andrejsdenruskige Inlagd Juni 13, 2022 Dela Inlagd Juni 13, 2022 Riktigt bra pizza får man på Lei-Lani i Haparanda. @amigo har ju inte så långt dit. Beställ en mama mia så får du det bästa som kan frambringas av pizza Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 Utflykt till Fjugesta och det blev inte gratis.. 😄 LP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 Vidare till Tant grön i Vintrosa och där blev det billigare än beräknat, för sent för deras tvåhundrafemtiokronors lyxräkmackor.. 🙏🤣 Sen var det dags att åka hem och nu ska blomster och odlingar vattnas, en mysig dag! 💕🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 Idag hade jag en liten incident med en Skoda superb. Jag skulle svänga vänster av från huvudled och skodan tyckte att han skulle göra samma sak från det håll han kom ifrån.. Jag såg i ögonvrån att ojoj nu blir det nära😬 Krasch bom kras!lät det och det sprutade plast. Ojoj tänkte jag och svängde av till sidan. Skodan drog iväg. Kollade skada och tänkte nu gick Baguettracern (citroen c5)i tusen bitar med tanke på kvaliteten på plasten. Men en vit skråma på bakre kofångaren var det enda som syntes. Jag stannade och väntade in att skodan ska komma tillbaka men ICKE! Han ville tydligen inte få sin bil lagad för en spottstyver vilket självrisken på försäkringen ju är i sammanhanget... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 3 timmar sedan, skrev Oskarudon: Idag hade jag en liten incident med en Skoda superb. Jag skulle svänga vänster av från huvudled och skodan tyckte att han skulle göra samma sak från det håll han kom ifrån.. Jag såg i ögonvrån att ojoj nu blir det nära😬 Krasch bom kras!lät det och det sprutade plast. Ojoj tänkte jag och svängde av till sidan. Skodan drog iväg. Kollade skada och tänkte nu gick Baguettracern (citroen c5)i tusen bitar med tanke på kvaliteten på plasten. Men en vit skråma på bakre kofångaren var det enda som syntes. Jag stannade och väntade in att skodan ska komma tillbaka men ICKE! Han ville tydligen inte få sin bil lagad för en spottstyver vilket självrisken på försäkringen ju är i sammanhanget... Fullt förståeligt. Finns väl ingen som kör skoda nykter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 14, 2022 Dela Inlagd Juni 14, 2022 Hämtat ut passet för mini... Tog en kölapp vid 12.12 Då expedieras nr. 188 😵 Var några fler som väntade... Kölappsapparaten stängdes av när man inte skulle hinna mer under dagen... stänger 20.00 Vid 17.20 fick jag gå fram till luckan och ta emot... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 15, 2022 Dela Inlagd Juni 15, 2022 9 timmar sedan, skrev samet: Hämtat ut passet för mini... Tog en kölapp vid 12.12 Då expedieras nr. 188 😵 Var några fler som väntade... Kölappsapparaten stängdes av när man inte skulle hinna mer under dagen... stänger 20.00 Vid 17.20 fick jag gå fram till luckan och ta emot... Med lite lätt huvudräkning så är det 200 timmar produktinsbortfall per timme bara på det utlämningsstället. Undrar hur mycket det påverkar vårt BNP? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 15, 2022 Dela Inlagd Juni 15, 2022 8 timmar sedan, skrev rolba: Med lite lätt huvudräkning så är det 200 timmar produktinsbortfall per timme bara på det utlämningsstället. Undrar hur mycket det påverkar vårt BNP? Är det nåt du gjort i dag som tråden handlar om Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 15, 2022 Dela Inlagd Juni 15, 2022 9 minuter sedan, skrev Boa52: Är det nåt du gjort i dag som tråden handlar om Han gjorde väl huvudräkningen idag, din pappskalle... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 15, 2022 Dela Inlagd Juni 15, 2022 (ändrad) 41 minuter sedan, skrev Boa52: Är det nåt du gjort i dag som tråden handlar om Jag förstår verkligen varför du tydligen blev utkastad från ett grannforum illa kvickt 🤣 Ändrades Juni 15, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 15, 2022 Dela Inlagd Juni 15, 2022 Handlat mango och mekat till snabbsaltad gurka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 15, 2022 Dela Inlagd Juni 15, 2022 Idag? Städat hela huset. Klippt gräsmattan. Tvättat bilen. Besiktigat släpet. Slängt sopor på återbruket. Oljat in altanen. En helt vanlig semesterdag alltså…. Nu blir det lite hemfixad pizza i alla fall…. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 15, 2022 Dela Inlagd Juni 15, 2022 On 2022-06-14 at 19:22, skrev Oskarudon: Idag hade jag en liten incident med en Skoda superb. Jag skulle svänga vänster av från huvudled och skodan tyckte att han skulle göra samma sak från det håll han kom ifrån.. Jag såg i ögonvrån att ojoj nu blir det nära😬 Krasch bom kras!lät det och det sprutade plast. Ojoj tänkte jag och svängde av till sidan. Skodan drog iväg. Kollade skada och tänkte nu gick Baguettracern (citroen c5)i tusen bitar med tanke på kvaliteten på plasten. Men en vit skråma på bakre kofångaren var det enda som syntes. Jag stannade och väntade in att skodan ska komma tillbaka men ICKE! Han ville tydligen inte få sin bil lagad för en spottstyver vilket självrisken på försäkringen ju är i sammanhanget... Försäkring gäller bara om: #1: den är betald. #2: bilen är besiktigad. #3: bilen är påställd. #4: föraren har giltigt körkort. Om bilen är stulen så vill oftast föraren inte heller stanna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 15, 2022 Dela Inlagd Juni 15, 2022 5 timmar sedan, skrev Benriach: Han gjorde väl huvudräkningen idag, din pappskalle... Stämmer. Samtidigt som jag satt och sket. Men det kan man väl inte skriva? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Juni 15, 2022 Dela Inlagd Juni 15, 2022 27 minuter sedan, skrev Nicholas: Försäkring gäller bara om: #1: den är betald. #2: bilen är besiktigad. #3: bilen är påställd. #4: föraren har giltigt körkort. Om bilen är stulen så vill oftast föraren inte heller stanna. Trafikförsäkrings förening ,kan hjälpa till om skada upp ståt tex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev chevrolet-48: Trafikförsäkrings förening ,kan hjälpa till om skada upp ståt tex. För att täcka motpartens kostnader ja. Inte för att täcka den oförsäkrades kostnader. Tror jag. #5: om föraren är påverkad vill dom sällan stanna. Ändrades Juni 16, 2022 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 On 2022-06-11 at 17:01, skrev 65Selander: Bokat en resa till Mannheim igen över jul/nyår, fattiga SAS skulle ha 6000, Luftwaffe 4000kr. Träffar du på Paasikivi nått då? Har pratat med han på te3lefon före han blev överste! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 1 timme sedan, skrev audirs2: Träffar du på Paasikivi nått då? Har pratat med han på te3lefon före han blev överste! Sitter i annan byggnad så man är inte inne i huvudbyggnaden så mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 (ändrad) 49 minuter sedan, skrev 65Selander: Sitter i annan byggnad så man är inte inne i huvudbyggnaden så mycket. Har du besökt FMV på Östermalm nått då? Pampig byggnad! Ändrades Juni 16, 2022 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 55 minuter sedan, skrev audirs2: Har du besökt FMV på Östermalm nått då? Pampig byggnad! Kallas allmänt för "Tegelhögen" eller "Gubbdagis" Satt i dom lokalerna i 9 år....... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 Lagat en likande lunch som igår å nu fick @Boa52 en hel del att fundera på angående tråd och bildinnehåll enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: Lagat en likande lunch som igår å nu fick @Boa52 en hel del att fundera på angående tråd och bildinnehåll enis Ser gott ut.Vi har olika syn på vad man lägger in i vad har jag gjort idag. mat tycker jag hör hemma i mat tråden men vi har olika intressen. Jag och många andra fixar till nåt, inte mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 3 timmar sedan, skrev audirs2: Har du besökt FMV på Östermalm nått då? Pampig byggnad! Länge sedan. Även Töntagon har jag varit på många gånger (HKV) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 Har provkört Forden efter jag bytt bakhjulslager, det blev tyst ändå är väl hörseln inte som förut. kunde vait den andra sidan. Tagit fram en Yamha DT 50 som vi ska sälja går bra men mycke tvätt och polering så den blir snygg. Har för mycke grejer och mina barn och barnbar är inte intreserad att köra längre. Kommer att satsa pengarna på vår husvagn i stället som passar till vår Ford Taunus Ghia - 81. Blir kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 Incheckad, här kan man väl trivas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu