ThailandNovise Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 (ändrad) 24 minuter sedan, skrev Boa52: I dag och igår har jag först få stereon i Forden att funka, måste dra nya kablar dit bak, funkar dit fram, Gammal kassetbandspelare så man vet inte vad som är fel-Sen har jag kollat upp bromsar och påskutsbromsen på våran husvagn tydligen bytt bromsbelägg, ser dj bra ut och bra fett i hjullagren. till veckan ska jag besikta så vi får se hur det gär Idag försökte du först igår få stereon i Forrden att fungera. Du måste dra nya kablar dit bak, det fungerar dit fram. Kassettbandspelaren är gammal så du vet inte vad som är fel trasigt. Sedan har du kollat upp bromsar och påskutsbromsen på husvagnen. Tydligen har du eller någon bytt bromsbeläggen och det ser dj bra ut. Och det är fett i hjullagren. Till veckan ska du besiktas så vi får se hur det går. Ändrades Juli 12, 2022 av ThailandNovise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 16 minuter sedan, skrev Boa52: Sånt här vet jag ni inte intreserad av, vad har man gjort idag, utan bara mat mat herregud har ni inga andra tankar om vad man gör en dag eller gör ni inget annat än laga mat Alla klarar inte av att leva på finkel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 (ändrad) 47 minuter sedan, skrev Boa52: till veckan ska jag besikta så vi får se hur det gär Tråden heter ”vad har ni gjort idag” och du börjar yra om vad du ska göra i veckan! Herregud! Ändrades Juli 12, 2022 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Sånt här vet jag ni inte intreserad av, vad har man gjort idag, utan bara mat mat herregud har ni inga andra tankar om vad man gör en dag eller gör ni inget annat än laga mat Pröva med den här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 Konstaterat att farsan var före sin tid, @Enis Så här såg kabeln till husvagnen ut för minst 30 år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 14 timmar sedan, skrev Alarik: Pröva med den här. Dagens fråga till alla mekaniker på forat. Är detta en skruv eller bult... ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 16 timmar sedan, skrev Boa52: I dag och igår har jag först få stereon i Forden att funka, måste dra nya kablar dit bak, funkar dit fram, Gammal kassetbandspelare så man vet inte vad som är fel-Sen har jag kollat upp bromsar och påskutsbromsen på våran husvagn tydligen bytt bromsbelägg, ser dj bra ut och bra fett i hjullagren. till veckan ska jag besikta så vi får se hur det gär Vad har du för förspänning i hjullagren o vilken typ av lager ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 2 minuter sedan, skrev apknug: Jag tror min herre missar poängen. Det KAN inte vara en bult. En bult är ett fästelement utan gängor, ser oftast ut som en nit med ett hål i....e de nått mer du vill veta om mekanik ock fästelement ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 46 minuter sedan, skrev Elmeri: Dagens fråga till alla mekaniker på forat. Är detta en skruv eller bult... ? Varken eller eftersom det är en Vodka flaska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 3 minuter sedan, skrev 65Selander: Varken eller eftersom det är en Vodka flaska Nu har jag fått lära mig något nytt, vad heter den finns den i Thailand? Kanske rent av att King Power har den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 42 minuter sedan, skrev Elmeri: En bult är ett fästelement utan gängor, ser oftast ut som en nit med ett hål i....e de nått mer du vill veta om mekanik ock fästelement ? Här är ett annat festelement 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 4 minuter sedan, skrev Elmeri: Nu har jag fått lära mig något nytt, vad heter den finns den i Thailand? Kanske rent av att King Power har den Finns på systembolaget. VODKA M68 CUPRUM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 Tackar för infon... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 14 minuter sedan, skrev Alarik: Finns på systembolaget. VODKA M68 CUPRUM Just nu under säljstopp. https://press.systembolaget.se/pressmeddelanden/2022/systembolaget-saljstoppar-ryska-produkter/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 6 minuter sedan, skrev 65Selander: Just nu under säljstopp. https://press.systembolaget.se/pressmeddelanden/2022/systembolaget-saljstoppar-ryska-produkter/ Fan också. Då är det väl säljstopp på kaviarn också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 51 minuter sedan, skrev Alarik: Fan också. Då är det väl säljstopp på kaviarn också? Näe för denna stör är odlad i frankrike Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 4 timmar sedan, skrev 65Selander: Näe för denna stör är odlad i frankrike Inte för att jag misstrodde dig Absolut inte Men var tvungen att googla för att få reda på mer HÖG KVALITET OCH STORTANSVARSTAGANDE Dessa är ledorden för Caviar Perlita och deras störfiskodling L'Esturgeonniére där den sibiriska störsorten baerii odlas ansvarsfullt och hållbart. Som ett resultat av deras öppna och hållbara produktionsapparat och tillvägagångssätt för störodling har de erhållit både EPV- och ISO 22 000-certifiering. Den förstnämnda ges av den franska staten till företag som erkänts för sitt hantverk, sin kvalitet och sitt industriella know-how. Det senare, som Caviar Perlita uppnådde 2018, är ett bevis på deras stora arbete med livsmedelssäkerhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 22 timmar sedan, skrev Fredman: Tråden heter ”vad har ni gjort idag” och du börjar yra om vad du ska göra i veckan! Herregud! Läste du inte början av inlägget eller läser du altid från slutet Idag har jag tvättat husvagnen inte lätt men skiner d som hundballa i månsken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 49 minuter sedan, skrev Boa52: Läste du inte början av inlägget eller läser du altid från slutet Idag har jag tvättat husvagnen inte lätt men skiner d som hundballa i månsken Jo början på inlägget hade jag inga synpunkter på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 (ändrad) Pratat med 2 polska målare, som håller på att ta bort färg från en tegelvägg på vår nya restaurang... "Jo vi jobbar med mask, men efter 30 minuter känns det som att vi druckit en flaska Vodka, och vi måste ha luft!" (de är målare) OK, vad hade de för masker? Ungefär samma som många av oss använt under Covid, pappersmasker... Köpte ett par andningsmasker, med dubbla kolfilter och gav dem dessa, nu jobbar de fortare... MVH Ändrades Juli 13, 2022 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Läste du inte början av inlägget eller läser du altid från slutet Idag har jag tvättat husvagnen inte lätt men skiner d som 1 timme sedan, skrev Alarik: Inte för att jag misstrodde dig Absolut inte Men var tvungen att googla för att få reda på mer HÖG KVALITET OCH STORTANSVARSTAGANDE Dessa är ledorden för Caviar Perlita och deras störfiskodling L'Esturgeonniére där den sibiriska störsorten baerii odlas ansvarsfullt och hållbart. Som ett resultat av deras öppna och hållbara produktionsapparat och tillvägagångssätt för störodling har de erhållit både EPV- och ISO 22 000-certifiering. Den förstnämnda ges av den franska staten till företag som erkänts för sitt hantverk, sin kvalitet och sitt industriella know-how. Det senare, som Caviar Perlita uppnådde 2018, är ett bevis på deras stora arbete med livsmedelssäkerhet. Jag googlade eftersom det stod France på burken, därav mitt vetande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 Den där Boan nästlar sig in överallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 Idag har jag varit och turistat lite i Vadstena. Det var jobbigt, det är ju så många jävla turister där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 14, 2022 Dela Inlagd Juli 14, 2022 18 timmar sedan, skrev 65Selander: Jag googlade eftersom det stod France på burken, därav mitt vetande Vilken burk stod det france på, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 14, 2022 Dela Inlagd Juli 14, 2022 On 2022-07-13 at 10:00, skrev rolba: Konstaterat att farsan var före sin tid, @Enis Så här såg kabeln till husvagnen ut för minst 30 år sedan. Kabeln till vad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu