Kötthandlarn Inlagd Maj 24, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2022 Fått ett efterlängtat paket med nya "tishor"...👍 Slava Ukraini....🙏🇺🇦 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 13 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fått ett efterlängtat paket med nya "tishor"...👍 Slava Ukraini....🙏🇺🇦 Jag hämtar ut den undre imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 24 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Fått ett efterlängtat paket med nya "tishor"...👍 Slava Ukraini....🙏🇺🇦 Är dom riktiga eller 'Made in China'? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 Sådärja, nu är det fixat👍 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 Nu har jag hämtat Husvagnen en Polar 470 från 78 Allt ska funka utom dörren den är skev Men för det pris jag gav, so no problem och ingen fukt, provat med mätare. Förtält ingick också men som alltid blir det lite JOBB eller mycke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 Slipat rost från pärlans trösklar, lätt som en plätt. Avlägsna gummilisten, sätta en stålborste i skruvdragaren, slipa lite och spraya över. Synd att jag inte tog bild innan o efter. Blev som nytt, håller säkert två år till. 400 ml sprayflaska 59 SEK blev över 98% av det. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 1 timme sedan, skrev Amigo: Slipat rost från pärlans trösklar, lätt som en plätt. Avlägsna gummilisten, sätta en stålborste i skruvdragaren, slipa lite och spraya över. Synd att jag inte tog bild innan o efter. Blev som nytt, håller säkert två år till. 400 ml sprayflaska 59 SEK blev över 98% av det. Du berättar inte vad din pärla är, din fru,din traktor, släpvagn eller vad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 On 2021-09-03 at 15:55, skrev Amigo: Pärlan fick nya tändstift, luft-,och kupé filter. Kamremsats får säljaren byta, gått 13 000 mil med samma rem.🥺 Drar bara 0,65 landsväg. On 2021-08-28 at 20:00, skrev Amigo: Här är pärlan, den är så skön. Nu började EPS lampan lysa men det fixade jag lätt med mina kunskaper, slå av och på tändingen så vips var den borta, och styrning hur lätt som helst igen. Bilen heter förresten OPEL MERIVA 1.6 ENJOY 10 joten det är bara att njuta! 19 minuter sedan, skrev Boa52: Du berättar inte vad din pärla är, din fru,din traktor, släpvagn eller vad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 15 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Hans fru med andra ord. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 Förra året på våran golfturne träffade vi ett par som stog bredvid oss i Vadstena. Och dom var bokade i samma tid. Idag stog vi bredvid en husbil i Oskarhamns golfbana och på morgonen träffade vi samma par. Och helt otroligt så var dom bokade samma tid som oss. Världen är liten ibland. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 25, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2022 22 timmar sedan, skrev ThailandNovise: Är dom riktiga eller 'Made in China'? De är i högsta grad riktiga från oberoende konstnärer......💙 🇺🇦 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 1 timme sedan, skrev FF: Förra året på våran golfturne träffade vi ett par som stog bredvid oss i Vadstena. Och dom var bokade i samma tid. Idag stog vi bredvid en husbil i Oskarhamns golfbana och på morgonen träffade vi samma par. Och helt otroligt så var dom bokade samma tid som oss. Världen är liten ibland. FF Partner byte 😉 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 5 minuter sedan, skrev Mankan: Partner byte 😉 Men var min granne som jag spelade med, han är singel, men jag aldrig byter frugan. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 4 minuter sedan, skrev FF: Men var min granne som jag spelade med, han är singel, men jag aldrig byter frugan. FF Det behöver väl inte vara aktuellt att byta fru för att man skiftar spelpartner i en greensome då och då? Eller vart det något annat än golf du pratade om? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 Idag har jag bytt vänster+höger hjullager fram, höger länkarm samt höger kränghämmarstag på min Volvo 855. Detta pga. att bilprovningen ansåg det nödvändigt om jag ville fortsätta framföra fordonet. Skit att sådant ska behövas efter endast 43000 mil. Efter lagerbytet blev det så tyst i kupén, att jag inser att främre stötdämparinfästningar är slut. Men trevlig syssla för en pensionär, många tusenlappar verkstaden gick miste om. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 Checkat ut från Pattaya och checkat in mot Dubai 😢 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 Sett Malmö vinna cupen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 Jobbat med riktiga grejer idag Inget kinesiskt skit 0,25 mm plåt. Lättare att klippa med nagelsax än plåtsax. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 Försökt koppla i en gammal radio, bandspelare i min Ford. Det har varit ca 5 olika såna apparater inkopplade och även förstärkare, vilken härva. Gav upp idag nya tag i morgon Tar en pilsner i stället och går på sängen, Huva va skönt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 Hittade en bild på en trevlig grill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 Tagit in på hotell och hoppas slippa vakna av tuppjävlar kl 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2022 Dela Inlagd Maj 28, 2022 On 2022-05-27 at 16:53, skrev Boa52: Försökt koppla i en gammal radio, bandspelare i min Ford. Det har varit ca 5 olika såna apparater inkopplade och även förstärkare, vilken härva. Gav upp idag nya tag i morgon Tar en pilsner i stället och går på sängen, Huva va skönt Ryck bort alla gamla kablar och dra nya, så är det färdigt på 30 minuter. Felet är att du först ska ta en öl. Då är det roligare att jobba. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 29, 2022 Dela Inlagd Maj 29, 2022 Bytt ut vattenpumpsjäveln. Fjollade till det med ett förfilter i förhoppning att pumpen ska hålla mer än 5-6 år. Naturligtvis läckte ju kopplingarna till filtret som ett såll. Nytt försök imorgon. Första pumpen som höll en jäkla massa år gick naturligtvis sönder en söndag så då blev det en Biltemapump. Därav den jönsiga rördragningen. Inne på tredje Biltemapumpen nu. Verkar inte tåla att stå still halvårsvis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 30, 2022 Dela Inlagd Maj 30, 2022 Polisen kom på besök. Ville kolla efter stöldgods i @Enis minibuss. Hunden markerade min infart. Tydligen varit inbrott i grannhuset som stått tomt ett tag enär grannen gått bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 1, 2022 Dela Inlagd Juni 1, 2022 On 2022-05-28 at 20:46, skrev andrejsdenruskige: Ryck bort alla gamla kablar och dra nya, så är det färdigt på 30 minuter. Felet är att du först ska ta en öl. Då är det roligare att jobba. Felet är inget kopplingsschema men fick igång en radio, bandspelaere, blir morgondagens jobb tillsammans med byta bromklossar på peugoten fram byta ett bakhjulslager på forden sen montera strerion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu