Kenneth4618 Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 (ändrad) Skulle fika i Gränby och det blev kaffe med spruta. Dos 5 och influensavaccin som avrundades med en Budapestbakelse 😋 Ändrades November 19, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Varit på.... Och fått ett.... 👍👍❤ Gjorde det samma me Saaben igår,, -Den är jävligt fin Roligt å få beröm av en bilbesiktaren,, 😁 C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 Fixade i ordning fötterna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 21, 2022 Dela Inlagd November 21, 2022 På landet och hälsar på barnbarnen! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 21, 2022 Dela Inlagd November 21, 2022 On 2022-11-14 at 17:02, skrev Fritz: Tips från coachen. En av dioderna i generatorn har pajat och då får du bakström. Kan vara en diod också men slut kol ock kollektorn såg bedrövlig ut, 32000 mil vad att vänta best en ny generator inte så dyr på auto doc. la på vinterdäck på forden så nu kör vi med den Går som en FORD bra😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 21, 2022 Dela Inlagd November 21, 2022 On 2022-11-14 at 17:02, skrev Fritz: Tips från coachen. En av dioderna i generatorn har pajat och då får du bakström. Det skulle ju kunna vara så. Men man ska även tänka på att fransoserna sysslade med industrispionage, kom hem och gjorde allt tvärtom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 21, 2022 Dela Inlagd November 21, 2022 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det skulle ju kunna vara så. Men man ska även tänka på att fransoserna sysslade med industrispionage, kom hem och gjorde allt tvärtom. Spionerade dessutom på Lukaset, mannen som uppfann mörkret. Men luftfjädring är nice. Luftstyrt centrallås not so much. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 23, 2022 Dela Inlagd November 23, 2022 Köpt en laptop, det blev efter nogranna övervägningar Asus VivoBook D1402 14" med 16 GB RAM och 512 GB lagringskapacitet, SSD för 6 990 SEK Först tittade jag en Samsung Galaxy för 4 999 SEK (Samsung Galaxy Book2 15.6" bärbar dator i3/8/256) men när jag tänkte lite till så kom jag på att det är nog värt att lägga till 2 000 SEK för en bättre prestanda, dubbelt så mycket RAM och hårddisk. Att man kan hämta den i lokal butik är en fördel också. Nu har man ångest, dels för att slösat bort pengar och för att man ska starta upp den nya, få se hur många dagar det tar att lägga alla appar o program i nya, och så att man inte får mappkonfigurationen lika struligt som i gamla. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 23, 2022 Dela Inlagd November 23, 2022 1 timme sedan, skrev Amigo: Köpt en laptop, det blev efter nogranna övervägningar Asus VivoBook D1402 14" med 16 GB RAM och 512 GB lagringskapacitet, SSD för 6 990 SEK Först tittade jag en Samsung Galaxy för 4 999 SEK (Samsung Galaxy Book2 15.6" bärbar dator i3/8/256) men när jag tänkte lite till så kom jag på att det är nog värt att lägga till 2 000 SEK för en bättre prestanda, dubbelt så mycket RAM och hårddisk. Att man kan hämta den i lokal butik är en fördel också. Nu har man ångest, dels för att slösat bort pengar och för att man ska starta upp den nya, få se hur många dagar det tar att lägga alla appar o program i nya, och så att man inte får mappkonfigurationen lika struligt som i gamla. Köp lite Prozack åxå då för bövelen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 23, 2022 Dela Inlagd November 23, 2022 On 2022-11-21 at 20:02, skrev andrejsdenruskige: Det skulle ju kunna vara så. Men man ska även tänka på att fransoserna sysslade med industrispionage, kom hem och gjorde allt tvärtom. En ny generator från auto doc så nu funkar peggan igen, med dom milen inte gnälla på att generatorn har gjort sitt. Lite synd jag gillar att köra gammla Forden och man får såna fina blicker och folk som hejar synd det är inga söta tjejer utan gammla gubbar som jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 7, 2022 Dela Inlagd December 7, 2022 Besökt denna otroligt vackra byggnad Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 7, 2022 Dela Inlagd December 7, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: Besökt denna otroligt vackra byggnad Enis Och du gjort vad ,putsa fönsterna 🤨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 8, 2022 Dela Inlagd December 8, 2022 beundrat thai konstruerad ställning till akvarium. maipenrai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 8, 2022 Dela Inlagd December 8, 2022 4 timmar sedan, skrev Nicholas: beundrat thai konstruerad ställning till akvarium. maipenrai Lite vek? Ser ut att kunna bli blött på golvet. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 8, 2022 Dela Inlagd December 8, 2022 Var en sväng förbi svågerns firma i Mapthaput. Dom byggde lite i metall Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 8, 2022 Dela Inlagd December 8, 2022 Öl 🍺, äntligen som jag har väntat 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 Jag har läst på MPR och ser att jag kan inte svara på vissa trådar, vad har ni gjort i dag, dagens humorbild. Färstår inte varför men det vet väl Surin. Koppar gubben vi ses i thai snack men sen vet vi att det är en del tomtenissar som styr MPR mobbar ut folk som inte tänker, tycker som dom. Det är Surins problem, vad han vill med forumet men mera medlämmar får han inte av vad om händer på MPR synd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 5 minuter sedan, skrev Boa52: Jag har läst på MPR och ser att jag kan inte svara på vissa trådar, vad har ni gjort i dag, dagens humorbild. Färstår inte varför men det vet väl Surin. Koppar gubben vi ses i thai snack men sen vet vi att det är en del tomtenissar som styr MPR mobbar ut folk som inte tänker, tycker som dom. Det är Surins problem, vad han vill med forumet men mera medlämmar får han inte av vad om händer på MPR synd Du skrev just i tråden ” Vad har Ni gjort idag” så där funkar det ju för dig att skriva. Sen att du inte skrev vad du har gjort idag är ju en annan femma. Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 1 minut sedan, skrev C-dude: Du skrev just i tråden ” Vad har Ni gjort idag” så där funkar det ju för dig att skriva. Sen att du inte skrev vad du har gjort idag är ju en annan femma. Fel av mej Vad gör du just nu bildtråd, där kan jag inte svara eller lägga in en ny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 On 2022-12-08 at 10:10, skrev Tallviking: Var en sväng förbi svågerns firma i Mapthaput. Dom byggde lite i metall Ja, du sa det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 Praktiserat i oljebranschen En veckoranson drygt 2800 baht. Det är inte bara inkomster för frugan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 9 minuter sedan, skrev rolba: Det är inte bara inkomster för frugan. Varken för frugan eller Enis Men en bra kille som du ska ha det bra, det är du värd👍 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 bilade ner till Rawai. trafiken här nere är ingen lek. pit stop i Khao lak. Jag upptäckte att jag redan passerat SC när jag såg polisstationen på vänster sida så ingen bild därifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 2 timmar sedan, skrev Nicholas: bilade ner till Rawai. trafiken här nere är ingen lek. pit stop i Khao lak. Jag upptäckte att jag redan passerat SC när jag såg polisstationen på vänster sida så ingen bild därifrån. Har du hittat något boende? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 12, 2022 Dela Inlagd December 12, 2022 Sveitsat lite gjutjärn, det här är tjockt som fan men det gick! Det mesta sitter svetsat i från insidan, gick åt nåra paket special! Marigt å svetsa då man inte får hetta upp skiten för mycket! Maskinen en Brokk rivare som tillverkas i Sverige ville ha 55000.- för en ny vikt, jag gjorde det för under 10000.-! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu