MickeN Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 Tog inte lång stund så var det dags igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 5 timmar sedan, skrev MickeN: Hon hittar alla möjliga coffe shop. Hon kanske gillar en kaffegök Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 (ändrad) Åkte för att köpa korv och de hade börjat med pankisrabatt. Sparade hela 12,50 det räcker till en gourmetfrulle på Biltema👍 Den godaste varmkorven 😋 Hittade även ketchup som inte rinner utan som för, allt eller inget 🙂 Ändrades Oktober 19, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 On 2022-10-17 at 12:11, skrev Benriach: Träffat @frogfish och några andra fula fiskar... Tänk att kunna andas både i vatten och på land! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 Slumpen möte här hela dagen vi skulle blivit klara före 15.00 så jag han med det tåget, vi drog över tiden så det blir 16 tåget i ställe jag väljer alltid rätt ände i dessa tågsätt (gamla första klass avdelning) Där sitter då Tonys bäste vän och barndomskamrat som jag fått vara lite låtsasfarsa åt då hans pappa dog tidigt. han hade bara klivit på tåget utan någon tanke alls var han skulle sitta enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 Generatorn i Volvon gav ju upp. Visade sig att avtagarringarna på kollektorn var sopslut. Hittade en kasserad generator i gömmorna där frihjulet i remskivan gett upp. Nöden har ingen lag. Fick bli lite konstgjord andning med svetsen. Hoppas det håller ett par veckor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 När man ändå håller på och jävlas med kroppen så är det lika bra att ta sig an nästa projekt. Byte multirem på en gammal Skoda. Nån tattare som varit och härjat förut så ena örat för att låsa upp spännaren var bortbrutet Inget stort problem om man kunde få dit händera och pillra. Löste sig ändå med lite kluriga knep. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 Besökt kötthallen i Barkarby. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Pust och stön Färdigdiskat nu kan ungdomarna komma och stöka till igen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Vi drog ju in lite slantar på travet idag. Så då kan man gå ut och fira lite. Enis har väl däckat, han gick ju ut hårt imorse. Fick klara mig själv med 5 damer här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 38 minuter sedan, skrev rolba: Vi drog ju in lite slantar på travet idag. Så då kan man gå ut och fira lite. Enis har väl däckat, han gick ju ut hårt imorse. Fick klara mig själv med 5 damer här. Nice... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 Plaska lite i poolen redan vid halv åtta tiden. Går kvällen blev inte som planerat, lilla gumman prata med Yrjö i 2 timmar på toan. Bättre idag, blir att leta frukost åt henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 Hej. Laddar för nästa söndag.. Var sena, så bad gubbfan att köra snabbare. Var tvungen att springa de sista 500 meterna, då man inte en gång fick köra moppe till stället. Snabbt in med en Chang. Och sen var det Moto2 och MotoGP som gällande. Allt för att själv ladda för nästa vecka då man själv skall köra. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 11 timmar sedan, skrev rolba: Vi drog ju in lite slantar på travet idag. Så då kan man gå ut och fira lite. Enis har väl däckat, han gick ju ut hårt imorse. Fick klara mig själv med 5 damer här. Då förmodar jag att du tog notan 😃 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Då förmodar jag att du tog notan 😃 Fem kärringar som vill visa att de har pengar då får man inte betala nåt. Skulle till och med få en slant för att jag släppte av en av dem på vägen hem. Men jag avböjde det. Bra att ha innestående 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 23, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2022 (ändrad) Inte bara idag utan hela helgen har jag haft mycket att göra och haft väldigt trevligt fast med en smula sorg... I fredags gick resan till Orust och PD. Vi vart på fredagsmys hemma hos gemensamma kompisen Jonni och blev bjudna på fläskpannkaka. Satan i gatan va gött det vart....🤤🤤🤤 Därefter blev det spritmys i Jonnis gillestuga. Fan va gött det är med en vintage gillestuga från 70-talet med braskamin....😍 På lördagen blev det lite sorg, då yachten skulle transporteras till den stora torrdockan på varvet för vinteruppläggning 🤣🤣. Senare på eftermiddagen kändes det som hösten var ännu mer påtaglig än innan yachten togs in i torrdockan...🤔😏😣😣👊 Därefter blev det grogg- och pizzabuffe med påföljande intelligenta diskussioner som följer efter en groggbuffe....🤣🤣 Typ, vem är den där "Jonatan Berg" i Snowstorms underbara låt "Hej Presidenten"???? Tja, jag mailade Snowstorm i lördags natt om frågan och fick faktiskt svar idag av Snowstorms grundare....🤣🤣 Så nu har jag facit på det också...👍🤘🤙🤙🤙 Ändrades Oktober 23, 2022 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 (ändrad) Nyss hämtat en leverans med räkor och ryggfile av kolja från Norge Ändrades Oktober 23, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Nyss hämtat en leverans med räkor och ryggfile av kolja från Norge Värst va du flänger och far. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 29 minuter sedan, skrev rolba: Värst va du flänger och far. 😎 Jag skickade en löpare till Norge 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 En jobbig dag! Ryggskott. Och var tvungen att pallra mig iväg till tandläkarn som drog ut en tand. Bara njutning m.a.o.😒 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 28, 2022 Dela Inlagd Oktober 28, 2022 Åkte till "Besikta" med Captivan i morse, lite för tidigt egentligen, jag hade ju tills på Måndag på mej! Nu kan jag köra lugnt i 14 månader till, det gick som en glans, inte illa för en 2011a? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 Nu jävlar blir det god mat 😁😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 Bara att vänta nu då 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 Handlat långkalsonger, vintern kommer och elen är dyr. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 Tänkte baxa med @Enis ut i svampskogen men tydliga varninsskyltar som upplyste om hans tillstånd fick mig att vända hem igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu