Mr Ning Ning Inlagd Oktober 10, 2022 Dela Inlagd Oktober 10, 2022 Att hämta en tårta! Kom till butiken och parkerade. Blev betjänad av en trevlig tös. När vi kommer ut har en åsna just parkerat snett mot min bil så höger dörr inte kan öppnas. Polarn,,Du får köra fram för dom har ställt sig jäkligt illa här. Gubben som parkerat blängde snett på polarn. Jag,,,ja dom parkerar som stolpskott. (lagom högt så gubben hörde. Nu tvärstanna gubben,,vände sig och sa,,,är det mig du menar? Jag,,, Ja jag ser ingen annan här.. Gubben,,men det är ju fler som gör. Jag,,Ja men nu har du parkerat som ett jävla stolpskott så man inte kommer in i min bil på den sidan. Nu blev det svårt för gubben som höll på att gå i taket och nästan skrek,,,Jag får väl flytta biljäveln då. Jag,,, Du gör vilket fan du vill och klev in i bilen och körde fram en bit och polarn klev in. Gubben starta och var inte snäll mot kopplingen med högt varv i ilskan. Vi log och åkte. Jösses vad svårt en del har för lite kritik! Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 16 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Att hämta en tårta! Kom till butiken och parkerade. Blev betjänad av en trevlig tös. När vi kommer ut har en åsna just parkerat snett mot min bil så höger dörr inte kan öppnas. Polarn,,Du får köra fram för dom har ställt sig jäkligt illa här. Gubben som parkerat blängde snett på polarn. Jag,,,ja dom parkerar som stolpskott. (lagom högt så gubben hörde. Nu tvärstanna gubben,,vände sig och sa,,,är det mig du menar? Jag,,, Ja jag ser ingen annan här.. Gubben,,men det är ju fler som gör. Jag,,Ja men nu har du parkerat som ett jävla stolpskott så man inte kommer in i min bil på den sidan. Nu blev det svårt för gubben som höll på att gå i taket och nästan skrek,,,Jag får väl flytta biljäveln då. Jag,,, Du gör vilket fan du vill och klev in i bilen och körde fram en bit och polarn klev in. Gubben starta och var inte snäll mot kopplingen med högt varv i ilskan. Vi log och åkte. Jösses vad svårt en del har för lite kritik! Viket nick hade han på mpr Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Viket nick hade han på mpr Vill inte förstöra Ning Ning s tråd men är det inte 3 -4 st som skulle passa in, samma Nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Vill inte förstöra Ning Ning s tråd men är det inte 3 -4 st som skulle passa in, samma Nick Logga ut då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 2 minuter sedan, skrev berlitz: Logga ut då. Är det du som bestämmer på MPR hoppas inte det, Du och några till svarar aldrig på en fråga utan bara, du är en idi*t, du är en Äh kom inte på nåt mer för det är så löjligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 22 minuter sedan, skrev Boa52: Är det du som bestämmer på MPR hoppas inte det, Du och några till svarar aldrig på en fråga utan bara, du är en idi*t, du är en Äh kom inte på nåt mer för det är så löjligt 1 förstör inte tråden då.. 2 fråga en vettig fråga,i en annan tråd då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 (ändrad) 41 minuter sedan, skrev Boa52: Är det du som bestämmer på MPR hoppas inte det, Du och några till svarar aldrig på en fråga utan bara, du är en idi*t, du är en Äh kom inte på nåt mer för det är så löjligt Logga ut, logga ut, logga ut!!!!!! 😉😉😉😉 Ändrades Oktober 11, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 34 minuter sedan, skrev Boa52: Vill inte förstöra Ning Ning s tråd men är det inte 3 -4 st som skulle passa in, samma Nick Vad har ”Ning Ning” med det att göra, är väl inte hans tråd detta? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 7 minuter sedan, skrev Soengsang: Vad har ”Ning Ning” med det att göra, är väl inte hans tråd detta? Nä men jag vill inte förstöra hans tråd, den är bra. Du svara hans inlägg eller hur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 On 2022-10-09 at 22:51, skrev SatanG: Mest pool och beachhäng men även varit på lite kultur i Cadiz igår. / SatanG Aha, nu vet jag var Jultomten håller till på under sommaren! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 19 minuter sedan, skrev Soengsang: Vad har ”Ning Ning” med det att göra, är väl inte hans tråd detta? Förstår inte vad du svamlar om, skulle jag inte få svara på hans inlägg menar du? Men det här är ju en svammeltråd, så varsågod fortsätt! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 Inte jag utan min ex svåger och min bästa vän, Jagade i Vindeln i går med jämt hundar och han släppte bara en "Kalle" han tog upp en Björn direkt och jagade och skällde i 8 tim vilken hund HUVA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 4 minuter sedan, skrev uptoyou: Någon som klarar att översätta IQ52's inlägg 😂 En gissning får bli vov vov vov i 8tim Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 25 minuter sedan, skrev uptoyou: Någon som klarar att översätta IQ52's inlägg 😂 @Enis fixar det lätt Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 19 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: En gissning får bli vov vov vov i 8tim Men var det svågern, Kalle eller Björn som sa vov vov? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Men var det svågern, Kalle eller Björn som sa vov vov? Jag gissar att han blandat ihop Kalle Anka med Björnes Magasin och skällde själv i ren ilska. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 Snodde en björk av grannen Nu är det bråda tider att undanröja bevisen. Klart som fasen att klyven skulle börja jäklas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 2 timmar sedan, skrev rolba: Snodde en björk av grannen Nu är det bråda tider att undanröja bevisen. Klart som fasen att klyven skulle börja jäklas. Handgjort är välgjort Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 Sitter och njuter av min frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 13 timmar sedan, skrev uptoyou: Någon som klarar att översätta IQ52's inlägg 😂 I Vindeln går jämt hundar med huva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 6 timmar sedan, skrev MickeN: Sitter och njuter av min frukost Ser najs ut. Var är det nånstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 2 minuter sedan, skrev frogfish: Ser najs ut. Var är det nånstans? Huahin soi 51 Asari boutique hotell. Vi trivs här, finns det mesta på solen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 16 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: En gissning får bli vov vov vov i 8tim Det finns några som jagar på forumet men många vågar eller orkar inte lämna bilen om det inte finns asfalt under fötterna, lämnar frun i skogen och sen sover i bilen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 21 minuter sedan, skrev Boa52: Det finns några som jagar på forumet men många vågar eller orkar inte lämna bilen om det inte finns asfalt under fötterna, lämnar frun i skogen och sen sover i bilen Du får gärna förklara vad det har att göra med mitt skämtsamma inlägg. Ännu ett obegripligt citat från din sida. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 Väntar, är det den størsta delen av sjømanlivet . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu