Mr Ning Ning Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Ok visa mej det Orkar inte leta Men du är inte mer än en skitstövel som inte vet vad du skriver själv om andra. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 Precis nyss, skrev Boa52: Ok visa mej det Kennet är ju en gubbe som hackar,mobbar mej jämt än vad jag skriver och har jag dragit hans fru i MPR ber jag om ursäkt, men visa mej det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 2 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Skog, bil, plocka bär..... Det var väl inte frun jag skrev om, det var ju Kennet som inte orka gå ur bilen, hon fick göra jobbet själv han sov i bilen. Nu vet jag att han hade problem med en höft och är nu opererad. Det viste jag inte då men att jag gnällde på hans fru, Huva vad dum du är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev uptoyou: Stackars hans fru som måste stå ut med honom hela tiden. Eller så är hon lika korkad? Förmodligen är det så och det är därför dom har hittat varandra..... Det är praxis här på forumet att inte skriva skit om medlemmars fruar. Möjligt att Boa har gjort det men det är i så fall inte någon ursäkt för andra att göra likaledes. Ändrades September 8, 2022 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 7 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Orkar inte leta Men du är inte mer än en skitstövel som inte vet vad du skriver själv om andra. Det där orkar inte leta betyder skitsnack, hur orkar du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 1 minut sedan, skrev Alarik: Det är praxis här på forumet att inte skriva skit om medlemmars fruar. Jag vet att Boa gör det men det är inte någon ursäkt för andra att göra likaledes. Boa må vara förlåten detta eftersom han har inte bättre vett. Visa när jag skrivit skit om era fruar, Ett mycket nedlåtande komentar varför tycker du att du är bättre än andra, SD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 3 minuter sedan, skrev Boa52: Det där orkar inte leta betyder skitsnack, hur orkar du Skit ska ha skit så länge det fortsätter. Och det kommer du få till du skärper till dig. Du gnäller värre än en stucken gris varje dag och förtjänar samma tillbaka. Att du sen inte kommer ihåg vad du skriver visar bara hur lågt du står. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 2 minuter sedan, skrev Boa52: Visa när jag skrivit skit om era fruar, Ett mycket nedlåtande komentar varför tycker du att du är bättre än andra, SD Ändrade texten på samma gång som du svarade din skitgubbe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 Tillbaka till ämnet, idag har jag ätit ris och fläskfile Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 2 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Skit ska ha skit så länge det fortsätter. Och det kommer du få till du skärper till dig. Du gnäller värre än en stucken gris varje dag och förtjänar samma tillbaka. Att du sen inte kommer ihåg vad du skriver visar bara hur lågt du står. Ni bara fantiserar och ljuger visa när jag dragit nån av era fruar i MPR Sen tycker jag inte som du SD Ok det får du göra men jag ljuger inte som du gör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 3 minuter sedan, skrev Boa52: Ni bara fantiserar och ljuger visa när jag dragit nån av era fruar i MPR Sen tycker jag inte som du SD Ok det får du göra men jag ljuger inte som du gör Skulle inte du Ning ning och alarik visa vad jag skrivit för skit om era fruar. Men ni tycker det är rätt att skriva att min fru är dum fast hon har inte läst en rad i MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Skulle inte du Ning ning och alarik visa vad jag skrivit för skit om era fruar. Men ni tycker det är rätt att skriva att min fru är dum fast hon har inte läst en rad i MPR Skärp dig gubbe. Jag har ingen fru och har aldrig skrivit ett ord om din fru. Jag skulle aldrig sänka mig så lågt att jag blandade in andras familjemedlemmar. Men det gör du och då får du tåla samma tillbaka. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 4 minuter sedan, skrev uptoyou: Det är kanske så att hon bara spelar dum, men är grymt smart och utnyttjar stackars ormen Skulle vilja träffa din fru så dum som du är. Vist ska vi inte dra in familj i MPR eller vad tycker du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 6 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Skärp dig gubbe. Jag har ingen fru och har aldrig skrivit ett ord om din fru. Jag skulle aldrig sänka mig så lågt att jag blandade in andras familjemedlemmar. Men det gör du och då får du tåla samma tillbaka. Visa när jag gjort det utan bara ljug på, vist gjorde väl Uptoyou det han skrev att min fru var dum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 1 minut sedan, skrev uptoyou: Glöm det, kan lova dig att min fru vill inte träffa dig. Hon umgås bara med intelligenta..... Du vet väl inte vem hon vill träffa eller håller du hon i ledband Min fru får tfäffa vilka som helst inte jag som bestämmer det, Vi pratar med varandra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Visa när jag gjort det utan bara ljug på, vist gjorde väl Uptoyou det han skrev att min fru var dum Varför skriver du då att jag tycker så? Som jag sagt så sänker jag mig inte till din nivå. Du vet säkert själv hur jobbigt det är att hitta gamla inlägg. Men redan i den tråden gjorde jag en anmärkning till dig att det är jävligt fult att blanda in familjemedlemmar. Du är som en praktsosse...kastar ur sig div skit och sen flyr från frågor och ansvar. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 2 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Varför skriver du då att jag tycker så? Som jag sagt så sänker jag mig inte till din nivå. Du vet säkert själv hur jobbigt det är att hitta gamla inlägg. Men redan i den tråden gjorde jag en anmärkning till dig att det är jävligt fult att blanda in familjemedlemmar. Du är som en praktsosse...kastar ur sig div skit och sen flyr från frågor och ansvar. 3 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Varför skriver du då att jag tycker så? Som jag sagt så sänker jag mig inte till din nivå. Du vet säkert själv hur jobbigt det är att hitta gamla inlägg. Men redan i den tråden gjorde jag en anmärkning till dig att det är jävligt fult att blanda in familjemedlemmar. Du är som en praktsosse...kastar ur sig div skit och sen flyr från frågor och ansvar. Det är väl du som kastar skit utan att visa nåt eller hur. Jag kan ju påstå vad som helst om dej men jag behöver inte visa nåt, tokigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 10 minuter sedan, skrev Boa52: Det är väl du som kastar skit utan att visa nåt eller hur. Jag kan ju påstå vad som helst om dej men jag behöver inte visa nåt, tokigt Du e dum i huvet. Orkar inte hålla på med dig längre. Ha det gott i hyddan och ta det lugnt med dunken. Adios!! Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning: Du e dum i huvet. Orkar inte hålla på med dig längre. Ha det gott i hyddan och ta det lugnt med dunken. Adios!! Det är det enda du orkar skriva eller hur, dum i huvut, dunken och såna saker. HUVA du ljuger som en häst travar brukar nån säga Jag säger du ljuger så du blir blå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 Om alla ignorerar Boa så får vi lite lugn på forumet..... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 On 2022-09-07 at 17:35, skrev Boa52: Inte till bara dej, Va har ni gjort i dag det är bara om mat, kött procent hit och dit, gör ni inget annat på dagen då tycker jag synd om er, Inget vad har jag gjort i dag Vad säger du om mig då som "vetsat" hela dagen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning: Orkar inte hålla på med dig längre. Tänk om alla vore som du och Ingemar Stenmark med sitt " He lönsch int förklar för en som int begrip". Men tyvärr är det inte så. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 2 timmar sedan, skrev Boa52: men jag behöver inte visa nåt tokigt Ja precis, det räcker med det du redan har visat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu