Kenneth4618 Inlagd December 12, 2022 Dela Inlagd December 12, 2022 Fikat med en vän från Nossebro som passerade Uppsala idag. Han är även medlem på mpr. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 12, 2022 Dela Inlagd December 12, 2022 19 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Fikat med en vän från Nossebro som passerade Uppsala idag. Han är även medlem på mpr. Åååååå, dom där e så goa!!😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd December 13, 2022 Dela Inlagd December 13, 2022 Beställt julklappar mätverktyg från smålänningar, slippa indikatorklocka och sticka in huve i vevhuset är värt en del. För att mätta skevheten på vevaxlar och foderslitage. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 13, 2022 Dela Inlagd December 13, 2022 Hämtat mitt nya pass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 13, 2022 Dela Inlagd December 13, 2022 Handlat på Friendship och såg denna parkerad utanför. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 13, 2022 Dela Inlagd December 13, 2022 On 2022-11-18 at 11:23, skrev M33: Gjort nytt pass. Finns hur mycket tider som helst, från kl12 idag och framåt. Tror de sa 7 veckors leveranstid. 3,5 veckors leveranstid blev det. Känns som att ”passkrisen” är över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 13, 2022 Dela Inlagd December 13, 2022 41 minuter sedan, skrev M33: 3,5 veckors leveranstid blev det. Känns som att ”passkrisen” är över. Jag har nog skrivit det någonstans tidigare men 9 dagar tog det från att jag fotades hos polisen till att mitt pass låg på ambassaden i Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 13, 2022 Dela Inlagd December 13, 2022 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev Stoneys: Handlat på Friendship och såg denna parkerad utanför. Fan va snyggt en scooter för rullstolsbundna! Har aldrig sett nån sån, men skall kolla med brorsan som suttit i rullstol i strax 40 år. MVH EDIT: Bror min hade sett nåt liknande, fast inte i Sverige. Ändrades December 13, 2022 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 On 2022-12-13 at 17:14, skrev Tommy: Fan va snyggt en scooter för rullstolsbundna! Har aldrig sett nån sån, men skall kolla med brorsan som suttit i rullstol i strax 40 år. MVH EDIT: Bror min hade sett nåt liknande, fast inte i Sverige. Siam Nilsson har ju ett häftigt fordon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 Fullt upp i idag.. Tränat, hämta frugan, handla till morsan +ett par ärenden.. Äntligen hemma var frugan frusen så det blev att tända upp i braskaminen.. Varsin mugg med glögg och frugan slog till på lussekatter och till mig några pepparkakor med god ost! Årets julklapp är swishad! 💕 Medans frugan vilade efter dagens värv mekade jag till en romsås, tror och hoppas att den passar till fredagsmiddagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 Besökt det blå templet Wat Pak Nam Khaem Nu strax söder om Chantaburi Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 Gick ju riktigt bra till Hong Kong med allt vad det innebar. Enda lilla plumpen var när jag kom till bagagebandet där det redan väntade en plastback med utprintat A4 med mitt namn på... "kontakta bagageservice" väskan gjorde det inte till HKG och det får anses vara riktigt jävla dåligt när man flyger First. Nåja, enl uppgift landar den i HKG om ca 2 timmar men den lilla sidnoten är att jag sitter i Taipei nu fvb Manila men dom har lovat att skicka den dit... När jag kommer fram ska jag handla dom dyraste kallingarna, strumpor, deo osv jag kan hitta för Swiss står för notan i första läget upp till 300 Euro... ps. det kommer kanske några bilder på hårbollen vid senare tillfälle.Han gjorde både cabincrew och dom som satt framme o ratta jäkligt glada enl uppgift... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 6 minuter sedan, skrev L64: Gick ju riktigt bra till Hong Kong med allt vad det innebar. Enda lilla plumpen var när jag kom till bagagebandet där det redan väntade en plastback med utprintat A4 med mitt namn på... "kontakta bagageservice" väskan gjorde det inte till HKG och det får anses vara riktigt jävla dåligt när man flyger First. Nåja, enl uppgift landar den i HKG om ca 2 timmar men den lilla sidnoten är att jag sitter i Taipei nu fvb Manila men dom har lovat att skicka den dit... När jag kommer fram ska jag handla dom dyraste kallingarna, strumpor, deo osv jag kan hitta för Swiss står för notan i första läget upp till 300 Euro... ps. det kommer kanske några bilder på hårbollen vid senare tillfälle.Han gjorde både cabincrew och dom som satt framme o ratta jäkligt glada enl uppgift... Har dom Biltema i Manilla? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 Servat Iconen så den pallar en mörk natt. Varde ljus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 När det gäller norläningar via sörlänningar såg jag finalen på Robinson i morse vem tror ni vann en lungn norläning äldre man från Luleå. Inte sett alla avsnitt men några från början, fan vad ego vissa sörlänningar var, vilka skit gubbar för det var gubbarna eller ungdomar som spela allan och blev dirskt utröstade, Världes heder till L_O från Luleå som spöade alla sörlänningar. Det visar att inte det är när munnen är snabbare än hjärna som är bäst, 500 tusen kronor till dej du var bäst trots ålder spöade du dom yngre. En gång till HEDER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 2 minuter sedan, skrev Boa52: såg jag finalen på Robinson Ser man på sånt skit så blir man dum i huvudet, se på nått vettigt så du lär dig nått! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 3 minuter sedan, skrev Boa52: När det gäller norläningar via sörlänningar såg jag finalen på Robinson i morse vem tror ni vann en lungn norläning äldre man från Luleå. Inte sett alla avsnitt men några från början, fan vad ego vissa sörlänningar var, vilka skit gubbar för det var gubbarna eller ungdomar som spela allan och blev dirskt utröstade, Världes heder till L_O från Luleå som spöade alla sörlänningar. Det visar att inte det är när munnen är snabbare än hjärna som är bäst, 500 tusen kronor till dej du var bäst trots ålder spöade du dom yngre. En gång till HEDER Förstår inte Somsamen det var väl kul att en lite äldre man vann inte nån ego grabb som tycktes va och skulle styra hela spelet, sen blev han sur och åkte hem istället för att fortsätta från gränslandet. Tror han ver 30 år men vilken litet ego HUVA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 5 minuter sedan, skrev Soengsang: Ser man på sånt skit så blir man dum i huvudet, se på nått vettigt så du lär dig nått! Väntade mej det svaret är övertygad om att många här på MPR ser på såna Tv program Det stämde inte för dej att en äldre gubbe från norrland dängde upp yngre pojkar från södern. det roliga är att söderpojka skulle erkänna att dom tittade på ett sånt program dom är ALLLAn allihop eller spelar det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev Boa52: Förstår inte Somsamen det var väl kul att en lite äldre man vann inte nån ego grabb som tycktes va och skulle styra hela spelet, sen blev han sur och åkte hem istället för att fortsätta från gränslandet. Tror han ver 30 år men vilken litet ego HUVA Gå ut och hugg ved istället för imorgon blir elen dyr i lappmarkerna 🤣🤣 Ändrades December 19, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 2 minuter sedan, skrev Boa52: Väntade mej det svaret är övertygad om att många här på MPR ser på såna Tv program Det stämde inte för dej att en äldre gubbe från norrland dängde upp yngre pojkar från södern. det roliga är att söderpojka skulle erkänna att dom tittade på ett sånt program dom är ALLLAn allihop eller spelar det Du får gärna se på sånt dynga, men är inget för mig att lägga tid på, faktum är att folk blir dum i huvudet av dessa såpor. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 23 minuter sedan, skrev Soengsang: Ser man på sånt skit så blir man dum i huvudet, se på nått vettigt så du lär dig nått! Roligare än att titta på Robinson får man aldrig i Tavelsjö! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 10 minuter sedan, skrev Soengsang: Du får gärna se på sånt dynga, men är inget för mig att lägga tid på, faktum är att folk blir dum i huvudet av dessa såpor. Kan så vara men då blir ca 90 % av svebska folket dum i huvut, Var inte det jag ville förmedla, Robinson, tävlingar, socialt betende, funka i lägret, jobba det fixa inte sörpojka utan äkte ut för dom var bata ego och trodde dom va nåt, typiskt sörlänningar. men där fick dom se en äldre man från Luleå inte attlet vann över dom alla. Huvudet ska funka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 6 minuter sedan, skrev GreenValley: Roligare än att titta på Robinson får man aldrig i Tavelsjö! Vad tittar du på då i Tv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 4 minuter sedan, skrev Boa52: Vad tittar du på då i Tv Just nu tittar jag på Kunskapskanalen, Vår Gröna Planet med David Attenborough! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 Skinka från Björks i Färila. Dom som tillverkar For Bonde Korven! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu