Jump to content
IGNORERAD

Vad har ni gjort idag?

Kötthandlarn

Recommended Posts

Precis nyss, skrev Boa52:

Läs Läs jag gav mej inte på Enis med familj utan bara Enis. Han ska ta hand om sin familj

Som vanligt fattar du noll

idi*t ta och logga ut för gott nu. 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

ThailandNovise
5 minuter sedan, skrev Boa52:

Läs Läs jag gav mej inte på Enis med familj utan bara Enis. Han ska ta hand om sin familj

@Enistar säkert bra hand om hans familj. Ta hand om din dunk innan din vårdare kommer.

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Mankan:

De är väl bara att besöka thaisnack då och ta del av deras fantastiska kunskaper. Vill minnas att Leifen när han dök up här för några år sedan var helt ny på Thailand men jag kan förstås ha fel. De där med mobbing är bara skitsnack. Sprider man skit får man skit tillbaka. Se bara på dig själv. IL och Leifen tålde väl helt enkelt inte att andra åsikter än deras egna fick yttras här eller blev dom också mobbade?

Öj Än vad dom skrev Il, Lejfen B tuk yuk fick dom skit av många som inte ens varit i Thai

Ingen av dom spred skit men ni tyckte inte om att dom visste hur det var i Yhai

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Boa52:

Vad får dig att ens tro att Enis inte tar hand som sin familj?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev ThailandNovise:

@Enistar säkert bra hand om hans familj. Ta hand om din dunk innan din vårdare kommer.

Tar säkert hand om ,nu märket jag ord men du vet inte utan ,vet inte

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Öj Än vad dom skrev Il, Lejfen B tuk yuk fick dom skit av många som inte ens varit i Thai

Noll koll sa Bill. Noll koll sa Bull 

BTT spred ingen skit 😂😂😂😂😂

För övrigt så har Leifen Phillippinerna som bas numera

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Boa52:

Nu blandar du ihop saker. Det är BTT som inte hade varit i Thailand, dom som synade hans lögner hade varit där. 🤣

Ändrades av Mankan

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Ta och läs denna tråd Einstein

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Vad får dig att ens tro att Enis inte tar hand som sin familj?

Läste ett inlägg från han, hans dotter fyllde år hans fru jobbade med att fixa festen han gick ut och drack öl. Frun mår väl inte så bra synd om henne

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Försök skiva en begriplig mening i stället för att märka ord.

Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Boa52:

Läste ett inlägg från han, hans dotter fyllde år hans fru jobbade med att fixa festen han gick ut och drack öl. Frun mår väl inte så bra synd om henne

Och med anledning av att han går ut och tar en öl så kan du avgöra att han inte tar han om sin fru och familj. Du är verkligen korkad. 

Ändrades av Mankan

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Nu blandar du ihop saker. Det är BTT som inte hade varit i Thailand, dom synade hans lögner hade varit där. 🤣

Fritz har ju träffat han där, utan det är många av er som inte varit, bott där Ok nån

semesterresa 14 dar och då vet ni allt

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Fritz har ju träffat han där, utan det är många av er som inte varit, bott där Ok nån

Nån resa på 14 dagar 55555. Du har verkligen noll koll.

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Boa52:

Hur kommer det sig att du vet vad som händer hemma hos olika medlemmar på forumet?

Eller har du bara en livlig fantasi?

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Mankan:

Och med anledning av att han går ut och tar en öl så kan du avgöra att han inte tar han dom sin fru och familj. Du är verkligen korkad. 

Skulle jag gå ut och dricka öl, lämna min sjuka fru till att fixa " festen " för min dotter

skulle aldrig hända. vi tänker olika jag tar hand om min familj gäller även boende

ni skriver vill inte flytta för att slöddret ska ta över, hur många kvällar är du, ni ute och går

När mina barn var 13 -15 år var jag och exet ute och gick med andra föräldrar på stan

Fast mina barn var inte där. Hjälpte en 14 årig tjej att spy lite för mycket alco. vänta 2  tim

sen kunde jag skjutsa hem henne

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Hur kommer det sig att du vet vad som händer hemma hos olika medlemmar på forumet?

Eller har du bara en livlig fantasi?

Vadå händer hemma hos medlemmar var fick du det ifrån

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Boa52:

Vadå händer hemma hos medlemmar var fick du det ifrån

Du vet ju allt om vad som händer i Enis familj

Ändrades av Kenneth4618

Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev Boa52:

Skulle jag gå ut och dricka öl, lämna min sjuka fru till att fixa " festen " för min dotter

skulle aldrig hända. vi tänker olika jag tar hand om min familj gäller även boende

ni skriver vill inte flytta för att slöddret ska ta över, hur många kvällar är du, ni ute och går

När mina barn var 13 -15 år var jag och exet ute och gick med andra föräldrar på stan

Fast mina barn var inte där. Hjälpte en 14 årig tjej att spy lite för mycket alco. vänta 2  tim

sen kunde jag skjutsa hem henne

Vi tänker olika? Du verkar i det närmaste sakna normal tankeförmåga. Vad vet du om Enis förehavanden innan och efter den där ölen. Han kanske hade städat hela lägenheten innan och behövde en stunds paus innan han tog emot gästerna. Han kanske har slitit som ett djur med allt mjöligt under en längre tid nu när han fru varit sjuk. Vad vet du om det?

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Mankan:

Vi tänker olika? Du verkar i det närmaste sakna normal tankeförmåga. Vad vet du om Enis förehavanden innan och efter den där ölen. Han kanske hade städat hela lägenheten innan och behövde en stunds paus innan han tog emot gästerna. Han kanske har slitit som ett djur med allt mjöligt under en längre tid nu när han fru varit sjuk. Vad vet du om det?

Han vet ingenting.

Har bara satt i system att vara otrevlig och förstöra trådar.

Veteran

Dela på andra sajter

Såg @Enis komma utstormande. Då blev det läge att kräva in lite parkeringsavgift. 😜

20220926_112137.thumb.jpg.24e35f5741c7e867835b237c827e484b.jpg

Bättre än några småslantar i p-automaten

20220926_113626.thumb.jpg.0385438a8efaf0bd30b7247756f8cd8a.jpg

Enis hade råd att äta han åxå. 

20220926_113722.thumb.jpg.0c15a63f7989a5c2505788ebb2f925e8.jpg

Sorry @Boa52 nu blev det mat i fel tråd.

Dela på andra sajter

Bromma live and direct 

20220927_112414.thumb.jpg.88d8a669890995f92bdb3756fa81505d.jpg

V8 taxi hit idag

20220927_113457.thumb.jpg.e0d0e41b4e08c1ae27cbba135888523a.jpg

Här skulle nog även 747 trivas

20220927_112902.thumb.jpg.fd8e8d40ae7a60ab3e0e297b98c83f91.jpg

En gammal chef från York tiden

20220927_101310.thumb.jpg.f3b8519a4b86c01c1852b42bec02f597.jpg

Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev måne:

F-n vad han äter!!nu går det åt helvete med modellvikten 🤣

Blir varken eftermiddagsfika, middag eller kvällsvickning efter en sådan laddning så viktkurvan går åt rätt håll. (Om man ser till att skita ordentligt :rotfl:)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...