Jump to content
IGNORERAD

Vad har ni gjort idag?

Kötthandlarn

Recommended Posts

49 minuter sedan, skrev Peolito:

Äter ni på ett äldreboende :-)

Ja det gäller ju att hitta ställen med pensionärsrabatt när man skall bjuda @rolba så det inte blir allt för dyrt. 😉

man måste ju ha råd med sprit när man kommer hem också🤣

/Enis 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

On 2022-09-25 at 18:09, skrev Mankan:

Vi tänker olika? Du verkar i det närmaste sakna normal tankeförmåga. Vad vet du om Enis förehavanden innan och efter den där ölen. Han kanske hade städat hela lägenheten innan och behövde en stunds paus innan han tog emot gästerna. Han kanske har slitit som ett djur med allt mjöligt under en längre tid nu när han fru varit sjuk. Vad vet du om det?

Behöver man gå ut och dricka öl, om städat hela lägenheten när det skulle firas födelsedag-

Det var, gå ut lämna frun för att gå ut och dricka Öl Ja det kan nog hända att fått slita som ett

djur när frun är sjuk, vem f-n har inte gjort det och skulle göra om det utan Öl

Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev Boa52:

Behöver man gå ut och dricka öl, om städat hela lägenheten när det skulle firas födelsedag-

Det var, gå ut lämna frun för att gå ut och dricka Öl Ja det kan nog hända att fått slita som ett

djur när frun är sjuk, vem f-n har inte gjort det och skulle göra om det utan Öl

Väntade på ditt pannslag kommer nog några till från dom som inte kan läsa

Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Boa52:

Väntade på ditt pannslag kommer nog några till från dom som inte kan läsa

Pratar du med dig själv?

Dela på andra sajter

Försökte räta upp min nya avatar. Kan nån ansvarig här fixa det eller 😊

Förlåt Enis. Fick ordna nåt snabbt. Ser fram emot att vara tillbaks igen 👍

998F5CB7-6F0E-4988-A0C0-29F388C890E6.thumb.jpeg.7e6d28db1ab41dff2ff37d94aed509a5.jpeg

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev frogfish:

Pratar du med dig själv?

Och du tror jag ger pannslag till mej själv, tänk efter och jag kan läsa

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

37295633_certifierat-identitetsmrke-eller-stmpel-certifierad-idiot-symbol-p-illustration-av-vit-bakgrundsvektor-191231448.jpg.90d870f19b6888247eb6cf6eb9892da9.jpg

Certifikatet kommer på posten direkt från Incert så du kan hämta det på ICA

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

On 2022-09-25 at 16:33, skrev Mankan:

De är väl bara att besöka thaisnack då och ta del av deras fantastiska kunskaper. Vill minnas att Leifen när han dök up här för några år sedan var helt ny på Thailand men jag kan förstås ha fel. De där med mobbing är bara skitsnack. Sprider man skit får man skit tillbaka. Se bara på dig själv. IL och Leifen tålde väl helt enkelt inte att andra åsikter än deras egna fick yttras här eller blev dom också mobbade?

Tål du andras åsikter, Leifen har bott i fillipin i minst 3 år nu och före det  rest runt i Thai. bott i

Hua hin och sen i Isan i ett par år. Il har väl varit i Thai dj många år vet inte riktigt men ca 30-40

år . B tuk tuk var lärare där,Fritz och Clion har intygat det men det vill ni inte tro. Klart dom bllev

mobbade, ni är ett antal som verkat för mobbing ända sen jag gick med,samma gubbar, tror

det beror på att vissa vet mera än ni vet för ni har bara varit i Pataya och då blir det, mobbing

Man skriver inte skt för man berättar vad man upplevt och tycker

Dela på andra sajter

Nu har "snurrpelle" blivit globetrotter och vet hur mkt folk har rest i Thailand🤣.

Han måste ha en otrolig koll på vad folk gör hela tiden som kan dömma andra efter sin enorma kunskap.🥴

Veteran

Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Boa52:

Tål du andras åsikter, Leifen har bott i fillipin i minst 3 år nu och före det  rest runt i Thai. bott i

Hua hin och sen i Isan i ett par år. Il har väl varit i Thai dj många år vet inte riktigt men ca 30-40

år . B tuk tuk var lärare där,Fritz och Clion har intygat det men det vill ni inte tro. Klart dom bllev

mobbade, ni är ett antal som verkat för mobbing ända sen jag gick med,samma gubbar, tror

det beror på att vissa vet mera än ni vet för ni har bara varit i Pataya och då blir det, mobbing

Om du nu avgudar dessa gentlemän så mycket, varför är du här och gnäller, de är väl relativt aktiva på TS, du kan väl gå in där o tjata med herrarna?

De trivdes ju uppenbarligen inte på MPR, du verkar ju heller inte göra det?

Edit: Visst fan, läste du var utslängd från TS, blockad pga dina otrevliga inlägg......så det sket sig.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning:

Nu har "snurrpelle" blivit globetrotter och vet hur mkt folk har rest i Thailand🤣.

Han måste ha en otrolig koll på vad folk gör hela tiden som kan dömma andra efter sin enorma kunskap.🥴

Det är så enkelt man läser inläggen på MPR och har ett minne. inte svårare

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Det är så enkelt man läser inläggen på MPR och har ett minne. inte svårare

Men du skrev ju fel; så det är inget vidare minne du har, en av herrarna bodde först i Isaan och flyttade sen ned till Huahin trakten, och inte tvärt om som du skriver......så hur e det med minnet??

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Ja man måste nog säga att Boa håller igång forat i alla fall!😅

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Om du nu avgudar dessa gentlemän så mycket, varför är du här och gnäller, de är väl relativt aktiva på TS, du kan väl gå in där o tjata med herrarna?

Var läser du att jag avgudar herrarna, Det var snack om mobbing på <mpr eller hur

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Men du skrev ju fel; så det är inget vidare minne du har, en av herrarna bodde först i Isaan och flyttade sen ned till Huahin trakten, och inte tvärt om som du skriver......så hur e det med minnet??

Du kan ha rätt men inte bara ett par år som Mankan skrev

Dela på andra sajter

Snacka om "minne"

Mankan skrev  "Jag kan ju ha fel" om Leifens tid i landet.

Och stolpskottet tycker andra mobbar när han själv håller på med det för fullt. 

Undrar om han är ett levande bevis på "hålet i kondomen".

Vi får nog be Kycklingen bli moderator på MPR.

Ändrades av Mr Ning Ning

Veteran

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning:

Snacka om "minne"

Mankan skrev  "Jag kan ju ha fel" om Leifens tid i landet.

Och stolpskottet tycker andra mobbar när han själv håller på med det för fullt. 

Undrar om han är ett levande bevis på "hålet i kondomen".

Vi får nog be Kycklingen bli moderator på MPR.

När Leifen dök upp för ett par år sen på MPR och var helt ny på Thai skrev Mankan. Varför läser 

du inte innan du skriver så blir det bättre

Dela på andra sajter

Jag vill minnas att när Leifen dök upp här på forumet var han ganska ny på Thailand men jag kan ju ha fel.'

Stolpskottet klara bara att läsa 75% av en mening. Bingo🤣

Veteran

Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Boa52:

Jag kommer inte ihåg att Fritz intygat något om att BTT varit i Thailand. Clion, det vill säga samma kille som var övertygat om att han gjort ett klipp när han kom över en "äkta" Armanikostym på en parkeringsplats var mycket riktigt övertygad om att BTT hade varit lärare i Pattaya. Några bevis kunde han dock inte presenteras. Det var bara Clions goda omdöme vi fick att gå på.🤣

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev rolba:

Blir varken eftermiddagsfika, middag eller kvällsvickning efter en sådan laddning så viktkurvan går åt rätt håll. (Om man ser till att skita ordentligt :rotfl:)

När du blir gammal nog så får du vara glad om du skiter en gång i veckan 😂

Måne

Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Mankan:

Jag kommer inte ihåg att Fritz intygat något om att BTT varit i Thailand. Clion, det vill säga samma kille som var övertygat om att han gjort ett klipp när han kom över en "äkta" Armanikostym på en parkeringsplats var mycket riktigt övertygad om att BTT hade varit lärare i Pattaya. Några bevis kunde han dock inte presenteras. Det var bara Clions goda omdöme vi fick att gå på.🤣

ok men han besökte skolan där btt hade jobbat han har väl samma sanning som många här

Dela på andra sajter

Nu har han haft sitt lilla roliga för idag som vanligt.

In på forumet och leva rövare i div trådar och sen logga ut för att slippa se vad han ställer till med.

Stora nöjet i Tavelsjö med omnejd.

Veteran

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning:

Nu har han haft sitt lilla roliga för idag som vanligt.

In på forumet och leva rövare i div trådar och sen logga ut för att slippa se vad han ställer till med.

Stora nöjet i Tavelsjö med omnejd.

nä jag är kvar men ska göra ett sista ryck ute sen gå på sängan

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Du kan ha rätt men inte bara ett par år som Mankan skrev

Vart har jag skivit ett par år?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Edit: Visst fan, läste du var utslängd från TS, blockad pga dina otrevliga inlägg......så det sket sig.

Sorry att du inte läser vad som skrivs, du är en trevlig kille men läs. Ok jag fick banner på

Thai snack ett antal mån men har jag valt själv att  inte logga in. berralund med sin tro

och jag kan aldrig gå ihop

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...