Oregistrerad Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 Besök på biograf….. från 1925….. 😮 Träbänkar. Medtag egen sittdyna! Bioduken visar pausbild Gamlabion.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 3 timmar sedan, skrev LTD: Trodde först att det va Rolba som slagit sig i huvet Nu måste jag nog lyssna på frugans tjat och ta och frisera mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 1 timme sedan, skrev ThailandNovise: Redan på sniskan 🙃 Det är ju lördag. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 16 timmar sedan, skrev måne: Så där såg knäna ut i ungdomen när man fixa en bakomfumlare(nålfiltsmatta) Läste "nålfitta! Var tvungen å googla det!😁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 Lugnet före stormen.😃 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 51 minuter sedan, skrev audirs2: Lugnet före stormen.😃 Ett glas vodka 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 Yjohoy. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 Väntat på en 15 minuter försenad bussjävel. Kom fram till slut Det gjorde även motståndarfansen. Isen nyspolad och fin Ove Molin firas. Periodpaus. Live and direct 0-0 i matchen. 15-2 i skott till Brynäs favör mot serieledande Skellefteå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 45 minuter sedan, skrev audirs2: Yjohoy. en mycket bättre bild än din tidigare 😘 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 8, 2022 Funderar på vad de fattiga kommer äta ikväll?....😁 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 22 minuter sedan, skrev Enis: en mycket bättre bild än din tidigare 😘 enis Om du bara visste! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 1 timme sedan, skrev goli006: Ett glas vodka 🤔 Förrätt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 8, 2022 Dödat ett djur....🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 3-1 till Brynäs Firar med ett par öl i Skybar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 8, 2022 Mängdslakt på Orust idag....🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 1 timme sedan, skrev rolba: 3-1 till Brynäs Firar med ett par öl i Skybar. Trodde ni skämdes, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 9, 2022 Dela Inlagd Oktober 9, 2022 On 2022-10-07 at 18:37, skrev Mr Ning Ning: Idag har jag blivit förbannad! Det kom ett brev från INTRUM med krav. Nä nu jävlar sa jag och började rota bland mina papper. In på Bankens sida och kolla kontohistorik. Resultat,,,Räkning är betald till E-Parking som dom heter. Dom gömde sig bakom tel,svar och appar. Ringde upp Intrum och fick tala med en mkt trevlig tjej. Förklarar mitt ärende och hon kollar upp allt. Det visar sig att E-Park dragit tillbaka kravet idag och jag går fri. Förstår hur det känns.. Eftersom det är preskiberat så kan jag skriva.. Försökte också för många år sedan få tag på någon eftersom jag hade betalat och hade kvar kvittot från pakeringsmaskinen, kom dock inte längre än att de påstod att jag fått kvittot av någon annan för att slippa betala böter. Så åkte och köpte två satser epoxylim och fyllde vartenda hål jag hittade på den förbannade pakeringsautomaten, tog tre veckor innan de hade fått bytt maskin och gissar att de gjorde en netto förlust på att vara "svin". Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 9, 2022 Dela Inlagd Oktober 9, 2022 7 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på vad de fattiga kommer äta ikväll?....😁 Hej Kötthandlarn, Fasen.. Har du varit uppe på Orust och vittjat andras hummertinor, skäms på dig! Och du lurade väl ut PeterDalin på sjön och dina jävelskap. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2022 7 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Kötthandlarn, Fasen.. Har du varit uppe på Orust och vittjat andras hummertinor, skäms på dig! Och du lurade väl ut PeterDalin på sjön och dina jävelskap. Ha en kanonbra dag! PD är så duktig på att hitta på egna jävelskap, så han behöver inte min hjälp för det.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 9, 2022 Dela Inlagd Oktober 9, 2022 Vaknat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 9, 2022 Dela Inlagd Oktober 9, 2022 17 timmar sedan, skrev Stoneys: Trodde ni skämdes, Det fixades på efterfesten. Alla glada och nöjda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 9, 2022 Dela Inlagd Oktober 9, 2022 Skaffade lite ved idag så nu slipper man tänka på skenande energipriser, närmsta timmen. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 9, 2022 Dela Inlagd Oktober 9, 2022 Kompisen sköt in lite kött till jaktlaget i dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Oktober 9, 2022 Dela Inlagd Oktober 9, 2022 Mest pool och beachhäng men även varit på lite kultur i Cadiz igår. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Oktober 10, 2022 Dela Inlagd Oktober 10, 2022 On 2022-10-08 at 14:47, skrev ThailandNovise: Redan på sniskan 🙃 Vete fan varför vissa bilder blir sådär.. 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu