ThailandNovise Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 11 minuter sedan, skrev Boa52: Min fru packar Karljohan i petflaskor och tar med till Thai, Tanterna där älskar det Klart tanterna älskar en stor Karl Johan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 7 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Klart tanterna älskar en stor Karl Johan. Synd för dej att du har ingen sån att bjuda dom på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 On 2022-08-28 at 13:44, skrev Kenneth4618: Gjort vår plikt, Heja Sverige....... Missade du detta inlägg Boa? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: I år har det varit gott om dem och det är den enda svampen hon behåller själv Tycker det luktar F*n när de håller på att tillaga den svampen Lukten får mig ej att provsmaka Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 8 timmar sedan, skrev Enis: Tycker det luktar F*n när de håller på att tillaga den svampen Lukten får mig ej att provsmaka Enis Vilka fittor har du luktat på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 Frukost på hotell. Ett regnigt Mölndal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 7 minuter sedan, skrev Nicholas: Frukost på hotell. Ett regnigt Mölndal. Är det Quality hotel The Weaver i Mölndal? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 1 timme sedan, skrev Peolito: Vilka fittor har du luktat på Fetta heter det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 (ändrad) 27 minuter sedan, skrev audirs2: Fetta heter det! f*tta, fat, handgranat lyder ordspråket. Tror du har fel om fetta men kan ju vara något göteborgskt Ändrades September 13, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 2 timmar sedan, skrev Peolito: Vilka fittor har du luktat på Måste vara du som luktat på fel ställe mamma har lärt mig att inte svära så därav så stavar jag 👹 f*n med asterix enis den fromme "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 30 minuter sedan, skrev Enis: Måste vara du som luktat på fel ställe mamma har lärt mig att inte svära så därav så stavar jag 👹 f*n med asterix enis den fromme Kan inte påminna mig om att det luktar "Karl-Johan" om fxtta hur man än stavar det. Men jag har inte provat någon fxtta från Gävle, kan ju vara lokal doft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 f*tta ska man inte lukta på den ska man slicka det gillar dom små liven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 1 timme sedan, skrev Peolito: Kan inte påminna mig om att det luktar "Karl-Johan" om fxtta hur man än stavar det. Men jag har inte provat någon fxtta från Gävle, kan ju vara lokal doft. Precis nyss, skrev khonkaen: f*tta ska man inte lukta på den ska man slicka det gillar dom små liven Var ett djävla tjat om mutta, när jag pratar om hin håle... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 13, 2022 Trådstartare Dela Inlagd September 13, 2022 Fått ett paket med posten, innehållandes en efterlängtad bok med ett stycke vacker "kustartilleriporr"...😁 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 4 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Fått ett paket med posten, innehållandes en efterlängtad bok med ett stycke vacker "kustartilleriporr"...😁 Den såg tunn ut Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 14, 2022 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2022 18 timmar sedan, skrev måne: Den såg tunn ut Men väldigt mycket innehåll..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Blev tvungen att åka till banken och få hjälp att installera Bank ID och Swish på min telefon idag Något blev fel när jag försökte själv. Men nu är gubben med i den "moderna" världen som dom flesta andra.🤑👍 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 23 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Men väldigt mycket innehåll..... Mycket "pang" för pengarna ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning: Blev tvungen att åka till banken och få hjälp att installera Bank ID och Swish på min telefon idag Något blev fel när jag försökte själv. Men nu är gubben med i den "moderna" världen som dom flesta andra.🤑👍 Kan skicka mitt nummer så kan du träna på Swish 😂😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 3 minuter sedan, skrev goli006: Kan skicka mitt nummer så kan du träna på Swish 😂😋 Mina träningsbelopp Gick till hjälp mot Alkohol och drogmissbruk. Så jag har gjort lite nytta idag hoppas jag. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 30 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Mina träningsbelopp Gick till hjälp mot Alkohol och drogmissbruk. Så jag har gjort lite nytta idag hoppas jag. Har du säkert gjort, känner ingen idag som är inom den kategorin, dom är döda. Bra gjort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 8 minuter sedan, skrev Boa52: Har du säkert gjort, känner ingen idag som är inom den kategorin, dom är döda. Bra gjort Känner du inte dig själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 On 2022-09-13 at 19:18, skrev Kötthandlarn: Fått ett paket med posten, innehållandes en efterlängtad bok med ett stycke vacker "kustartilleriporr"...😁 Från SMB? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 1 timme sedan, skrev ThailandNovise: Känner du inte dig själv? Om jag minns rätt så förlorade han sin bror pga alkoholen. Så jag tror inte han är så hård på drickat som vi skämtar om här i div trådar. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Ätit och druckit för mycket. Några glas Directors Cut på detta så snurrar det fint🙈🙈🙈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu