Boa52 Inlagd Juli 22, 2022 Dela Inlagd Juli 22, 2022 12 minuter sedan, skrev Stoneys: Ved spis funkar gott i lappland. 😉 Har både vedspis och kamin och elspis klarar allt om det blir strömavbtot, Ok bor man i lägenhet så behöver man inte bry sej. Men vem fan vill bo i en lägenhet 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 23, 2022 Dela Inlagd Juli 23, 2022 bra jobbat Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juli 23, 2022 Dela Inlagd Juli 23, 2022 On 2022-07-16 at 19:53, skrev Kötthandlarn: Japp, har en "Amos" monterad på akterdäck...... https://sv.wikipedia.org/wiki/AMOS_(granatkastare) Liknar denna monteringen fast min "Yacht" är ju betydligt större..... Samt en tornmonterad Bofors 57 mm/70 SAK Mk 3 på fördäck liknande denna...... Finns inte en enda "Brat" på havet som jäklas med mig....... Lugn och fin nu,annars kommer du att vakna med en skvätt i kallingen 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 23, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2022 1 timme sedan, skrev jlh66: Lugn och fin nu,annars kommer du att vakna med en skvätt i kallingen 😂 Försent..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 23, 2022 Dela Inlagd Juli 23, 2022 Audi sjunger: tog mig till havet,,,,,,,,! Sjukt vackert där! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 24, 2022 Dela Inlagd Juli 24, 2022 Har hämtat lite gottis från Frisk Fisk. Finns risk för en räkmacka ikväll med dill🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 25, 2022 Dela Inlagd Juli 25, 2022 On 2022-07-15 at 03:22, skrev Elmeri: Är du en sinnesslö 5.5 som har rymt från Vipeholm ? Om han har rymt från Vipan så lär det vara preskriberat sedan länge nu, det finns ingen som kunnat rymma därifrån på över 40 år. Kul med nytt nick? On 2022-07-16 at 15:21, skrev Mankan: Monterat nya torkarblad. 1030,50 kr med 10% rabatt från Merkonomen. Som hittat. Prepper? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 25, 2022 Dela Inlagd Juli 25, 2022 On 2022-07-18 at 18:03, skrev Boa52: I dag har jag kollat belysning på Pegotten och husvagn ska besikta på onsdag. En lampa trasig,park h bak på pegotten sen får man hoppas att allt går vägen, ingen brygga så man kan inte hitta alla fel Vi har haft skitväder i helgen och kallt så jag sa till frun jag tar ut 2 semsterdagar och lägger mej under flera täcken på altan och läser en bok. Nu inte så varmt men sjön är spegelblank och solen lyser Har du parkeringsljus bak på din Peugeot? Vilken årsmodell är detta? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 25, 2022 Dela Inlagd Juli 25, 2022 17 minuter sedan, skrev UglyFarang: Om han har rymt från Vipan så lär det vara preskriberat sedan länge nu, det finns ingen som kunnat rymma därifrån på över 40 år. Kul med nytt nick? Prepper? Sidobusiness kan man väl kalla det för. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 10 timmar sedan, skrev UglyFarang: Har du parkeringsljus bak på din Peugeot? Vilken årsmodell är detta? En gammal, 04 gått bara 31000 mil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 2 timmar sedan, skrev Boa52: En gammal, 04 gått bara 31000 mil Och den är utrustad med parkeringsljus bak? Jag har hittills bara haft bilar som haft detta fram. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 4 timmar sedan, skrev UglyFarang: Och den är utrustad med parkeringsljus bak? Jag har hittills bara haft bilar som haft detta fram. Tydligen är Boa bakvänd eller så är det hans Peugeot som är det.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 3 minuter sedan, skrev Alarik: Tydligen är Boa bakvänd eller så är det hans Peugeot som är det.. https://sv.wikipedia.org/wiki/Fordonsbelysning/Belysningstyper#Parkeringslykta Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 21 minuter sedan, skrev Tallviking: https://sv.wikipedia.org/wiki/Fordonsbelysning/Belysningstyper#Parkeringslykta Jag är inte bekant med vad Peuegot har för parkeringsljus. Skulle aldrig köpa en fransk bil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 11 minuter sedan, skrev Alarik: Jag är inte bekant med vad Peuegot har för parkeringsljus. Skulle aldrig köpa en fransk bil. Alla bilar har skyldighet att ha parkeringsljus både fram och bak, vita fram och röda bak. Det har inget med bilmärke att göra Det var det du kunde lösa i länken jag la in....... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 25 minuter sedan, skrev Tallviking: Alla bilar har skyldighet att ha parkeringsljus både fram och bak, vita fram och röda bak. Det har inget med bilmärke att göra Det var det du kunde lösa i länken jag la in....... Du har helt rätt, ställer jag in spaken på parkering ska det lysa vitt fram och rött bak sen att bakljus och park är samma lampa dom ska fungera var för sej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 (ändrad) 59 minuter sedan, skrev Boa52: Du har helt rätt, ställer jag in spaken på parkering ska det lysa vitt fram och rött bak sen att bakljus och park är samma lampa dom ska fungera var för sej Positionsljus eller parkeringsljus är bara två olika namn på samma sak Ändrades Juli 26, 2022 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 Var till Motala motormuseum som hade mycket spännande förutom motorfordon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 1 timme sedan, skrev Tallviking: Positionsljus eller parkeringsljus är bara två olika namn på samma sak Nä inte riktigt Positionsljus har du på en släp eller husvagn, dom använder du inte når du parkerar visar vilken position yttre delen finns när du kör OK du kan ha dom tända när du parkerar också men du har park ljuset igång samtidigt, fram och bak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 20 minuter sedan, skrev Fredman: Var till Motala motormuseum som hade mycket spännande förutom motorfordon. Tänkte dra dit snart nu i sommar! Härnösand Bil museum hade åxå en jäkla massa mobiltelefoner på väggen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 13 minuter sedan, skrev audirs2: Tänkte dra dit snart nu i sommar! Härnösand Bil museum hade åxå en jäkla massa mobiltelefoner på väggen! Bra ide tänker också åka dit med Forden och Husvagn, fär bara leta en ,typ camping nära Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 Lagade den trasiga induktionshällen. Lite el långt innan fredag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juli 27, 2022 Dela Inlagd Juli 27, 2022 14 timmar sedan, skrev Boa52: Du har helt rätt, ställer jag in spaken på parkering ska det lysa vitt fram och rött bak sen att bakljus och park är samma lampa dom ska fungera var för sej När jag har parkerat och stängt av motorn är det ingenting som lyser? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 Är lite trångt i garaget men det gick att fixa till en toa i alla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 28, 2022 Dela Inlagd Juli 28, 2022 I dag har jag gjort nåt bra, inte mat eller alco. Jag fixade en gräsklippare och sen ropade jag, Älskling titta vad du får av mej, Hon skrattade och sen gick hon in, Va fan Jag gjorde en lika grej till mitt Ex Hon fyllde år och jag bar in ett stort, tungt paket lade det på köksbordet, Grattis Älskling. Hon öppnade det och vilken syn på henne det var en motorsåg, hade ett annat paket också men hennes min skulle varit filmat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu