andrejsdenruskige Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 2 timmar sedan, skrev Boa52: Felet är inget kopplingsschema men fick igång en radio, bandspelaere, blir morgondagens jobb tillsammans med byta bromklossar på peugoten fram byta ett bakhjulslager på forden sen montera strerion Pluskabel, jord och utgångar för högtalare bör väl inte vara så knepigt att klura ut. Felet är att du måste ta några öl innan (och efter) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Pluskabel, jord och utgångar för högtalare bör väl inte vara så knepigt att klura ut. Felet är att du måste ta några öl innan (och efter) Jord behövs inte om man har en hederlig gammal antenn. Såvida man inte modifierat bilen med plastskärmar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 7 minuter sedan, skrev rolba: Jord behövs inte om man har en hederlig gammal antenn. Såvida man inte modifierat bilen med plastskärmar. Ska det låta högt och bra använder man speakon. Allt annat är oljud och klassas inte som högtalare. Musik i bilen sköts trådlöst numera... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 11 minuter sedan, skrev Risifrutti: Ska det låta högt och bra använder man speakon. Allt annat är oljud och klassas inte som högtalare. Musik i bilen sköts trådlöst numera... Det går han aldrig iland med. Nu var det ju en gammal 5 watts Philips eller nåt som ska in i en 60-70 tals bil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 39 minuter sedan, skrev rolba: Jord behövs inte om man har en hederlig gammal antenn. Såvida man inte modifierat bilen med plastskärmar. Med en hederlig gammal Ford så ska man vara glad om jordflätan fortfarande har kontakt med något som kan kallas för metall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 24 minuter sedan, skrev rolba: Det går han aldrig iland med. Nu var det ju en gammal 5 watts Philips eller nåt som ska in i en 60-70 tals bil. En 2 trådars då. Kul med gamla kassettband:) Vissa går tydligen för stora pengar numera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 2, 2022 Dela Inlagd Juni 2, 2022 Bytt ut Biltemakopplingarna så jag kunde rikta upp filtret. Nästa steg är att byta bort lite järnskrot mot koppar och mässing. Man ska ju inte blanda för mycket. I nuläget är det rostfritt, mässing, koppar, järn och plast. Man tager vad man haver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 2, 2022 Dela Inlagd Juni 2, 2022 On 2022-06-01 at 17:08, skrev apknug: Kassettband i bilen is that shit! Det är riktig bilstereo! Jag har nog tyvärr inget kvar som kan spela upp en kassett, om jag skulle hitta en kassett iof.... Jag har många kasseter kvar och i en -81 vill man inte ha en ny CD spelare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 2, 2022 Dela Inlagd Juni 2, 2022 Nu är jag helt slut, först skulle fönsterna putsas.. Sen var det dags att klippa gräset och tror ni inte att världens snällaste Bosse kom och hjälpte mig med det... Inte konstigt att man är trött! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 2, 2022 Dela Inlagd Juni 2, 2022 16 minuter sedan, skrev apknug: Kasset är rätt! Gamla Eddie Meduza och lektyr hits.... Har tagit över @Tallvikings samling enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 3, 2022 Dela Inlagd Juni 3, 2022 Det börjar bli dyrt med mat i Thailand. Förstår varför Thaiarna är förbannade, iallafall här uppe. Olja 70Baht/L Sidfläsk 250Baht/kg Fläskfärs 190Baht/kg Lite grand av vad jag handlade idag hos Lotus! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 3, 2022 Dela Inlagd Juni 3, 2022 1 timme sedan, skrev thomas001: Det börjar bli dyrt med mat i Thailand. Förstår varför Thaiarna är förbannade, iallafall här uppe. Olja 70Baht/L Sidfläsk 250Baht/kg Fläskfärs 190Baht/kg Lite grand av vad jag handlade idag hos Lotus! Betalade 360 för 500gr skivad bacon på Lotus “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 3, 2022 Dela Inlagd Juni 3, 2022 2 timmar sedan, skrev thomas001: Det börjar bli dyrt med mat i Thailand. Förstår varför Thaiarna är förbannade, iallafall här uppe. Olja 70Baht/L Sidfläsk 250Baht/kg Fläskfärs 190Baht/kg Lite grand av vad jag handlade idag hos Lotus! Livsmedel upp 12% i Pattaya sedan slutet mars. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 3, 2022 Dela Inlagd Juni 3, 2022 Kikade in en sväng i Domkyrkan Sedan gofika….. ….. träffade dessutom Raffes polare från Afrika… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 3, 2022 Dela Inlagd Juni 3, 2022 I går ringde en gammal arbetskompis från 80 talet när jag jobbade på Ford han hade hört att jag sökte radiobandspelare som funka till min Ford. Träffade han i dag , fick två st. Tydligen var man ganska snäll redan då och ännu snällare nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 3, 2022 Dela Inlagd Juni 3, 2022 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Boa52: I går ringde en gammal arbetskompis från 80 talet när jag jobbade på Ford han hade hört att jag sökte radiobandspelare som funka till min Ford. Träffade han i dag , fick två st. Tydligen var man ganska snäll redan då och ännu snällare nu Man? Du menar väl han = att din kompis var snäll och fortfarande är snäll. Ändrades Juni 3, 2022 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 3, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 3, 2022 Har mottagit ett efterlängtat paket och installerat.....😀 Före.... Jämförelse.... Färdigt.... Testduschat och helvete vilken porrkänsla det blev.....🤣🙏👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juni 3, 2022 Dela Inlagd Juni 3, 2022 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Har mottagit ett efterlängtat paket och installerat.....😀 Före.... Jämförelse.... Färdigt.... Testduschat och helvete vilken porrkänsla det blev.....🤣🙏👍 Blev det med eller utan yfront efter? Ändrades Juni 3, 2022 av Issanbonde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 3, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juni 3, 2022 5 minuter sedan, skrev Issanbonde: Blev det med eller utan yfront efter? Helt naken insvept i nybäddade sänglinnen...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 3, 2022 Dela Inlagd Juni 3, 2022 On 2022-06-01 at 17:08, skrev apknug: Kassettband i bilen is that shit! Det är riktig bilstereo! Jag har nog tyvärr inget kvar som kan spela upp en kassett, om jag skulle hitta en kassett iof.... Har en gammal med en rysk sångare! Typ 80 tal! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 3, 2022 Dela Inlagd Juni 3, 2022 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Har mottagit ett efterlängtat paket och installerat.....😀 Före.... Jämförelse.... Färdigt.... Testduschat och helvete vilken porrkänsla det blev.....🤣🙏👍 Ufo dusch! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 Köpt en passande t-shirt😗 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 (ändrad) Kört fru och dotter till templet. De hade i alla fall tur med vädret😎 Ändrades Juni 4, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 22 timmar sedan, skrev Boa52: I går ringde en gammal arbetskompis från 80 talet när jag jobbade på Ford han hade hört att jag sökte radiobandspelare som funka till min Ford. Träffade han i dag , fick två st. Tydligen var man ganska snäll redan då och ännu snällare nu I dag monterade jag in en av dom radiob. fanns små lappar på kablarna om var dom skulle gå v, fram. h, bak te.x bara ett problem när jag tog i dom föll textan bort, Huva. Men efter många försök fick jag igång den på högtalarna fram, yeeh, min fru hitta mej i bilen spelande 30 åriga gammla band Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 3 minuter sedan, skrev Boa52: I dag monterade jag in en av dom radiob. fanns små lappar på kablarna om var dom skulle gå v, fram. h, bak te.x bara ett problem när jag tog i dom föll textan bort, Huva. Men efter många försök fick jag igång den på högtalarna fram, yeeh, min fru hitta mej i bilen spelande 30 åriga gammla band Mäh...detta ska vara i biltråden eller högtalartråden. Gör om, gör rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu