rolba Inlagd Juni 26, 2022 Dela Inlagd Juni 26, 2022 Hade lite svårt att bestämma mig om jag skulle vara inne eller ute på eftermiddagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 1, 2022 Dela Inlagd Juli 1, 2022 Lagt slutbetalningen på nästa restaurang, blev väl 1000.000 totalt. Snart har Göteborgstrakten 2 st Thaihouse, Thaihouse-Partille och Thaihouse-Vasa! Mycket jobb återstår i Vasa-trakten, men om jag inte bryter ihop kan detta bli väldigt bra. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 1, 2022 Dela Inlagd Juli 1, 2022 11 minuter sedan, skrev Tommy: Lagt slutbetalningen på nästa restaurang, blev väl 1000.000 totalt. Snart har Göteborgstrakten 2 st Thaihouse, Thaihouse-Partille och Thaihouse-Vasa! Mycket jobb återstår i Vasa-trakten, men om jag inte bryter ihop kan detta bli väldigt bra. MVH Blir det taco-buffé så är saken klar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 1, 2022 Dela Inlagd Juli 1, 2022 Jag har varit på gymmet, och sedan till kotknackaren som påstår att min rygg känns mycket bättre nu. Han tycker det alltså, jag däremot vet i inte riktgt men jag har ju å andra sidan inte fått 500 spänn per besök. Om han hade gett mig 500 spänn per besök så skulle kanske även jag gå med på att det kändes liiite bättre. På vägen hem från mitt besök hos Kiropraktorn så stötte jag på en liten tjej som hade en tröja som det stod Greenpeace på. Hon vågade sig lite osäkert fram och frågade mig om jag hade hört talas om dem, och så pekade hon på sin tröja. "Jo men det är klart att jag har det, det är ni som vill rädda världen!", sade jag käckt. Nu såg hon ännu mer osäker ut, och sa något som jag inte kunde uppfatta. "Åh, förlåt jag talar otydligt" sade hon då, och upprepade samma sak en gång till. Jag visste inte riktigt hur jag skulle hantera det hela. Hon hade inget papper som jag skulle skriva på, eller krävde mig på pengar. Hon stod tydligen bara helt enkelt där och representerade Greenpeace. Detta var förmodligen hennes första uppdrag. Det hände liksom inget och jag visste inte hur jag skulle hantera det. Här hade jag en ung tjej som hade beslutat sig för att engagera sig i något viktigt och jag spexar till det hela genom att knyta näven likt John Carlos, och säga "keep up the good work!" Men alltså...varför kunde jag inte bytt några ord med henne? Jag skäms... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 1, 2022 Dela Inlagd Juli 1, 2022 11 minuter sedan, skrev Batting: Jag har varit på gymmet, och sedan till kotknackaren som påstår att min rygg känns mycket bättre nu. Han tycker det alltså, jag däremot vet i inte riktgt men jag har ju å andra sidan inte fått 500 spänn per besök. Om han hade gett mig 500 spänn per besök så skulle kanske även jag gå med på att det kändes liiite bättre. På vägen hem från mitt besök hos Kiropraktorn så stötte jag på en liten tjej som hade en tröja som det stod Greenpeace på. Hon vågade sig lite osäkert fram och frågade mig om jag hade hört talas om dem, och så pekade hon på sin tröja. "Jo men det är klart att jag har det, det är ni som vill rädda världen!", sade jag käckt. Nu såg hon ännu mer osäker ut, och sa något som jag inte kunde uppfatta. "Åh, förlåt jag talar otydligt" sade hon då, och upprepade samma sak en gång till. Jag visste inte riktigt hur jag skulle hantera det hela. Hon hade inget papper som jag skulle skriva på, eller krävde mig på pengar. Hon stod tydligen bara helt enkelt där och representerade Greenpeace. Detta var förmodligen hennes första uppdrag. Det hände liksom inget och jag visste inte hur jag skulle hantera det. Här hade jag en ung tjej som hade beslutat sig för att engagera sig i något viktigt och jag spexar till det hela genom att knyta näven likt John Carlos, och säga "keep up the good work!" Men alltså...varför kunde jag inte bytt några ord med henne? Jag skäms... Du avslutade inte med en motfråga för att provocera och hålla grytan kokande? Skumt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 1, 2022 Dela Inlagd Juli 1, 2022 1 timme sedan, skrev M33: Blir det taco-buffé så är saken klar! Funderar på laktosfri bulgur-buffé, halal och vegansk förstås! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 1, 2022 Dela Inlagd Juli 1, 2022 Grönfodret i odlingslådorna växer så det knakar! 💕 Det tar lite tid att skola om det som ska in i växthuset när både jag och frugan är stukade i kroppastollen, jaja det går sakta framåt..👍 En kylskåpskall öl i kvällssolen är man väl värd ändå! 💕🙏🇸🇪💕🇹🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 1, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 1, 2022 Blivit onödigt full på en spontan-AW men samtidigt onödigt snygg (enligt egen åsikt).....😘😘😘🤣🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 1, 2022 Dela Inlagd Juli 1, 2022 45 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Blivit onödigt full på en spontan-AW men samtidigt onödigt snygg (enligt egen åsikt).....😘😘😘🤣🤣🤣🤣 Usch vad suddig du är, gå på korgen... 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 14 timmar sedan, skrev Tommy: Lagt slutbetalningen på nästa restaurang, blev väl 1000.000 totalt. Snart har Göteborgstrakten 2 st Thaihouse, Thaihouse-Partille och Thaihouse-Vasa! Mycket jobb återstår i Vasa-trakten, men om jag inte bryter ihop kan detta bli väldigt bra. MVH Tusen spänn? De är billigt med restaurang Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 14 timmar sedan, skrev Nicholas: Du avslutade inte med en motfråga för att provocera och hålla grytan kokande? Skumt. Det gör jag väl aldrig, gör jag???? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 Nu ska väl fyllot klara sig en vecka 😂😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 Ett jvla rackel är vad det är! Tur vi har öl iaf😀😀 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 Fick finbesök idag, Måne med fru! 💕 Tur att vi hade lite gott till kaffet, tjejerna slog till på en sipp Lambrusco, Sten nöjde sig med kaffe och en sväng toscakaka och jag fick nöja mig med detsamma och en stänkare.. Underbart, Tack för att vi finns! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 En trevlig stund på Liljeholmen med forum medlem Luke den snabbe. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 15 minuter sedan, skrev audirs2: En trevlig stund på Liljeholmen med forum medlem Luke den snabbe. Var det något att ha? Tänkte sticka dit från början men skippade det. Jag stack till mina gamla föräldrar istället. Thaikäk får man ju iallafall tänkte ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 1 timme sedan, skrev Rillex: Var det något att ha? Tänkte sticka dit från början men skippade det. Jag stack till mina gamla föräldrar istället. Thaikäk får man ju iallafall tänkte ja. Kan bli bra, lätt att ta sig dit med bil och att parkera! Det var ju första gången på detta stället så det kan nog utvecklas till nått bra! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 7 timmar sedan, skrev Oskarudon: Ett jvla rackel är vad det är! Tur vi har öl iaf😀😀 Fördelardosa ger inga fördelar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 8 minuter sedan, skrev audirs2: Kan bli bra, lätt att ta sig dit med bil och att parkera! Det var ju första gången på detta stället så det kan nog utvecklas till nått bra! Bil!!! 🤔 Vet du hur lätt att ta sig dit kommunalt?? Fa*n @audirs2 du måste släppa din tattar termos 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Juli 2, 2022 Dela Inlagd Juli 2, 2022 2 timmar sedan, skrev Rillex: Var det något att ha? Tänkte sticka dit från början men skippade det. Jag stack till mina gamla föräldrar istället. Thaikäk får man ju iallafall tänkte ja. Åkte dit efter ett uppdrag och, nej inte mycket att ha. Dock kul att dom kör och kan nog bli bra på längre sikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 11 timmar sedan, skrev Rillex: Bil!!! 🤔 Vet du hur lätt att ta sig dit kommunalt?? Fa*n @audirs2 du måste släppa din tattar termos 😉 Nej sir, jag är inte sosse! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 52 minuter sedan, skrev audirs2: Nej sir, jag är inte sosse! Nej lite miljöbov är du allt 🤭🫡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 Har varit på lokala elverket idag och ställt frågan varför vi har så fruktansvärt dyra elräkningar. Haft mellan 8-10.000 baht i flera månader. Inte helt ovanligt, men eftersom vi ska ha nåt som kallas TOU, alltså dyrare på dagen och billigt på natten, så har det känts lite fel. Efter ca 2 timmar och fem olika personer kom de fram till att de "råkat" lägga oss i helt fel priskategori. Avtal 1125, istället för avtal 1225. Så nu kommer vi kompenseras månadsvis tills deras "skuld" till oss är avbetald. Med andra ord gratis el i flera månader... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 5 timmar sedan, skrev apknug: Ja du kör väl bara bastun på nätterna? Hela nätterna..... TOU ger billig taxa på lör/sön/helgdag också. Vår felaktiga taxa var 6.80 Baht/kW dygnet runt. (Normal taxa ca 4.40) TOU kostar 5.60 Baht mellan 09-22 vardagar. Resterande tid 2.60 Baht. Funderade starkt på solpaneler, men nu får vi se var vi hamnar... Självklart med normal bastuanvändning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 7, 2022 Dela Inlagd Juli 7, 2022 Idag har jag och Rambo druckit öl! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu