goli006 Inlagd September 7, 2022 Dela Inlagd September 7, 2022 Var bara tvungen att prova dessa är ju torsk på korv 😄 Får se om det kommer ett resultat senare i en annan tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 7, 2022 Dela Inlagd September 7, 2022 7 minuter sedan, skrev apknug: Var tvungen att komma upp den, det är mer en 50% entrecote och en hel del fett. Borde kunna bli köttig saftig och god! Återkom gärna med ditt betyg! Ingredienser Ingredienser: Nötkött(Entrecote52%), fläskkött, vatten, fett från gris,salt(varav havssalt 63%), kryddor,svartpeppar, Stabiliseringsmedel E450, druvsocker, Antioxidationsmedel E300, Konserveringsmedel(E250) Kötthalt: 80g.Fetthalt: 20%. Är väl E nummer som gör det 😂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 7, 2022 Dela Inlagd September 7, 2022 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev goli006: Är väl E nummer som gör det 😂😄 Av 48% nötkött är 52% entrecote, då är det mer fläskkött än entrecote i korven. Då borde den kallas fläskkorv😉 Ändrades September 7, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 7, 2022 Dela Inlagd September 7, 2022 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Av 48% nötkött är 52% entrecote, då är det mer fläskkött än entrecote i korven. Då borde den kallas fläskkorv😉 Nä 32 % fläskkött alltså mycket annat också 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 7, 2022 Dela Inlagd September 7, 2022 40 minuter sedan, skrev apknug: Var tvungen att komma upp den, det är mer en 50% entrecote och en hel del fett. Borde kunna bli köttig saftig och god! Återkom gärna med ditt betyg! Ingredienser Ingredienser: Nötkött(Entrecote52%), fläskkött, vatten, fett från gris,salt(varav havssalt 63%), kryddor,svartpeppar, Stabiliseringsmedel E450, druvsocker, Antioxidationsmedel E300, Konserveringsmedel(E250) Kötthalt: 80g.Fetthalt: 20%. Dom hade nog glömt att tillsätta kryddorna väldigt lite smak 😭 Blir så trött att ingen tillverkare kan ta och krydda upp sina produkter eller är det vi som bor i det här landet som är allergisk mot allt som smakar lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 7, 2022 Dela Inlagd September 7, 2022 Precis nyss, skrev apknug: Hur fan får de 52% entrecote att krympa till 48% nötkött? Vegetarisk entrecote?? Av 48% nötkött är det 52 % entrecote sen tillkommer 32% fläskkött och en massa vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 7, 2022 Dela Inlagd September 7, 2022 1 minut sedan, skrev goli006: Av 48% nötkött är det 52 % entrecote sen tillkommer 32% fläskkött och en massa vatten Inte till bara dej, Va har ni gjort i dag det är bara om mat, kött procent hit och dit, gör ni inget annat på dagen då tycker jag synd om er, Inget vad har jag gjort i dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 7, 2022 Dela Inlagd September 7, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Inte till bara dej, Va har ni gjort i dag det är bara om mat, kött procent hit och dit, gör ni inget annat på dagen då tycker jag synd om er, Inget vad har jag gjort i dag Och ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 7, 2022 Dela Inlagd September 7, 2022 4 minuter sedan, skrev Boa52: Inte till bara dej, Va har ni gjort i dag det är bara om mat, kött procent hit och dit, gör ni inget annat på dagen då tycker jag synd om er, Inget vad har jag gjort i dag Ja vi tycker synd om dig också. Förmodar att det där med procent blev lite för svårt för dig. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 7, 2022 Dela Inlagd September 7, 2022 10 minuter sedan, skrev Boa52: Inte till bara dej, Va har ni gjort i dag det är bara om mat, kött procent hit och dit, gör ni inget annat på dagen då tycker jag synd om er, Inget vad har jag gjort i dag Vad har du gjort idag? Nyktrat till, spammat MPR med gnäll gnäll och mera gnäll. Sedan avslutar du dagen med dunken och går på sängen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 7, 2022 Dela Inlagd September 7, 2022 6 minuter sedan, skrev Boa52: Inte till bara dej, Va har ni gjort i dag det är bara om mat, kött procent hit och dit, gör ni inget annat på dagen då tycker jag synd om er, Inget vad har jag gjort i dag Det du har på dunken har naturligtvis betydligt högre procent eftersom du vare sig spär ut den orenade spriten med vatten eller ens renar det du fått ut ur din hembränningsapparat eftersom du då blir av med ytterligare ett par procent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 7, 2022 Dela Inlagd September 7, 2022 41 minuter sedan, skrev apknug: Ah självklart, man läser vad man vill se. Smart att kunna skriva 52% entrecote....... Jag gick på den. Efter ditt betyg så testar jag den inte. Inget att ha enligt min mening 🤬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 7, 2022 Dela Inlagd September 7, 2022 40 minuter sedan, skrev Alarik: Det du har på dunken har naturligtvis betydligt högre procent eftersom du vare sig spär ut den orenade spriten med vatten eller ens renar det du fått ut ur din hembränningsapparat eftersom du då blir av med ytterligare ett par procent. Tror han har noll % i dunken därför han är så bitter 😂 Men det är väl ganska genomskinligt att han har tagit rollen att vara en surkart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 (ändrad) On 2022-08-30 at 22:36, skrev Boa52: Ändrades September 8, 2022 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 Bokat en "gratisresa" till Prag nästa år för mig och frugan. Hade en massa poäng på Norwegian som annars gått förlorade vid nyår. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 Deltagit i Krisledningsövning under förmiddagen. Klart intressant Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 42 minuter sedan, skrev Tallviking: Deltagit i Krisledningsövning under förmiddagen. Klart intressant Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 10 timmar sedan, skrev uptoyou: Stackars hans fru som måste stå ut med honom hela tiden. Eller så är hon lika korkad? Förmodligen är det så och det är därför dom har hittat varandra..... Hon har väl inte med MPR att göra, Att du sen blandar in min fru,familj i detta är ett lågvattenmärke och beskriver bara hur dum du är. Men du är en SD gubbe så forum chefen gör nog inte nått, Mycket dålig stil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 1 minut sedan, skrev apknug: Varför måste du blanda in politik när du går till personangrepp ormen? Räcker det inte med att du blandar in mat...... Surin är SD gubbe vem gick till person angrepp han som blandade in min fru, familj är inte det personangrepp. Hon har inget med MPR att göra varför skriver nån att hon är dum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 14 minuter sedan, skrev Boa52: Hon har väl inte med MPR att göra, Att du sen blandar in min fru,familj i detta är ett lågvattenmärke och beskriver bara hur dum du är. Men du är en SD gubbe så forum chefen gör nog inte nått, Mycket dålig stil Sa han som blandar in andras fruar. DET var ett RIKTIGT lågvattenmärke Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning: Sa han som blandar in andras fruar. DET var ett RIKTIGT lågvattenmärke Vilka fruar har jag blandat in i MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 Precis nyss, skrev Boa52: Vilka fruar har jag blandat in i MPR Har du så dåligt minne? Kenneths fru blandade du in för inte så länge sedan. Dubbelmoral kallas sånt skit. Skärp dig. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 3 minuter sedan, skrev apknug: Vad har SD med det här att göra. Prova att sluta att gå till personangrepp på andra själv. Lägg in en bild på vad du ätit istället, det är populärt! Jag går inte till personangrepp på din fru hon har inget med MPR att göra Ni är till 90 % Sd gubbar på MPR och jag håller inte med er så vist gnäller jag på er skulle inte du gör det om du tycker det är fel, Ni håller er varandra om ryggen i all inlägg, småpojka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 3 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Har du så dåligt minne? Kenneths fru blandade du in för inte så länge sedan. Dubbelmoral kallas sånt skit. Skärp dig. Ok visa mej det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 8, 2022 Dela Inlagd September 8, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Ok visa mej det Skog, bil, plocka bär..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu