ellim63 Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 Vi barnvaktar favoritdotterns katter, hon är i Stockholm på kurs.. Vi köpte pizza på nya Ralfs pizzeria i Degerfors.. 😄 Smakade fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 1 timme sedan, skrev ellim63: Vi barnvaktar favoritdotterns katter, hon är i Stockholm på kurs.. Vi köpte pizza på nya Ralfs pizzeria i Degerfors.. 😄 Smakade fantastiskt gott! Ägaren till Ralfs pizzeria va min gamla granne, numera bor jag i storstaden KGA 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 2 timmar sedan, skrev 65Selander: 20221014_153939.mp4 20221014_153939.mp4 Varit ute å härjat ute på Isla Saona. 20221014_153939.mp4 20221014_153939.mp4 20221014_105313.mp4 20221014_120440.mp4 Blev något kefft med videorna, ber om ursäkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 5 timmar sedan, skrev 65Selander: Blev något kefft med videorna, ber om ursäkt Bättre att lägga dom på Youtube och länka här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 Kört frun till Tambon i Stenhagen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 Tömt skittanken. Besparar er bilder. 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 10 minuter sedan, skrev rolba: Tömt skittanken. Besparar er bilder. 😜 Lite bilder kan vi väl få Ok en skitsak . Ska byta till vinterdäck idag, Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 35 minuter sedan, skrev Boa52: Lite bilder kan vi väl få Ok en skitsak . Ska byta till vinterdäck idag, Huva Lägger du in ett par bilder på däcksbytet så ska jag fixa ett par bilder på tanktömningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 13 timmar sedan, skrev 65Selander: 20221014_153939.mp4 20221014_153939.mp4 Varit ute å härjat ute på Isla Saona. 20221014_153939.mp4 20221014_153939.mp4 20221014_105313.mp4 20221014_120440.mp4 Nu längtar man tillbaka 👍 men vad med folk och båtar. vi måste haft extremt tur på båda våra resor till cap vrede och Dominikanska republiken vi kände oss mer eller minde som Robinson Cruse enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 (ändrad) Tillbringade eftermiddagen på LK2:s eminenta balkong idag. Det serverades köttsoppa och trevliga drinkar man blev yr i mössan av. Vi löste de flesta problem trots utan stenbord, det får bli repris på det här tycker jag, tack o bock för mkt trevligt! En bild på det fina värdparet och en annan bild på hafsutsikten bakom den där otäta häcken. /P Ändrades Oktober 15, 2022 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 3 timmar sedan, skrev rolba: Lägger du in ett par bilder på däcksbytet så ska jag fixa ett par bilder på tanktömningen. Skicka han ett doftprov på burk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 15, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 15, 2022 1 timme sedan, skrev ragson: Tillbringade eftermiddagen på LK2:s eminenta balkong idag. Det serverades köttsoppa och trevliga drinkar man blev yr i mössan av. Vi löste de flesta problem trots utan stenbord, det får bli repris på det här tycker jag, tack o bock för mkt trevligt! En bild på det fina värdparet och en annan bild på hafsutsikten bakom den där otäta häcken. /P Trevligt med ett livstecken från dig min vän.......🙏 Hoppas allt är bra med dig? 🤟 💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 15, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 15, 2022 Inte bara idag utan även under flera dagar har jag noterat att polemiken på MPR har spårat ut fullständigt på en del trådar och det gör mig ledsen 😥. Kan man inte bara tänka en gång extra när man vill skriva ngt i affekt och uttrycka sig annorlunda efter lite eftertanke? Livet är så kort med tanke på hur lång evigheten är, så varför inte lite mer kärlek och konstruktiv debatt istället för hat? Kärlek till er alla där ute som surfar runt på den där "flugan som kallas internet"😁..... 🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 9 timmar sedan, skrev Boa52: Lite bilder kan vi väl få Ok en skitsak . Ska byta till vinterdäck idag, Huva En liten frestare, Boa Där nere fanns godsakerna Här är pumpen som fick jobba i sörjan. Och vad som sprutade ut här kan du kanske lista ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 5 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Inte bara idag utan även under flera dagar har jag noterat att polemiken på MPR har spårat ut fullständigt på en del trådar och det gör mig ledsen 😥. Kan man inte bara tänka en gång extra när man vill skriva ngt i affekt och uttrycka sig annorlunda efter lite eftertanke? Livet är så kort med tanke på hur lång evigheten är, så varför inte lite mer kärlek och konstruktiv debatt istället för hat? Kärlek till er alla där ute som surfar runt på den där "flugan som kallas internet"😁..... 🙏 Bara för det skickar jag några…. sen glöm inte…. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 16, 2022 Dela Inlagd Oktober 16, 2022 8 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Trevligt med ett livstecken från dig min vän.......🙏 Hoppas allt är bra med dig? 🤟 💙 Bättre än på mycket länge gubben! Hoppas ni har det bra med all fantastisk mat! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 16, 2022 Dela Inlagd Oktober 16, 2022 Massor med äpplen, sorten är Aroma..underbart! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 16, 2022 Dela Inlagd Oktober 16, 2022 9 timmar sedan, skrev ellim63: Massor med äpplen, sorten är Aroma..underbart! 💕 🇸🇪 aha det är därför du handlar så mycket långburk Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 16, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2022 Gjort ett besök på IKEA. Skulle bara köpa en tavelram men besöket kostade mig 830 kr. men ramen kostade bara 79 kr. Det är ta mig fan stört omöjligt att passera från ingång till utgång utan att det kostar minst 500 kr.🤬 Typ: "Ja men det här kan jag behöva, eller det här visste jag inte att jag behövde men nu kom jag på att jag behövde det"...🤬 🤣🤣🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 16, 2022 Dela Inlagd Oktober 16, 2022 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Gjort ett besök på IKEA. Skulle bara köpa en tavelram men besöket kostade mig 830 kr. men ramen kostade bara 79 kr. Det är ta mig fan stört omöjligt att passera från ingång till utgång utan att det kostar minst 500 kr.🤬 Typ: "Ja men det här kan jag behöva, eller det här visste jag inte att jag behövde men nu kom jag på att jag behövde det"...🤬 🤣🤣🤣🤣🤣 Det är därför jag alltid tar genvägen till korvdisken 🌭 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 16, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2022 19 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det är därför jag alltid tar genvägen till korvdisken 🌭 Jag gick till korvdisken efteråt men blev besviken..... Mig veterligen, så är det Lindvalls som producerar varmkorven till både IKEA & Biltema men det är skillnad i kvalitet numera tycker jag.... Biltemas är bra mycket bättre.....🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 16, 2022 Dela Inlagd Oktober 16, 2022 38 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Gjort ett besök på IKEA. Skulle bara köpa en tavelram men besöket kostade mig 830 kr. men ramen kostade bara 79 kr. Det är ta mig fan stört omöjligt att passera från ingång till utgång utan att det kostar minst 500 kr.🤬 Typ: "Ja men det här kan jag behöva, eller det här visste jag inte att jag behövde men nu kom jag på att jag behövde det"...🤬 🤣🤣🤣🤣🤣 Internet, lite frakt kanske man man slipper 1 000 000 värmeljus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 16, 2022 Dela Inlagd Oktober 16, 2022 Packar för både flytten och thailandsresan. Ev blir det flytt under tiden vi är i Thailand så då blir det att åka hem och flytta ur det sista ur huset Allt beror på när köparna får sitt hus sålt och vill flytta in i vårat Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 16, 2022 Dela Inlagd Oktober 16, 2022 45 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag gick till korvdisken efteråt men blev besviken..... Mig veterligen, så är det Lindvalls som producerar varmkorven till både IKEA & Biltema men det är skillnad i kvalitet numera tycker jag.... Biltemas är bra mycket bättre.....🙏 Håller med, därför blir det sällan korv på Ikea “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 16, 2022 Dela Inlagd Oktober 16, 2022 On 2022-10-15 at 16:40, skrev ragson: Tillbringade eftermiddagen på LK2:s eminenta balkong idag. Det serverades köttsoppa och trevliga drinkar man blev yr i mössan av. Vi löste de flesta problem trots utan stenbord, det får bli repris på det här tycker jag, tack o bock för mkt trevligt! En bild på det fina värdparet och en annan bild på hafsutsikten bakom den där otäta häcken. /P Där går man in och kryper ut! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu