetsdag som tandtekniker så det blev mitt uppdrag att kl 14 hämta barnbarnet på förskolan började bra vår hiss trasig så jag fick lämna barnvagnen och promenera dit utan vagn efter en promenad hem så var benen fortfarande fulla av spring IMG_2162.MOV så första stop blev lekplatsen på vår gård efter gungor och karuseller så blev vi sugna på fika mandarinklyftor glass och grädde var smaskens på balkongen fulast min vinner sedan designade vi 1000gb backbones efter ha lekt jaga rund vardagsrumsbordet blev vi törstiga dags för experiment, kan vi göra egen klementinsaft wow vid sexsnåret började farfars ork tryta, tur att mamman då dök upp enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 33 minuter sedan, skrev Enis: vid sexsnåret började farfars ork tryta Sa farmor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 18, 2023 Dela Inlagd April 18, 2023 @Enis 400Gb Snart 10år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 18, 2023 Dela Inlagd April 18, 2023 Tog en promenad i solskenet, då hörde vi något i luften. 8 "plogar" med tranor kom flygande över oss och tjattrade i vanlig ordning. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 18, 2023 Dela Inlagd April 18, 2023 Kollat snickarglädje. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 18, 2023 Dela Inlagd April 18, 2023 handlat tvål enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan Peter Hultgren Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 På kontoret i Ang Thong, Just nu lunch med dillstuvad potatis och isterband Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Frugan har tagit semester torsdag och fredag så igår blev det lite röj i trädgården, det blev en rejäl hög med kvistar och grenar.. Nu är frågan om vi ska hyra en släpkärra eller ordna till en majbrasa på plats.. 😄 Soffan blev utsläppt från växthuset.. Dessa vackra krokusar är ju helt underbara! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Skjutsa frugan till jobbet, när man sedan öppnar källardörren så ser man hissen på väg till tredje våningen och ett välbekant gnäll därifrån var bara att kasta sig upp för trappen och kidnappa barnbarnet och ta sig ner till innegården enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Hejdå skutskärsverken för denna gång Förmodligen tillbaka på måndag åt en annan firma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 58 minuter sedan, skrev rolba: Hejdå skutskärsverken för denna gång Förmodligen tillbaka på måndag åt en annan firma. På måndagar jobbar man inte det är sen gammalt 😋😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 4 minuter sedan, skrev goli006: På måndagar jobbar man inte det är sen gammalt 😋😁 Fasen, tänkte inte på de. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Varit med frun och handlat. Kanske blir det oljebrotting denna afton 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2023 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Varit med frun och handlat. Kanske blir det oljebrotting denna afton 🙂 Just nu ångrar jag att jag gjorde en omstart på denna tråden, då P3 slarvade bort den tidigare i ngn uppdatering.... Den mentala bilden jag fick nu enligt citerat inlägg, kommer att ge mig mardrömmar under oöverskådlig tid och skada mitt psyke permanent...... Love you Kenneth❤️ 1 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd April 27, 2023 Dela Inlagd April 27, 2023 Gjort ugnsstekt fläskkarré, låg I en marinad med soja och vitlök över natten, blev ett antal matlådor också. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 27, 2023 Dela Inlagd April 27, 2023 Tänkte göra en resetråd, men blir nog rätt mediokert med en långhelg. Så jag jag bombar ett par inlägg istället. Kanske får feeling och fyllepostar deluxe…. Nåväl, varje lyckad resa startar i SAS GOT. tro fan att det blev så där igen @andrejsdenruskige Ätbar frulle, det är man inte bortskämd med. Snabbt in loungen, hade inte riktigt tid. Hoegarden på fat kunde jag inte motstå. Kasst bubbel kunde jag varit utan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 27, 2023 Dela Inlagd April 27, 2023 Borde inte stannat i loungen, var ju tight om tid. Sjuk kö i passkontrollen, backade ur den och smet in i ”expresskön”. Var tur det. Min kö vid gate.. De vanligas kö…. Blinkade rött i gaten… wtf!! Flyttad från rad 5 till rad 6. Vilket betyder att skitplanet från SQ som de bytte till i helgen, har bytts ut igen. Jag bad on tronsäte, och ingen säger emot chefen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 27, 2023 Dela Inlagd April 27, 2023 Detta var första gången med Bryssels longhaul för mig. Bra, riktigt bra om man jämför med Thai, Austrian, Finnair etc. God mat och ett ölutbud som nog kan få @Atom att överge TG på kommande flygningar. Om de flyger till bkk, ingen aning… Pre-dep Inte konstigt att man är lite småseg nu ett dygn efter avresa. Borde väl nyttja sviten… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 28, 2023 Dela Inlagd April 28, 2023 Du flög fel @M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu