Enis Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 arbetsverktyg på huvudkontoret enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 20, 2023 Dela Inlagd Januari 20, 2023 Igår firade jag och frugan att vi varit tillsammans i 35 år! ❤️🇸🇪❤️🇹🇭❤️ Det blev en riktigt trevlig kväll på Hamnmagasinet och vi startade med ostron både naturella och gratinerade, tillsammans med restaurangens egna champagne.. Underbart! Till varmrätt slog vi till på butchers choice, (slaktarns val) med tillbehör.. Fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött från Frankrike! Som avslutning beställde frugan in inte bara en Irish coffee utan även kaffe med konjak medans jag fick nöja mig med en whisky sour eller 2.. Stort tack älskling för en underbar kväll och de första 35 åren! 🙏❤️🙏❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Januari 20, 2023 Dela Inlagd Januari 20, 2023 On 2023-01-18 at 08:28, skrev Enis: enis Aj. Aj jobbigt att sätta den i fel ven😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 Varit på Makro och Thaiwasadu 😉 Träfftat på klockmannen i hembyn Fått besök av två hundvalpar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 Besökte Pattaya`s Eiffeltorn (Terminal 21). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 (ändrad) 1 hour ago, Kenneth4618 said: Varit på Makro och Thaiwasadu 😉 Träfftat på klockmannen i hembyn Fått besök av två hundvalpar Högtryckstvätten du har köpt, bara 140bar?Lite dåligt eller hur? Den jag köpte är ju på 180bar! Ändrades Januari 23, 2023 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 1 timme sedan, skrev thomas001: Högtryckstvätten du har köpt, bara 140bar?Lite dåligt eller hur? Den jag köpte är ju på 180bar! Räcker gott och väl för vårt ändamål med den. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 Käkat lunch på ett kombinerat mat och fordonstvättställe “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 On 2023-01-20 at 21:59, skrev ellim63: Igår firade jag och frugan att vi varit tillsammans i 35 år! ❤️🇸🇪❤️🇹🇭❤️ Det blev en riktigt trevlig kväll på Hamnmagasinet och vi startade med ostron både naturella och gratinerade, tillsammans med restaurangens egna champagne.. Underbart! Till varmrätt slog vi till på butchers choice, (slaktarns val) med tillbehör.. Fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött från Frankrike! Som avslutning beställde frugan in inte bara en Irish coffee utan även kaffe med konjak medans jag fick nöja mig med en whisky sour eller 2.. Stort tack älskling för en underbar kväll och de första 35 åren! 🙏❤️🙏❤️ Grattis till er ungdomar!🤓 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 Slappar å njuter 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 Nya flaggor på plats “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 Kollat på när systrarna provar byxor inköpta på onsdagsmarkanden för 15 kronor styck 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 58 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Kollat på när systrarna provar byxor inköpta på onsdagsmarkanden för 15 kronor styck 🙂 Tar dom SEK på marknad i Thailand 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 (ändrad) 32 minuter sedan, skrev chevrolet-48: Tar dom SEK på marknad i Thailand 555 Ja de säljer ju även H&M kläder med svenska prislappar 😁 Ändrades Januari 25, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 Onsdag idag så som vanligt käkat en gratis buffé på McFly's. Idag var även ölen gratis samt att det blev en slant i fickan. Ser jag tillräckligt glad ut @falukorven? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 7 minuter sedan, skrev rolba: Ser jag tillräckligt glad ut @falukorven? Absolut, grattis till pokalen? Var det biljardturnering du vann? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 Precis nyss, skrev falukorven: Absolut, grattis till pokalen? Var det biljardturnering du vann? Killerpool. Får inte behålla pokalen. Bara skådebröd. De kör en tävling varje vecka. Trevlig tillställning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 53 minuter sedan, skrev rolba: Onsdag idag så som vanligt käkat en gratis buffé på McFly's. Idag var även ölen gratis samt att det blev en slant i fickan. Ser jag tillräckligt glad ut @falukorven? Kallt i phuket? eller bara runk handske på. 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 Försökt lära mig Fb. Inte lätt men lite nöjd Fb sök Torghandel på stortorget örebro! Feedback tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 26, 2023 Dela Inlagd Januari 26, 2023 9 timmar sedan, skrev Stoneys: Kallt i phuket? eller bara runk handske på. 😉 Kallt. Dessutom är jag högerhänt för det mesta.😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 26, 2023 Dela Inlagd Januari 26, 2023 Har varit och fått lite hostmedicin till frugan. Billigt hos doktorn men medicin för nästan 4000 baht. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 26, 2023 Dela Inlagd Januari 26, 2023 Vi landade i H-H igår och hade en trevlig kväll med kompisarna med mycket mat och dryck och idag så lurade kompisen ut mej på en morgonrunda vilket jag aldrig skulle gått med på, drygt 15Km och över det där djävla berget på vägen hem! Jag hade ingen huvudvärk innan vi gick ut men fy fan när vi kom upp för backen vad det bankade i skallen! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 26, 2023 Dela Inlagd Januari 26, 2023 42 minuter sedan, skrev UglyFarang: Vi landade i H-H igår och hade en trevlig kväll med kompisarna med mycket mat och dryck och idag så lurade kompisen ut mej på en morgonrunda vilket jag aldrig skulle gått med på, drygt 15Km och över det där djävla berget på vägen hem! Jag hade ingen huvudvärk innan vi gick ut men fy fan när vi kom upp för backen vad det bankade i skallen! Med sådana kompisar behöver man inga ovänner. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 26, 2023 Dela Inlagd Januari 26, 2023 16 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Ja de säljer ju även H&M kläder med svenska prislappar 😁 Det måste jag kolla nästa gång jag far på Big C här. I entren innan man kommer till Big C har H&M två kläddställ med H&M-kläder som de säljer. De har funnits minst 2 år där. Måste kolla om de tar betalt i SEK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 26, 2023 Dela Inlagd Januari 26, 2023 7 minuter sedan, skrev Wangthong: Det måste jag kolla nästa gång jag far på Big C här. I entren innan man kommer till Big C har H&M två kläddställ med H&M-kläder som de säljer. De har funnits minst 2 år där. Måste kolla om de tar betalt i SEK. De tar kanske betalt i olika valutor. H&M köper väl in sina plagg från främst Östasien. Yuan? Rupies? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu