Kötthandlarn Inlagd April 22, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2022 4 timmar sedan, skrev B747: Hur fan skall jag kunna sova i natt med minnet av dina blekfeta ben på näthinnan?...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Hur fan skall jag kunna sova i natt med minnet av dina blekfeta ben på näthinnan?...... Det var en berättigad fråga🤣Fråga Benriach min gode köttis👍 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 1 timme sedan, skrev B747: Det var en berättigad fråga🤣Fråga Benriach min gode köttis👍 Jag har ju iallafall den "goda" smaken att med hjälp av ett halvt kilo vaselin trä på mig mina tighta lårbensbyxor... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 12 minuter sedan, skrev Benriach: Jag har ju iallafall den "goda" smaken att med hjälp av ett halvt kilo vaselin trä på mig mina tighta lårbensbyxor... Hade inte 2 kilo hemma vid tillfället för fotografering.......tyvärr PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Å vad tycker grannarna samt folket som promenerar på trottoaren nedanför er takbar om vattenfallet??.... Dööööhhhh takbar var finns den jo på takterrassen hört talas om takrännor och stuprör? 🙃 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 5 timmar sedan, skrev ellim63: Har du nån gök boendes i holken.... Jag själv hyr ju där.😜 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 6 timmar sedan, skrev B747: Är det någon som känner igen den världsberömda gitarristen på tavlan ovan min tv? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 5 minuter sedan, skrev B747: Är det någon som känner igen den världsberömda gitarristen på tavlan ovan min tv? Mikis Theodorakis?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 17 minuter sedan, skrev B747: Är det någon som känner igen den världsberömda gitarristen på tavlan ovan min tv? Ron Wood? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 1 minut sedan, skrev Naam jai: Ron Wood? Yes. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 11 minuter sedan, skrev ellim63: Mikis Theodorakis?! Ehh nej nej nej. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2022 2 timmar sedan, skrev B747: Det var en berättigad fråga🤣Fråga Benriach min gode köttis👍 1 timme sedan, skrev Benriach: Jag har ju iallafall den "goda" smaken att med hjälp av ett halvt kilo vaselin trä på mig mina tighta lårbensbyxor... Fan va jag älskar er......❤️ ❤️ ❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 26 minuter sedan, skrev Naam jai: Ron Wood? Roling Stones va? Jag tror att jag bott granne med honom i ungefär en vecka. Jag var och hälsade på en kompis i London som bodde på ett sådant där Garded Community, och på andra sidan muren skulle tydligen Ron Wood bo. Jag kunde se hans stora altan från mitt sovrumsfönster, men såg inte röken av någon Ron Wood. Altandörren stod alltid öppen, men nä, trotts idogt spanande ingen legendarisk musiker. Men som ni märker så spelar det mindre roll, jag kan skryta om det iallafall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 1 timme sedan, skrev B747: Är det någon som känner igen den världsberömda gitarristen på tavlan ovan min tv? M33 eller andrejsruskprick... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 5 minuter sedan, skrev Benriach: M33 eller andrejsruskprick... Du borde bli mordspanare hos våran polis med din oerhört fina iakttagelseförmåga.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 4 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Hur fan skall jag kunna sova i natt med minnet av dina blekfeta ben på näthinnan?...... Du lär runka dig till sömns 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2022 42 minuter sedan, skrev Benriach: M33 eller andrejsruskprick... 34 minuter sedan, skrev B747: Du borde bli mordspanare hos våran polis med din oerhört fina iakttagelseförmåga.... Kan ha varit jag på ett tonårsdisco i Ensamheten....🤣🤣🤣🤘🤘🤘 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2022 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Du lär runka dig till sömns 😆 Så mycket vaselin har jag inte hemma för att uppnå det statuset....🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Så mycket vaselin har jag inte hemma för att uppnå det statuset....🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Har du aldrig våldtagit dig själv till sömns? Du borde skaffa dig ett jobb i Norge. Jag är kung på den aktiviteten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 2 timmar sedan, skrev B747: Hade inte 2 kilo hemma vid tillfället för fotografering.......tyvärr Biltema,,,,,biltema! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2022 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2022 51 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Har du aldrig våldtagit dig själv till sömns? Du borde skaffa dig ett jobb i Norge. Jag är kung på den aktiviteten. Nä, det har aldrig hänt mig än så länge under min 100%:iga levnadstid i Sverige....... Har ofta funderat på att emigrera till Norge och jobba där men efter ditt svar, så ställer jag mig tveksam till om vårat grannlands traditioner är bra för min hälsa...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd April 23, 2022 Dela Inlagd April 23, 2022 4 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Så mycket vaselin har jag inte hemma för att uppnå det statuset....🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Efter att räknat lite och gjort ett par tester. Lypsyl fungerar ju lika bra som vasselin. Men Lypsyl som ligger på 3,100 kr/kg gör det ekonomiskt ohållbart. Bara en liten fundering en lugn fredag. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 23, 2022 Dela Inlagd April 23, 2022 13 timmar sedan, skrev Benriach: Jag har ju iallafall den "goda" smaken att med hjälp av ett halvt kilo vaselin trä på mig mina tighta lårbensbyxor... Går det inte med Nivea ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 23, 2022 Dela Inlagd April 23, 2022 Var precis med om en TiT-upplevelse. Sitter och tar några bira mot gatan på bukkan. Plötsligt stannar en mc-polis framför, tittar på mig, och säger "You have mask?". Jag visar upp armen där masken hänger, och han säger bara "Ok" och åker vidare. TiT🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 23, 2022 Dela Inlagd April 23, 2022 (ändrad) When it rains, it pours. Inom kort uppstod en annan tit-upplevelse, same same, but different🐸 TiT🐵 Ändrades April 23, 2022 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu