Enis Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 49 minuter sedan, skrev Peolito: Äter ni på ett äldreboende Ja det gäller ju att hitta ställen med pensionärsrabatt när man skall bjuda @rolba så det inte blir allt för dyrt. 😉 man måste ju ha råd med sprit när man kommer hem också🤣 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 On 2022-09-25 at 18:09, skrev Mankan: Vi tänker olika? Du verkar i det närmaste sakna normal tankeförmåga. Vad vet du om Enis förehavanden innan och efter den där ölen. Han kanske hade städat hela lägenheten innan och behövde en stunds paus innan han tog emot gästerna. Han kanske har slitit som ett djur med allt mjöligt under en längre tid nu när han fru varit sjuk. Vad vet du om det? Behöver man gå ut och dricka öl, om städat hela lägenheten när det skulle firas födelsedag- Det var, gå ut lämna frun för att gå ut och dricka Öl Ja det kan nog hända att fått slita som ett djur när frun är sjuk, vem f-n har inte gjort det och skulle göra om det utan Öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 44 minuter sedan, skrev Boa52: Behöver man gå ut och dricka öl, om städat hela lägenheten när det skulle firas födelsedag- Det var, gå ut lämna frun för att gå ut och dricka Öl Ja det kan nog hända att fått slita som ett djur när frun är sjuk, vem f-n har inte gjort det och skulle göra om det utan Öl Väntade på ditt pannslag kommer nog några till från dom som inte kan läsa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 19 minuter sedan, skrev Boa52: Väntade på ditt pannslag kommer nog några till från dom som inte kan läsa Pratar du med dig själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Försökte räta upp min nya avatar. Kan nån ansvarig här fixa det eller 😊 Förlåt Enis. Fick ordna nåt snabbt. Ser fram emot att vara tillbaks igen 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 5 minuter sedan, skrev frogfish: Pratar du med dig själv? Och du tror jag ger pannslag till mej själv, tänk efter och jag kan läsa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Boa52: Behöver man gå ut och dricka öl, om städat hela lägenheten när det skulle firas födelsedag- Det var, gå ut lämna frun för att gå ut och dricka Öl Ja det kan nog hända att fått slita som ett djur när frun är sjuk, vem f-n har inte gjort det och skulle göra om det utan Öl Certifikatet kommer på posten direkt från Incert så du kan hämta det på ICA Ändrades September 27, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 On 2022-09-25 at 16:33, skrev Mankan: De är väl bara att besöka thaisnack då och ta del av deras fantastiska kunskaper. Vill minnas att Leifen när han dök up här för några år sedan var helt ny på Thailand men jag kan förstås ha fel. De där med mobbing är bara skitsnack. Sprider man skit får man skit tillbaka. Se bara på dig själv. IL och Leifen tålde väl helt enkelt inte att andra åsikter än deras egna fick yttras här eller blev dom också mobbade? Tål du andras åsikter, Leifen har bott i fillipin i minst 3 år nu och före det rest runt i Thai. bott i Hua hin och sen i Isan i ett par år. Il har väl varit i Thai dj många år vet inte riktigt men ca 30-40 år . B tuk tuk var lärare där,Fritz och Clion har intygat det men det vill ni inte tro. Klart dom bllev mobbade, ni är ett antal som verkat för mobbing ända sen jag gick med,samma gubbar, tror det beror på att vissa vet mera än ni vet för ni har bara varit i Pataya och då blir det, mobbing Man skriver inte skt för man berättar vad man upplevt och tycker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Nu har "snurrpelle" blivit globetrotter och vet hur mkt folk har rest i Thailand🤣. Han måste ha en otrolig koll på vad folk gör hela tiden som kan dömma andra efter sin enorma kunskap.🥴 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 (ändrad) 20 minuter sedan, skrev Boa52: Tål du andras åsikter, Leifen har bott i fillipin i minst 3 år nu och före det rest runt i Thai. bott i Hua hin och sen i Isan i ett par år. Il har väl varit i Thai dj många år vet inte riktigt men ca 30-40 år . B tuk tuk var lärare där,Fritz och Clion har intygat det men det vill ni inte tro. Klart dom bllev mobbade, ni är ett antal som verkat för mobbing ända sen jag gick med,samma gubbar, tror det beror på att vissa vet mera än ni vet för ni har bara varit i Pataya och då blir det, mobbing Man skriver inte skt för man berättar vad man upplevt och tycker Om du nu avgudar dessa gentlemän så mycket, varför är du här och gnäller, de är väl relativt aktiva på TS, du kan väl gå in där o tjata med herrarna? De trivdes ju uppenbarligen inte på MPR, du verkar ju heller inte göra det? Edit: Visst fan, läste du var utslängd från TS, blockad pga dina otrevliga inlägg......så det sket sig. Ändrades September 27, 2022 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning: Nu har "snurrpelle" blivit globetrotter och vet hur mkt folk har rest i Thailand🤣. Han måste ha en otrolig koll på vad folk gör hela tiden som kan dömma andra efter sin enorma kunskap.🥴 Det är så enkelt man läser inläggen på MPR och har ett minne. inte svårare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Det är så enkelt man läser inläggen på MPR och har ett minne. inte svårare Men du skrev ju fel; så det är inget vidare minne du har, en av herrarna bodde först i Isaan och flyttade sen ned till Huahin trakten, och inte tvärt om som du skriver......så hur e det med minnet?? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Ja man måste nog säga att Boa håller igång forat i alla fall!😅 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Om du nu avgudar dessa gentlemän så mycket, varför är du här och gnäller, de är väl relativt aktiva på TS, du kan väl gå in där o tjata med herrarna? De trivdes ju uppenbarligen inte på MPR, du verkar ju heller inte göra det? Var läser du att jag avgudar herrarna, Det var snack om mobbing på <mpr eller hur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Men du skrev ju fel; så det är inget vidare minne du har, en av herrarna bodde först i Isaan och flyttade sen ned till Huahin trakten, och inte tvärt om som du skriver......så hur e det med minnet?? Du kan ha rätt men inte bara ett par år som Mankan skrev Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 (ändrad) Snacka om "minne" Mankan skrev "Jag kan ju ha fel" om Leifens tid i landet. Och stolpskottet tycker andra mobbar när han själv håller på med det för fullt. Undrar om han är ett levande bevis på "hålet i kondomen". Vi får nog be Kycklingen bli moderator på MPR. Ändrades September 27, 2022 av Mr Ning Ning Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning: Snacka om "minne" Mankan skrev "Jag kan ju ha fel" om Leifens tid i landet. Och stolpskottet tycker andra mobbar när han själv håller på med det för fullt. Undrar om han är ett levande bevis på "hålet i kondomen". Vi får nog be Kycklingen bli moderator på MPR. När Leifen dök upp för ett par år sen på MPR och var helt ny på Thai skrev Mankan. Varför läser du inte innan du skriver så blir det bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Jag vill minnas att när Leifen dök upp här på forumet var han ganska ny på Thailand men jag kan ju ha fel.' Stolpskottet klara bara att läsa 75% av en mening. Bingo🤣 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 37 minuter sedan, skrev Boa52: Tål du andras åsikter, Leifen har bott i fillipin i minst 3 år nu och före det rest runt i Thai. bott i Hua hin och sen i Isan i ett par år. Il har väl varit i Thai dj många år vet inte riktigt men ca 30-40 år . B tuk tuk var lärare där,Fritz och Clion har intygat det men det vill ni inte tro. Klart dom bllev mobbade, ni är ett antal som verkat för mobbing ända sen jag gick med,samma gubbar, tror det beror på att vissa vet mera än ni vet för ni har bara varit i Pataya och då blir det, mobbing Man skriver inte skt för man berättar vad man upplevt och tycker Jag kommer inte ihåg att Fritz intygat något om att BTT varit i Thailand. Clion, det vill säga samma kille som var övertygat om att han gjort ett klipp när han kom över en "äkta" Armanikostym på en parkeringsplats var mycket riktigt övertygad om att BTT hade varit lärare i Pattaya. Några bevis kunde han dock inte presenteras. Det var bara Clions goda omdöme vi fick att gå på.🤣 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 3 timmar sedan, skrev rolba: Blir varken eftermiddagsfika, middag eller kvällsvickning efter en sådan laddning så viktkurvan går åt rätt håll. (Om man ser till att skita ordentligt ) När du blir gammal nog så får du vara glad om du skiter en gång i veckan 😂 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 14 minuter sedan, skrev Mankan: Jag kommer inte ihåg att Fritz intygat något om att BTT varit i Thailand. Clion, det vill säga samma kille som var övertygat om att han gjort ett klipp när han kom över en "äkta" Armanikostym på en parkeringsplats var mycket riktigt övertygad om att BTT hade varit lärare i Pattaya. Några bevis kunde han dock inte presenteras. Det var bara Clions goda omdöme vi fick att gå på.🤣 ok men han besökte skolan där btt hade jobbat han har väl samma sanning som många här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Nu har han haft sitt lilla roliga för idag som vanligt. In på forumet och leva rövare i div trådar och sen logga ut för att slippa se vad han ställer till med. Stora nöjet i Tavelsjö med omnejd. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 2 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Nu har han haft sitt lilla roliga för idag som vanligt. In på forumet och leva rövare i div trådar och sen logga ut för att slippa se vad han ställer till med. Stora nöjet i Tavelsjö med omnejd. nä jag är kvar men ska göra ett sista ryck ute sen gå på sängan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Du kan ha rätt men inte bara ett par år som Mankan skrev Vart har jag skivit ett par år? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 1 timme sedan, skrev Soengsang: Om du nu avgudar dessa gentlemän så mycket, varför är du här och gnäller, de är väl relativt aktiva på TS, du kan väl gå in där o tjata med herrarna? De trivdes ju uppenbarligen inte på MPR, du verkar ju heller inte göra det? Edit: Visst fan, läste du var utslängd från TS, blockad pga dina otrevliga inlägg......så det sket sig. Sorry att du inte läser vad som skrivs, du är en trevlig kille men läs. Ok jag fick banner på Thai snack ett antal mån men har jag valt själv att inte logga in. berralund med sin tro och jag kan aldrig gå ihop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu