Guest Fredman Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Varit på 5-årskalas för ett barnbarn. Tror jag missade begreppet lagom i uppfostran av dottern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 hämtat hem en skatt! Nackdelen är att avverkningen sker i anslutning till en grusväg vilket får till följd att motorsågskedjan håller sig i skick cirka tre minuter ty de den förbrukas i ett gnistregn orsakat av sten sand smågrus å diverse onska fan skapat! Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Hjälpt Tony och burit upp en frys på hans övervåning. på vägen ner så halka jag och slog i ändalykten och ena armen som fick sig ett skapligt slag mot trappkant halva trappräcket blev det fliset av också då jag drog med mig det i fallet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 15, 2023 Dela Inlagd Januari 15, 2023 10 timmar sedan, skrev Enis: Hjälpt Tony och burit upp en frys på hans övervåning. på vägen ner så halka jag och slog i ändalykten och ena armen som fick sig ett skapligt slag mot trappkant halva trappräcket blev det fliset av också då jag drog med mig det i fallet enis Så Tony fick baxa både frysen och dig då? Tja, han är ju välväxt så det gick nog bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 15, 2023 Dela Inlagd Januari 15, 2023 Blev ingen snö idag heller “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Januari 15, 2023 Dela Inlagd Januari 15, 2023 51 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Blev ingen snö idag heller Den där monteringen passar under hantverkar tabbar....😳 Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 15, 2023 Dela Inlagd Januari 15, 2023 1 timme sedan, skrev norris55: Den där monteringen passar under hantverkar tabbar....😳 Nä, det satt en annan där förut som var större. Borrar inga nya hål för en plasttermometer som väger 10 gram 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 15, 2023 Dela Inlagd Januari 15, 2023 Ånyo en liten promenad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Januari 15, 2023 Dela Inlagd Januari 15, 2023 Allt underbart har en fortsättning men ibland får man ta en liten paus. Dotter på väg till Svedala för skola igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 15, 2023 Dela Inlagd Januari 15, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 15, 2023 Dela Inlagd Januari 15, 2023 4 timmar sedan, skrev Surin P3: Ser ingen Koskenkorva lant vin? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 16, 2023 Dela Inlagd Januari 16, 2023 On 2023-01-12 at 10:35, skrev Kenneth4618: Handlat lite Blev också en ny tron Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 16, 2023 Dela Inlagd Januari 16, 2023 Stor insjö i Thailand. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 17, 2023 Dela Inlagd Januari 17, 2023 Inte idag men igår Idag var vi iväg till Yang Talat som ligger strax söder om Kalasin. En by full av affärer som säljer madrasser, sängkläder, kuddar, vanliga kläder, gosedjur, gardiner med mera. Till så låga priser att de får ligga ner och ta betalt🙂. Fyllde bilen för ca 6000 Bath. Som vanligt hann vi bara drygt en mil innan första stoppet 😁. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 17, 2023 Dela Inlagd Januari 17, 2023 Glott på lite djur... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 17, 2023 Dela Inlagd Januari 17, 2023 Köpt en lampa “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 17, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Januari 17, 2023 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Köpt en lampa Nä, du har uppenbarligen köpt en "lampo"........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 17, 2023 Dela Inlagd Januari 17, 2023 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Köpt en lampa På lampaffären har vi de flesta träffat våra thaifruar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 17, 2023 Dela Inlagd Januari 17, 2023 8 timmar sedan, skrev Benriach: Glott på lite djur... Klev du av och klappade Lejonet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 17, 2023 Dela Inlagd Januari 17, 2023 8 timmar sedan, skrev Benriach: Glott på lite djur... T Rex har krympt lite sedan sist! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 7 timmar sedan, skrev falukorven: På lampaffären har vi de flesta träffat våra thaifruar... Var en riktigt söt dam som jobbade där, ägarens dotter 😍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 10 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Nä, du har uppenbarligen köpt en "lampo"........ Det är en finsk modell 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 On 2023-01-14 at 21:26, skrev Enis: Hjälpt Tony och burit upp en frys på hans övervåning. på vägen ner så halka jag och slog i ändalykten och ena armen som fick sig ett skapligt slag mot trappkant halva trappräcket blev det fliset av också då jag drog med mig det i fallet enis enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 (ändrad) Drog på en endagsförrättning till FHS/Karlstad #Karolinen. Ändrades Januari 18, 2023 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 Träffade en god vän från tidigare i korat, kära jfk68. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu