wavis Inlagd November 6, 2022 Dela Inlagd November 6, 2022 1 minut sedan, skrev rolba: Tre rätt hjälpte föga. tre e en bedrift denna omgång...😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 6, 2022 Dela Inlagd November 6, 2022 Jag hade fyra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 6, 2022 Dela Inlagd November 6, 2022 @Enis, det växer saker från din bil. Städat undan en del inför vintern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 6, 2022 Dela Inlagd November 6, 2022 6 minuter sedan, skrev wavis: tre e en bedrift denna omgång...😉 Stort jävla andelssystem. 4 minuter sedan, skrev MickeN: Jag hade fyra. Bra gjort att hitta de 2 första. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 7, 2022 Dela Inlagd November 7, 2022 14 timmar sedan, skrev rolba: @Enis, det växer saker från din bil. Städat undan en del inför vintern. Det ryms mycket i din racingbuss va? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 7, 2022 Dela Inlagd November 7, 2022 Pillrat med glasrack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 7, 2022 Dela Inlagd November 7, 2022 12 timmar sedan, skrev Enis: Det ryms mycket i din racingbuss va? Inte nu längre. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 9, 2022 Dela Inlagd November 9, 2022 Hämtat några böcker och betalt skatt både till Norge och Sverige 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 9, 2022 Dela Inlagd November 9, 2022 Fått influensa vaccinet. På fredag ska sambon få trots sitt låga ålder, pga nära hushållskontakt till nån i riskgrupp Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 10, 2022 Dela Inlagd November 10, 2022 Fått igång lite belysning. Fick lära upp en elektriker idag så att han kan fixa resten när jag lökar i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 11, 2022 Dela Inlagd November 11, 2022 Överraskade morsan med några smörrebröd från Hamnmagasinet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 11, 2022 Dela Inlagd November 11, 2022 15 minuter sedan, skrev ellim63: Överraskade morsan med några smörrebröd från Hamnmagasinet! Den till höger skulle jag kunna gå över lik för att få..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 11, 2022 Dela Inlagd November 11, 2022 (ändrad) Idag har jag jobbat och hade 2 piloter som skulle examineras, och de hade bokat helt oberoende av varandra. En hade bland annat flygit för BRA och en för Norwegian och de tyckte denna branch skulle bli roligare att jobba i 🙂 Kul att snacka med dem, flygnörd som man är. Ändrades November 11, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 12, 2022 Dela Inlagd November 12, 2022 Ligger lite efter. Detta var igår. Baxade toppskivan i baren på plats. Ca 12 m lång. Nu är det slutjobbat för i år. Två flator tar över efter mig och betsar och lackar. Känns bra ändå att det behövs två för att ersätta mig. 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 14, 2022 Dela Inlagd November 14, 2022 Beställt lite gottis til jul Får hoppas skinkan är god “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 14, 2022 Dela Inlagd November 14, 2022 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Beställt lite gottis til jul Får hoppas skinkan är god Jag har beställt rimmad skinka och prinskorv (båda från ibericogris) hos Kötthallen i Barkarby. Blir säkert lite mer smått och gott när jag hämtar varorna . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 14, 2022 Dela Inlagd November 14, 2022 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev GreenValley: Jag har beställt rimmad skinka och prinskorv (båda från ibericogris) hos Kötthallen i Barkarby. Blir säkert lite mer smått och gott när jag hämtar varorna . Brukade handla där när jag jobbade i området, har även beställt med hemleverans. Mycket gott där 👍 Ändrades November 14, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 14, 2022 Dela Inlagd November 14, 2022 Ni och eran mat, Idag har jag varit och tittat på en Saab V4 -79 som jag tänkte köpa, vad händer då min Pegott får fnatt alla lampor på instrumentbrädan lyser, fan. Kommer mej 2 mil sen död bil, HUVA ringer min bror du måste bogsera mej hem, HAHA säger han Pegott inge bra OK bara 32000mil Tur jag har en FORD så jag kan köra min fru till bussen imorgon. Det har jag och min fru gjort idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 14, 2022 Dela Inlagd November 14, 2022 7 timmar sedan, skrev Boa52: Ni och eran mat, Idag har jag varit och tittat på en Saab V4 -79 som jag tänkte köpa, vad händer då min Pegott får fnatt alla lampor på instrumentbrädan lyser, fan. Kommer mej 2 mil sen död bil, HUVA ringer min bror du måste bogsera mej hem, HAHA säger han Pegott inge bra OK bara 32000mil Tur jag har en FORD så jag kan köra min fru till bussen imorgon. Det har jag och min fru gjort idag Tips från coachen. En av dioderna i generatorn har pajat och då får du bakström. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 14, 2022 Dela Inlagd November 14, 2022 3 timmar sedan, skrev Boa52: Ni och eran mat, Idag har jag varit och tittat på en Saab V4 -79 som jag tänkte köpa, vad händer då min Pegott får fnatt alla lampor på instrumentbrädan lyser, fan. Kommer mej 2 mil sen död bil, HUVA ringer min bror du måste bogsera mej hem, HAHA säger han Pegott inge bra OK bara 32000mil Tur jag har en FORD så jag kan köra min fru till bussen imorgon. Det har jag och min fru gjort idag Självklart har Pegotten fått fnatt! Sådan ägare, sådan bil! 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 14, 2022 Dela Inlagd November 14, 2022 Tänkte morsa på Enis men han var tydligen upptagen på annat håll. (Tvättstugan?) 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 17, 2022 Dela Inlagd November 17, 2022 Inspekterat lite i gruvan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 Gjort nytt pass. Finns hur mycket tider som helst, från kl12 idag och framåt. Tror de sa 7 veckors leveranstid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 On 2022-11-14 at 21:15, skrev rolba: Tänkte morsa på Enis men han var tydligen upptagen på annat håll. (Tvättstugan?) 😎 Behöver "blästars" och målas, får ta en sväng upp dit! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 19, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 19, 2022 Varit på.... Och fått ett.... 👍👍❤ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu