Kenneth4618 Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 14 minuter sedan, skrev husse: Glöm inte gummiblåsan, annars får ni nicko på er Dränkpump 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 Såg till min stora glädje idag att en tidigare medlem lyckats fint med sina alster...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 50 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Såg till min stora glädje idag att en tidigare medlem lyckats fint med sina alster...... Må han vila i frid.... och ha bättre knän Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: Må han vila i frid.... och ha bättre knän Enis Jag förstår inte? Vem bör vila i frid? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 1 timme sedan, skrev Tommy: Jag förstår inte? Vem bör vila i frid? MVH kattprataren... har inte han lämnat in /Micke "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 Hatar alla dessa katter som springer omkring o pissar o skiter i rabatterna , Till o med när man har dörren öppen drar grannens kattfan ner o pissar i källaren ,, Nej en Gyttorp sexa till alla katter som kommer inom mina gränser,,,O ni som har katter kan ni inte ha de hemma så vi andra slipper kattpiss i våra hem .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 4 minuter sedan, skrev wavis: Hatar alla dessa katter som springer omkring o pissar o skiter i rabatterna , Till o med när man har dörren öppen drar grannens kattfan ner o pissar i källaren ,, Nej en Gyttorp sexa till alla katter som kommer inom mina gränser,,,O ni som har katter kan ni inte ha de hemma så vi andra slipper kattpiss i våra hem .. Förstår dig men i och för sig är det inte katterna som skall klandras. Det är kattägarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 9, 2022 Dela Inlagd Februari 9, 2022 7 minuter sedan, skrev Alarik: Förstår dig men i och för sig är det inte katterna som skall klandras. Det är kattägarna. Inte roligt när man kört en tvätt o fixat bilen invändigt o grannens kattfan hoppar in o pissar i baksätet ,,,Så jävla trött .. Kan inte ens lämna något ute vid grillen när man grillar , Som sagt så jävla trött på katterna i mitt kvarter.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Februari 10, 2022 Dela Inlagd Februari 10, 2022 9 timmar sedan, skrev wavis: Inte roligt när man kört en tvätt o fixat bilen invändigt o grannens kattfan hoppar in o pissar i baksätet ,,,Så jävla trött .. Kan inte ens lämna något ute vid grillen när man grillar , Som sagt så jävla trött på katterna i mitt kvarter.. Tja lite sötsaker som glykol kan ju hjälpa eller alvedon i whiskas portionen. Eller så tar man fram bössan och avlivar dom helt enkelt, skott pengar till grannen vilket vart lösning i Khao lak Hade en jävel som kommit in och blev instängd och svalt ihjäl i Bungalow det lukta fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 10, 2022 Dela Inlagd Februari 10, 2022 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev navion hispania: Tja lite sötsaker som glykol kan ju hjälpa eller alvedon i whiskas portionen. Eller så tar man fram bössan och avlivar dom helt enkelt, skott pengar till grannen vilket vart lösning i Khao lak Hade en jävel som kommit in och blev instängd och svalt ihjäl i Bungalow det lukta fan. Sealyhamterrier De som har en Sealyhamterrier har inte några främmande katter på tomten har jag hört av en kompis. Ändrades Februari 10, 2022 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 10, 2022 Dela Inlagd Februari 10, 2022 Fixat nya ögon och nu en gofika “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 Igår blev det en utflykt i det fina vintervädret.. Vi hämtade upp favoritdottern och styrde kosan mot Kristinehamn för att titta på konst signerad Stina Wollter, några bilder kommer här! Sen var vi hungriga och tur hade vi.. En restaurang i samma hus som serverade Italienskt, först fick vi in lite småplock.. 💕 Till varmrätt slog frugan till på en pasta med två sorters musslor i tomatsås, Dotera fick in en pasta med Karl-Johansvamp medans jag fick nöja mig med en underbar carbonara.. fantastiskt gott! Tjejerna ville avsluta med nåt sött, tiramisu till frugan och favoritdottern njöt en bit med smak av citron och maräng... Tack till mina favorittjejer och Tack för att vi finns.. Underbart! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 20, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2022 Inte idag men väl igår gjorde jag ett besök på världens bästa Bengans.... Ibland kan jag åka dit bara för att bläddra bland skivorna och som jag såg igår, se "kids" som köper gamla klassiska vinyler.... Hade väl helst vilja köpa vinyl men det går ju knappt att lösa för pengar nu för tiden..... Vinyl = 300-380 spänn för nyproducerat mot 150-170 för CD... Nåväl, det blev fyra skivor med fyra ikoniska och karakteristiska röster.👍 Ang. Motörhead, så har jag alltid älskat Lemmys röst men nödvändigtvis inte all deras musik men den senaste samlingsplattan från 2021 sammanfattar på ett bra sätt vad jag gillar med Motörhead..🤩 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 On 2022-02-09 at 23:34, skrev Alarik: Förstår dig men i och för sig är det inte katterna som skall klandras. Det är kattägarna. Min åsikt precis. Därför bör inte heller automatvapen förbjudas, det är ofarliga saker, bara dåliga ägare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Inte idag men väl igår gjorde jag ett besök på världens bästa Bengans.... Ibland kan jag åka dit bara för att bläddra bland skivorna och som jag såg igår, se "kids" som köper gamla klassiska vinyler.... Hade väl helst vilja köpa vinyl men det går ju knappt att lösa för pengar nu för tiden..... Vinyl = 300-380 spänn för nyproducerat mot 150-170 för CD... Nåväl, det blev fyra skivor med fyra ikoniska och karakteristiska röster.👍 Ang. Motörhead, så har jag alltid älskat Lemmys röst men nödvändigtvis inte all deras musik men den senaste samlingsplattan från 2021 sammanfattar på ett bra sätt vad jag gillar med Motörhead..🤩 Ja det är nått jävla speciellt med LP,s! Vi som växte upp med det vill ha det tillbaka och det kommer mera och mera! CD är som en bastu utan fukt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 (ändrad) 50 minuter sedan, skrev Nicholas: Min åsikt precis. Därför bör inte heller automatvapen förbjudas, det är ofarliga saker, bara dåliga ägare. Japp, kan zu räkna upp en kattägare som fått Nobel pris? Ändrades Februari 20, 2022 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 20, 2022 Dela Inlagd Februari 20, 2022 (ändrad) 21 minuter sedan, skrev audirs2: Japp, kan zu räkna upp en kattägare som fått Nobel pris? Marie Curie, den första/enda som fått priset i både Fysik och kemi, fler frågor? MVH Ändrades Februari 20, 2022 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 23, 2022 Dela Inlagd Februari 23, 2022 On 2022-02-20 at 17:23, skrev Tommy: Marie Curie, den första/enda som fått priset i både Fysik och kemi, fler frågor? MVH Kör en "Clirre"! Naturligtvis har jag ingen aning om ifall Nobelpristagaren jag valde att nämna hade en katt, och orkade inte googla, men hon kanske hade en eller ett par,vem vet (inte jag!)? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 4, 2022 Dela Inlagd Mars 4, 2022 Fredagsmys med Rawaieliten och ett par youngsters. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Mars 4, 2022 Dela Inlagd Mars 4, 2022 Skickat in blanketten till Transportstyrelsen där man ogiltigförklarar högre behörigheter i körkortet. Har ingen användning, har inte rattat tunga fordon på 15 år, förnyelse kräver en läkarintyg som kostar 1 250 SEK och trots linsbyte i våras uppfyller jag inte synkraven för tung behörighet utan glasögon så det får vara nog nu. Personbil/motorcykeln klarar jag utan glasögon, och dessa klass har jag kvar Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 4, 2022 Dela Inlagd Mars 4, 2022 Blivit uppsagd 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 4, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Mars 4, 2022 4 minuter sedan, skrev goli006: Blivit uppsagd 😱 Varför då?? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 4, 2022 Dela Inlagd Mars 4, 2022 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Varför då?? Diesel priserna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 4, 2022 Dela Inlagd Mars 4, 2022 3 timmar sedan, skrev goli006: Diesel priserna Ja, läste om en åkare i Värmland som avbeställde nya lastbilen och sa upp killen som skulle köra den! Går inte runt sa han! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 4, 2022 Dela Inlagd Mars 4, 2022 Om jag skickar upp saker som kostrar mycket mera Men lite kalvkött hittills.. Mina bilder denna tid.... är bra ;♧ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu