ellim63 Inlagd Januari 17, 2022 Dela Inlagd Januari 17, 2022 17 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nytt paket och man är uppdaterad inför en ny grillsäsong 😋 Är det Bluegaz 2, en sån har vi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 17, 2022 Dela Inlagd Januari 17, 2022 Precis nyss, skrev ellim63: Är det Bluegaz 2, en sån har vi. Blev en 3 då jag ville prova en med keramiska IR brännare. Den har varit slutsåld sedan förra sommaren men nu kom den in på lager igen. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 17, 2022 Dela Inlagd Januari 17, 2022 Den gamla grillen bortskänkes mot hämtning, nya brännare och flamspridare monterade förra sommaren. OBS! Frugan följer ej med 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 17, 2022 Dela Inlagd Januari 17, 2022 3 timmar sedan, skrev husse: På tal om ingenting.... Har du hittat några Sofiero där över ? Tyvärr nej, men här finns nästan fullgoda alternativ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Januari 17, 2022 Dela Inlagd Januari 17, 2022 21 minuter sedan, skrev Kenneth4618: OBS! Frugan följer ej med 😀 Din fru är riktigt vacker, så i dina kläder skulle jag aldrig våga mig på ett sådant erbjudande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 17, 2022 Dela Inlagd Januari 17, 2022 (ändrad) Idag har det varit körigt och ändå hamnade inte allt på bild. Rengöring av några ac. Jag övervakade mest Service och justering av vattenpump. Hittade även blåsan, eller åtminstone behållaren till den. Blev påmind om en bortgången forumvän. Bytt ut ett trasigt halogenrör mot ett som åxå verkar trasigt. Nya tag imorgon kanske. Blivit med kaffemaskin så nu måste jag klura ut hur den fungerar. Sen fick jag äntligen slappa en stund med en soda utanför massagen. Ändrades Januari 17, 2022 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Januari 17, 2022 Dela Inlagd Januari 17, 2022 20 timmar sedan, skrev Benriach: Kom till det här bögergångstället, men det vågade jag fan inte korsa vem vet vad som skulle hända då... Det är faktiskt lite irriterande att de har snott regnbågen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Januari 17, 2022 Dela Inlagd Januari 17, 2022 2 timmar sedan, skrev rolba: Idag har det varit körigt och ändå hamnade inte allt på bild. Rengöring av några ac. Jag övervakade mest Service och justering av vattenpump. Hittade även blåsan, eller åtminstone behållaren till den. Blev påmind om en bortgången forumvän. Bytt ut ett trasigt halogenrör mot ett som åxå verkar trasigt. Nya tag imorgon kanske. Blivit med kaffemaskin så nu måste jag klura ut hur den fungerar. Sen fick jag äntligen slappa en stund med en soda utanför massagen. Byt ut den där gamla byggfloden mot en LED så har du tjänat in 2 st Tiger på en månad.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Januari 17, 2022 Dela Inlagd Januari 17, 2022 Det verkar som oturen inte slutar förfölja mig. Är så förbannad så jag kokar, har hållit på med en xc70, ocean race, o nu börjar det lira som det ska. Då åkte jag lite tidigare idag för att göra några ärenden med bilen, och då flög huven upp i farten... Knäckte huven, dämpar a bröts av och skärmarna böjdes i kanten. Orkar inte mer nu. I och med att det är en ocean race så finns nog inga grejor i rätt färg att hitta, så det blir till att lacka frampartiet på bilfan. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 17, 2022 Dela Inlagd Januari 17, 2022 3 timmar sedan, skrev rolba: Idag har det varit körigt och ändå hamnade inte allt på bild. Rengöring av några ac. Jag övervakade mest Service och justering av vattenpump. Hittade även blåsan, eller åtminstone behållaren till den. Blev påmind om en bortgången forumvän. Bytt ut ett trasigt halogenrör mot ett som åxå verkar trasigt. Nya tag imorgon kanske. Blivit med kaffemaskin så nu måste jag klura ut hur den fungerar. Sen fick jag äntligen slappa en stund med en soda utanför massagen. Egen ölkondom från USA. Bra grejer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Januari 17, 2022 Dela Inlagd Januari 17, 2022 24 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Egen ölkondom från USA. Bra grejer Summit ,en bra firma i USA köpte delar till min billiga race car där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 17, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 17, 2022 6 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Nytt paket och man är uppdaterad inför en ny grillsäsong 😋 Så, grillparty en fredag hösten 2022 inför en eventuell Uppsalaträff??......❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 17, 2022 Dela Inlagd Januari 17, 2022 28 minuter sedan, skrev chevrolet-48: Summit ,en bra firma i USA köpte delar till min billiga race car där. Även jag har bläddrat i katalogen och beställt en del från Summit. Tir att det var på den tiden då jag knappt hade hunnit börja jobba annars hade jag nog plöjt ner en förmögenhet på prylarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2022 Dela Inlagd Januari 18, 2022 Dos 3 klar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 18, 2022 Dela Inlagd Januari 18, 2022 23 timmar sedan, skrev Risifrutti: Byt ut den där gamla byggfloden mot en LED så har du tjänat in 2 st Tiger på en månad.. Den tänds ju bara ett par sekunder varje kväll när jag kommer hemrumlandes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 19, 2022 Dela Inlagd Januari 19, 2022 Kört lite olika varmrökt sidfläsk , lite missvisande o smaka direkt från röken men jäkla så sugen,,, behövs vaccas minst en vecka , Men den med kanel o lite grillkrydda verkar vara en hit .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Januari 20, 2022 Dela Inlagd Januari 20, 2022 On 2022-01-18 at 18:07, skrev rolba: Den tänds ju bara ett par sekunder varje kväll när jag kommer hemrumlandes. Dyr snubbeltråd😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 20, 2022 Dela Inlagd Januari 20, 2022 Blev lite halvsträckning på benen iallafall, dock strax bakom skynket... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 20, 2022 Dela Inlagd Januari 20, 2022 (ändrad) 24 minuter sedan, skrev Benriach: Blev lite halvsträckning på benen iallafall, dock strax bakom skynket... Bakom skynket i en 350? Det är väl inte longhaul? Edit: Ser att det är Luftwaffe. Jag befarar det värsta. Ändrades Januari 20, 2022 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 20, 2022 Dela Inlagd Januari 20, 2022 (ändrad) 21 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Bakom skynket i en 350? Det är väl inte longhaul? Edit: Ser att det är Luftwaffe. Jag befarar det värsta. Nja, jag satt ju iallafall framför det lilla "skynket"till vänster i bild i ingenmansland typ... Ändrades Januari 20, 2022 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 22, 2022 Dela Inlagd Januari 22, 2022 Igår kväll blev det lite fest å glam, Pd, lillebror och Johan skulle åka hem till ett snörik och kallt Göteborg, något tal om att sibylla skulle stänga kl 9 fanns inte på kartan. Kommer bilder sen i en annan tråd Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 25, 2022 Dela Inlagd Januari 25, 2022 (ändrad) Hämtat passet på Immigration med ett nytt "Retirement" instämplat. Tur att man slapp köa denna gång i alla fall. Ändrades Januari 25, 2022 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 25, 2022 Dela Inlagd Januari 25, 2022 Jobbat mig upp till nya höjder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 25, 2022 Dela Inlagd Januari 25, 2022 16 minuter sedan, skrev Fritz: Hämtat passet på Immigration med ett nytt "Retirement" instämplat. Tur att man slapp köa denna gång i alla fall. Alltid en lättnad när man har det där klart. Så nu är det väl dags att planera lite semester då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 25, 2022 Dela Inlagd Januari 25, 2022 7 timmar sedan, skrev rolba: Alltid en lättnad när man har det där klart. Så nu är det väl dags att planera lite semester då? Jomenvisst fast det blev lite strul. Nu räckte det inte med intyget om pengar från konsulatet utan dom krävde även dom svenska intyg som jag visade upp på konsulatet. Som om dom har någon på Immigration som sitter och läser svenska intyg. Det krävdes även en papperskopia på E-visat, trots att jag hade ett NON-O Visa instämplat i passet. Ja hej och hå, det blev moppetaxi tillbaka hem och lyckligtvis hade jag inte kastat dom intygen då jag gjorde en storrensning bland alla gamla papper. Semestern gissar jag infaller under Songkran om jag kan hålla mig till dess, jag är ju ganska flexibel av mig. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu